Ik snap Sony echt niet hoor. Straks wordt play-asia ook nog het haasje ben ik bang . Ik hoef er in ieder geval niets meer van (van Sony!)!
Ik hoop echt dat de PS3 flopt (zal vast niet helaas...). Er zijn nu zelfs Sony medewerkers op het matje geroepen die ook zo'n ding wilden importeren. Echt erg gewoon! Sony zal moeilijk failliet gaan, maar ik heb niets meer met dat bedrijf.
Heb er alleen nog een PS2, PSP en Home Cinema van. PSP ben ik van plan weg te doen, de PS2 hou ik nog voorlopig en de Home Cinema wordt binnenkort vervangen door een Bose set.
Ze hadden gister al een kwartaalverlies van 94% hoorde ik bij RTL Z. Kan ook van andere keer zijn, maar ik snap die Jappen niet!
Heb inderdaad ook onlangs op playstation fora's gezocht en daar verwijderen ze het inderdaad. Heb ook soms dat playstation blad van benelux. Echt een belabberd blad eigenlijk en koop het niet meer. Prijzen alles van Sony de hemel in terwijl er veel dingen van de PS3 zijn gejat van de Wii en 360 en ze vinden de andere dingen waardeloos.
Krijg dus de *************** Sony!!
Laatst bewerkt: 27 okt 2006