Gears of War [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [​IMG]

    Informatie:
    Uitgever: Microsoft
    Ontwikkelaar: Epic Games
    Genre: Derde Persoons Shooter
    Release: 17 november 2006
    Site: www.gearsofwar.com

    Game informatie:

    In Gears of War word je als ex-gevangene Marcus Fenix tegenover de mysterieuze 'Locust Horde' gezet, een ras van wezens die van diep onder de aardkorst van jouw planeet Sera komen. De mensen verliezen de strijd met de monsters. Deze beschikken namelijk over geavanceerde wapens en gigantische wezens die zij aan zij met hen strijden. De overlevenden zijn gedwongen zich terug te trekken naar een stad met een granieten onderbodem, waar de Locust niet doorheen kunnen boren. Jij en je eenheid hebben de verantwoordelijkheid om uit te vinden wat het geheim is van deze wezens en hoe ze uiteindelijk verslagen kunnen worden. Om dit te doen kun je niet met knallende wapens de wezens frontaal aanvallen, maar heb je tactieken nodig waarbij jij en je vier teamleden dekking zoeken en de vijanden één voor één uitschakelen door optimaal samen te werken.

    De kunstmatige intelligentie van je computer gestuurde teamleden, bij gebrek aan vrienden, zou volgens de makers niet te onderscheiden zijn van echte mensen. Stemherkenning en realistische lipbewegingen moeten het realiteitsgehalte vergroten en dit realisme zal ook terugkeren in de intense actie die het spel rijk is. Gamers zullen de omgevingen moeten gebruiken om te overleven. Zo zal je de interactieve omgevingen moeten gebruiken om dekking te zoeken of te creëren en zul je de vijand, die duisternis gewend is, kunnen verblinden met oplichtende voorwerpen en vlammen. Naast een onvermijdelijke coöperatieve modus voor twee spelers zullen spelers ook in meer conventionele spelmodi online met elkaar de strijd aan gaan. Hoogtepunt van dit is natuurlijk het door midden snijden van je vijand met een kettingzaag.

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1141/gears-of-war/

    Nieuws items:

    XBW Hands-on
    Lees details van Gears of War in interview met Cliffy B
    Leer meer over het maken van een level in Gears of War
    Microsoft geeft Gears of War eindelijk een solide datum

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes:

    Filmpjes kun je hier vinden.

    Deel 1
    Deel 2
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand zeggen of de AI goed is, want daar zijn veel die twijfelen.....
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mrX is die vooral op de hogere moeilijkheidsgraad erg goed.
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga dit spel denk ik toch wel halen. Ik weet niks van het spel en heb de voorgaande delen van dit topic bijna niet gevolgd. Toch lijkt dit me een brute game. Hopelijk is de verrassing ook dubbel zo groot als je er niets van af weet. :)
     
  5. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nog steeds de hype van dit spel niet. Ik zie er echt niks bijzonders aan: een 13 in een dozijn spacemarine als held, lelijk ontworpen vijanden, gameplay die een stuk minder diep gaat dan Rainbow Six Vegas, grauwe omgevingen...

    Niks voor mij.
     
  6. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Reken daar maar op..! Als je namelijk op een game teveel hyped en je weet er alles van af, blijkt hij tegen te vallen als je hem uiteindelijk speelt ( terwijl het een goed spel is.. halo 2 anyone..?) Dus lees deze topics vooral niet:+ kopen dat spel en laat je verassen .. \o/

    Vraagje aan de mods uit nieuwsgierigheid, komt er een GoW subforum als de game launched.. ?

    Qoute uit vorig deeltje :

    Ermegence Day betekend niet alleen de release van het spel ( en de dag dat de Locust tevoorschijnkomen in-game). Het betekend ook dat er veel dingen gaan gebeuren op Xbl, waaronder een thema gamerpic en andere dingen, denk dat hij die bedoeld..
     
  7. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het raar vinden als saints row wel een sub forum krijgt en gears of war niet
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    -spacemarine? het is maar wat je slecht vind..
    -lelijk ontworpen vijanden? ik vind ze mooi...
    -grouwe omgevingen? :) wat jij wil joh...
    -gameplay die een stuk minder diep gaat dan Rainbow Six Vegas? heb je gow al gespeeld?

    ik ben het met al die dingen oneens! :) voor zover ik het spel ken...
     
  9. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah maar Saints row is een sandbox game, een spel waarin meer mogelijk is dan alleen het kapot schieten van locust en het verzamelen van COG-tags (als voorbeeld, weet heus wel dat er meer mogelijk is in GoW:+ ). In een SR subforum kunnen heel veel topics ontstaan zoals, show je pimpbak, of een hulpdraad voor activities.. weet ik wat allemaal. Denk zelf niet dat er voor GoW zoveel draadjes gaan ontstaan.. toch..? ( ander voorbeeld; oblivion; Show jouw armor en wapens ; Thieves guild hulpthread.. denk dat je hem nu wel vat toch..?:x )

    Daarom vroeg ik het me af:{ Ik ben nu ongv. 1 jaar lid en heb eigenlijk niet meegemaakt (tot nu toe) dat er voor een shooter een subforum werd gemaakt dus ja...
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @ !traxz : me 2 :b:

    maar het lijkt me gewoon gaaf (vooral co-op) tegen die locust vechten en dekking zoeken, granaat gooien

    maar smaken verschillen en er zijn genoeg mensen die het wel kopen dus MS rouwt niet omdat jij het niet zal gaan kopen ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha, je voelt die shit gewoon niet :+ !

    Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan Final Fantasy terwijl andere het geweldig vinden.
     
  12. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Epic een game maakt in opdracht van Microsoft wat ze tegenover de launch van de PS3 zetten dan wil je het gewoon spelen, meemaken, zien, er over mee kunnen praten. Dat is voor mij al de helft van de lol. Als Epic een badmintonspel voor Microsoft had gemaakt dan had ik het nog gehaald.
     
  13. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    He, niet aan Final Fantasy komen. Ok! :)
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik niet precies maar ik heb wel begrepen dat het iig genoeg vijanden zijn :).

    Verder ga ik meer voor de mp de sp krijg ik er bij :p niet anderzom
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Halo 2 heeft er een gehad.

    Ik moet zeggen dat het filmje op Marketplace heel erg mooi opgezet is. Ook kan ik me goed vinden in de muziek, erg mooi gewoon.

    Mvg,

    Sjoerd
     
  16. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja dat wist ik dus niet :9

    dan weet ik eigenlijk wel zeker dat er hier ook een sub-forum voor komt*) .
     
  17. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze screen uit de trailer vond ik wel mooi: :emo:

    [​IMG]
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan me niets voorstellen bij het verhaal (positief). ze hebben alleen stukjes van het begin enzo laten zien en horen, maar moet je je eens voorstellen hoe je uit eindelijk een eind maakt aan die bastaards!
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als er nog mensen zijn die twijfelen....
    Lees dan ff deze thread met uitgebreid verslag van een gamer die op de GOW Hollywood Cemetery Party is geweest.
    http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=479674

    Ik lees meer ervaringen van mensen die super enthousiast zijn van het spel en die ook echt verrast werden door de gameplay _O_

    Mijn pre-order is in iedergeval binnen en ik geloof heilig dat deze game zijn beloftes (en meer) waar zal maken \o/
     
  20. Shizzel

    Shizzel Guest

    Om eerlijk te zijn... istie niet zo mooi.
    Het lettertype vind ik niet echt passen erbij, en die witte puntjes om de titel ook niet echt.

    Sorry... lol.

    Ik hoor net van mijn ouders dat ze voor Sinterklaas (neefje en nichtje zijn 3 en 5 :D) een game voor me willen kopen :D. Ik denk dat ik voor Play-Asia ga: Rainbow Six Vegas en nog een game.

    2 voor de prijs van 1, en dan ook nog eens gratis :D.
    Gears of War heb ik speciaal een folderwijk voor genomen, dus die komt hier op de release.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina