Informatie: Uitgever: Activision Ontwikkelaar: Raven Software Genre: Action RPG Release: 3 november 2006 Overig: Spel is regiovrij Marvel Ultimate Alliance Verhaal: Dr. Doom has formed a new Masters of Evil in order to steal Odin's power. They then launch an attack on a S.H.I.E.L.D. helicarrier. Nick Fury sends out a distress call to all available meta-humans. Captain America, Thor, Spider-Man and Wolverine respond and proceed to eliminate Doom's forces. The heroes then travel to various locations in order to stop Doom's plan and, of course, save the world. Inhoud spel: The game will have over 140 characters from the Marvel Universe appear. Players will be able to create teams, and have online and co-operative play, for up to 4 players. In co-operative mode players will have to fight for the most kills in order to get the experience points at the end of the level. Unlike X-Men Legends II: Rise of Apocalypse, in which players can only play danger rooms that have been unlocked or single player progress, players can now play through the whole level from start to finish. There will also be special comic book missions, revisiting a moment in a character's past and facing a classic arch rival. Characters will have four skins, which can alter stats of the character, as well as unique controllable powers Players will fight in mid air, underwater and on the ground, with fully destructable and interactive environments in over 17+ locations, travelling around the Earth and universe back and forth by the end of the game. The game will have alternative endings, affected by the decisions the player(s) make. Screenshots: Filmpjes: Launch trailer Game trailers Links http://www.marvelultimatealliance.com/ http://www.marvel.com/videogames http://www.activision.com/en_US/game_specific/05b75dc7-dbf0-4d39-b866-8790c84cb3bc.html Gemiddeld reviewcijfer: 8,8
Super! Gisteren en vandaag alle trailers zitten kijken en ik vond het een positieve verrassing!! Filmpjes zagen er goed uit en bij mij kwam het 'marvel'-gevoel iig goed over. Kan je deze game overigens met zijn 2-en offline spelen?
Misschien even in je post veranderen dat de NL releasedatum pas 3 november is? Zelf heb ik hem ook bij Pay-Asia besteld. Ben erg benieuwd naar het spel. Het ziet er mooi uit, maar hopelijk wordt het niet te eentonig. En schandalig dat the Hulk er niet inzit trouwens!
Ik heb hem ook bij play-asia besteld .. ik ben erg benieuwd naar deze game .. Europese release was volgens mijn gameboer 27-10
Lijkt me ook wel een interessante game, vond X-men Legends ook wel leuk om te doen. Dat de Hulk er niet inzit is jammer, maar genoeg alternatieven aangezien je meer dan 20 speelbare personages hebt.
Deze game lijkt me idd wel wat, heb ook van xmen legends genoten. Maar denk toch dat ik ff m'n geld op zak hou met al die mooie goede games. En ga ook liever voor die andere marvel game.
lol, klik op die launch trailer, kom bij m'n eigen site terecht anyway, het lijkt me wel een geinige game. Als ie een beetje speelt als de X-Men Legends games komt het wel goed. Volgende week ofzo even kijken of mijn verwachtingen van de game waargemaakt worden.
http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=132&z=&c=19&x=76&y=20 Is dit een grap, ben ik de enige in nederland met dit spel ?
Ongeveer wel denk ik. Ik wacht nog op mijn kopietje Er is ook helemaal geen reclame voor gemaakt en er is niet echt een hype rond de game ofzo. Ook geen bekende franchise is het, dus vind het niet zo vreemd dat veel mensen er in de winkels langslopen.
Ik heb hem bij mijn plaatselijke gameboer, hij zei dat die vrijdag nationaal uit zou komen, maar hij had maar 4 games binnen gehad, dus ik mog er wel 1 meenemen, en omdat ik toch nog een kortingsbon had heb ik hem voor 40,-.
Daar moet je echt een printscreen van maken... dit zal je niet vaak zien Maar vertel; hoe is het spel?
Vond het zelf ook bijzonder ja! Game zelf is erg tof, lijkt een beetje op x-men legends, ik zie het ook meer als een vervolg erop. Graphics zijn ok, alleen de popppetjes zelf zien er briljant goed uit! A.I. van je medespelers kan nog wel irritant zijn, vooral bij eindbazen. Co-op werkt vloeiend, geen lag en je kan er zo midden in de missie inspringen en ook weer uitspringen. Ben tot nu toe zeer tevreden over het spel.