De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    heb iemand oblivion op een hdtv gespeeld , en zo ja : ziet het er mooi uit?

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat denk je nu zelf :b:

DOA4 is pas een hele lekkere game :9

Wacht vol spanning op de release van Dead or Alive Xtreme 2

Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  3. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: :lol:

4. Flapperbol

Flapperbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Melbuuln

2 Pagina's terug zei je dat je ging kijken hoe het beeld was als je je HD-decoder/receiver via SCART aansluit....
    Als gedaan? ben namelijk erg benieuwd :)

Was van plan om vandaag die HD-decoder te gaan halen van Samsung en een HDMI kabel, maar zo'n gast van de Mediamarkt zei dat t aan mijn SCART-kabel lag, en heeft me toen zo'n Oehlbach SCART-kabel aangeraden, maar die geeft evenslecht beeld als mijn "goedkoopie"-kabel.

5. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry als ik het mis heb omdat ik je verhaal niet heb gevolgd maar als je een HD Ready of Full HDTV hebt moet je de decoder gewoon aansluiten via een HDMI kabel natuurlijk! Met SCART krijg je weer de ouderwetse lage resolutie beelden.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Met Scart krijg je idd ouderwets beeld ... zonde dat je dan een HD Decoder/receiver hebt

7. MarcelG

MarcelG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze week mijn JVC 32X70B LCD-TV (http://www.jvc.nl/product.php?id=LT-32X70BU&catid=132) binnen gekregen.
    Echt super mooi beeld via de Xbox360 Component HD AV Cable. Nog twee HDMI aansluitingen vrij, daarnaast nog genoeg andere aansluitmogelijkheden en goed geluid voor een LCD-TV.
    Wat mij betreft een aanrader voor iedereen die iets anders wil dan de eeuwige Samsung ;-)

8. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    wat een vraag |:-
    en om te antwoorden op je vraag :) :) :) :) :) :) :) :)

9. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    mooi scherm :b:

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oke.. Heb deze thread gister een beetje door zitten lezen, maar ga toch ff wat vragen.

Ik wil een HD(ready)TV kopen. Ik weet nog niet of ik er voldoende geld voor heb de komende maand, maar boeie, ik ben gewoon even nieuwsgierig.

Via kieskeurig kwam ik uit bij een een Samsung - LE27S71. Ik heb deze TV al een keer voorbij zien komen hier en dat was geloof ik wel een prima reactie.

Vraag1: Iemand verder nog tips over welke TV aan te schaffen. Budget is denk ik 7 a 8 honderd euro max.

En vraagje 2; Ik heb de standaard kabel van een 360 die je dus kan switchen tussen HD en normale TV. Is die kabel voldoende voor mooi beeld/geluid, of kan ik het beste nog een andere kabel aanschaffen?

Dat met die kabel vraag ik ook omdat de uitgangen niet op elke TV hetzelfde zijn ^^

Alvast bedankt he.. :)

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb zelf de Samsung LE32R71B, en ben er zeer tevreden over. Over die kabels, ik heb zelf ook die ''gewone'' xbox360 kabel erin zitten. Zijn er wel kabels waardoor je beeld nog scherper wordt? Want ik dacht dat die van de (xbox360 van 400 euro) al wel goede kabels bij zaten.

Ik denk dat je het beste de samsung kan nemen. Maar je kan beter langs de Expert, MediaMarkt gaan om even naar de scherpte te kijken :)

12. Flapperbol

Flapperbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet gebeurt hoor :)

Ik wou dus die HD-receiver kopen, maar die Mediamarkt gast zei datik gewoon m'n "oude" receiver kon gebruiken met een betere SCART kabel.

Maar die werkt dus niet, en ga straks terug naar de mediamarkt om die SCART terug te brengen, en een HD-Receiver + HDMI kabel te kopen*)

13. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  14. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is redelijk maar verwacht geen wonderen. :)

15. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij, ik heb zelf ook naar die tv gekeken, was de response tijd wat aan de hoge kant. Je kan beter gaan kijken voor een nieuwer model, ze bieden die oude modellen niet voor niets aan voor lage prijzen, daar willen ze van af.

greetz

16. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In principe is die kabel een hele goeie kabel, tot nu toe kan je je xbox 360 alleen aansluiten met component ( jou kabel) of VGA wil je HD beeld krijgen.

In theorie is VGA scherper dan component, maar daarentegen is component kleurrijker dan VGA, is dus meer een keuze die afhangt van smaak, zelf heb ik liever kleurijker beeld dus ---> component.

Monstercable heeft ook 360 kabels die kwalitatief beter zijn dan die van microsoft, hier een aantal plaatjes:

3 hiervan voor geluid (rood groen blauw) en 2 hiervan audio

Zelfde als vorige pic, alleen deze kit bestaat uit 2 kabels, 1 aparte voor alleen video en 1 optische kabel voor geluid ( mocht je een DD setje hebben, dat weet ik niet.)

Zo gaat de optische kabel in de 360.. dat koppelstukje zit erbij.

En als laatst de VGA kabel, met 2 aparte audio stekkertjes.

Ik informeer je er alleen over, dat dit een wat mooier plaatje geeft dan de M$ kabels, maar de M$ kabels zijn zelf ook helemaal top en daar komt bij kijken dat deze kabels hierboven erg prijzig zijn.

En je TV is een prima keuze :thumbs: Als je ook nog even je kijk afstand meet kun je kijken of de tv wel groot genoeg is, optimale kijkafstand van je tv is de diameter x 3,5 ongeveer...

hoop dat je zo genoeg info hebt :)

17. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet lullig doen maar die tv is daar niet meer te koop, Bijna nergens meer volgens mij.
    Je kunt het beste kijken naar een Samsung uit de R serie (le32R71b bijvoorbeeld die is 32''/80 cm of de le26r71b die is 26''/66 cm)
    de S serie kan ook maar daar zou ik persoonlijk niet voor gaan.
    Let ook op de grote van de LCD TV, Op 1 meter afstand zitten van een 32'' is niet zo heel prettig omdat je foutjes in het beeld dan heel goed ziet. (en waarschijnlijk ook de pixels)

18. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ga zelf voor de Philips pf5331, voor mij de beste keus. Gunstigste prijs/kwaliteitsverhouding. Het toestel is gewoon een plaatje plus goede specs en een prijskaartje van 879 euro op modern.nl. Niet verkeerd voor een goede 32" tv.

19. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt dan is deze wel goed genoeg voor mij :thumbs:

20. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou je denk ik het beste voor een Samsung kunnen gaan.. ikzelf heb de LE32S71 en ben daar erg tevreden over!! Ik weet niet hoe ver je van je tv afzit, als het niet al te ver is zou je ook kunnen gaan voor een 26" uit de R serie.. Deze heeft wat betere specs dan de S serie. iig succes ermee:thumbs:

Zou het niet doen.. leg er 100 euro bij en je hebt een scherm uit de S serie.. deze heeft een HDMI aansluiting en bovendien zijn de specs beter:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina