Ik heb net ff de konami helpdesk gebeld (80 eurocent p/m) , eerst 5 min in de wacht gehangen ,
Kreeg ik daarna een gozer aan de lijn ,ok dacht ik ff paar vragen stellen.
Ik vroeg m als 1e heel rustig over de online lag hij gaf aan dat de servers overbelast zijn en dat men niet op rekende dat er zoveel mensen tegelijk online wilde spelen ??
Men was er mee bezig zei hij maar verder kon hij mij ook geen duidelijk antwoord geven, op de vraag of er binnenkort nog een patch aan zou komen zei hij dat er nog niet zulke plannen zijn.
Daarna wilde ik verder vragen waarom er in vergelijking met de ps2/pc versies er zo veel opties zijn weggelaten (int chall league, mem. match ,replay , formaties online laden etc) en wat denk je?
Die gozer HANGT GEWOON OP !!!
Dat noemt zich dan een Helpdesk, gaat konami zo dus met zijn geachte pro evo klanten op die maar weer 50/60 euro uit hun poeplap trekken om de beste footy te kunnen spelen , erg asociaal.
Ik pissed ,heb t nummer van het kantoor in apeldoorn op de site opgezocht en een boze voicemail van ene Vanessa van konami ingesproken (moet me frustratie tog ergens kwijt ) nummer is 055-5766353 (lokaal tarief)
ik ga ook maar even een email sturen naar hun support desk want dit kan echt niet.
Noem me maar overgefrustreerd of wat dan ook, ik ben gewoon teleurgesteld
niet alleen over de game maar meer de manier waarop men bij konami met ons Pro evo fanatici omgaat ... arghh
Laatst bewerkt: 27 okt 2006