Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    heb em ook nu

    eerste wat me is opgevallen zijn de super slechte graphics
    en de hele presentatie
    die hele tijd balkjes en naam balkes alles ziet er zo ouderwets uit

    echt slecht gewoon
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Koop een nieuwe TV. O-)
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Met de specials controls button die eerst op de rechter trigger zat, moet je toch gebruiken als je op het doel gaat schieten? (met X knop)
     
  4. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    wow..netjes hoor
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik snap ook nooit waarom ze de presentatie van het spel niet verbeteren. Het lijkt wel of je een "oud" spel aan het spelen bent. Op mijn tv zijn de graphics ook dramatisch, dat ligt echt niet aan mijn tv, want andere spellen zien er wel goed uit
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Erg aso jah, die lui horen je gewoon te helpen :eek:
     
  7. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    graphics tijdens de wedstrijd vind ik goed.

    de presentatie van het menu en lettertype en zo is inderdaad slecht cq retro.
     
  8. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een HDTV ziet het er anders zeer mooi uit!
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Misschien hebben ze bij Konami dan niet zoveel rekening gehouden met mensen die nog op een normale tv spelen.
     
  10. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zijn wel ok vind ik... niet overdreven mooi maar zeker mooier dan op een ps2 of wat dan ook.

    En ik vind het wel verbeterd kwa gamplay zoals wel meer dat vinden.. maar toch valt het me op dat ik het erg makkelijk vind. op top player. bij vorige delen was het echt wennen om op het hoogste niveau van de comp te winnen.. maar het is echt makkelijk in pes6 (ok met het start team van ml is het wat moeilijker).

    Dit vind ik wel erg jammer. Was altijd een uitdaging voor mij om een cup te doen zonder te saven en dan kampioen worden.. maar dit lukte dus al bij mijn eerste poging met pes6.... zelfs zonder ook maar één wedstrijd op penaltys uit te laten komen.

    Corners gaan er veel te makkelijk en vaak in.. maar uitgespeelde kansen krijgen is ook niet echt moeilijk. Ik hoop toch stiekem dat er een unlockable moeilijkere stand in zit.. maar dat zal wel niet.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    In europa spelen denk ik meer mensen op normale dan op hdtv :) Koop een vga kabel en speel op je monitor. Leuk alternatief :)
     
  12. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    Eens, heb alle cups al gewonnen op Top Player en ben nu in de ML bezig op top player en ksta na 19 wedstrijden op 12 punten voorsprong alles op zich makkelijk gewonnen net ook weer van Milan 5-0 gewonnen.

    btw vind ik het pass systeem gewoon shit hoor, liever te hard dan te zacht maar die mentaltieit hebben ze bij Konami niet.. als ik speel zijn vele ballen gewoon te zacht, gevolg de tegenstander pakt de bal dan
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik speel op een SDTV en het ziet er prima uit, dus alsnog : koop een nieuwe TV...

    En ik heb al moeite om te winnen op regular ;)
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wacht ff, dan loop ik even naar de tuin. Daar staat mijn geldboom...
     
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, coole reactie.. mensen denken dat het geld om me rug groeit..
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    ??
     
  17. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, verdomme, nog geen half 5??? wil hem ook weer spelen...kinderen op tijd op bed en spelen vanavond, zal niet zeuren over het online gedeelte, MAAR BAAL ER VERDOMME WEL VAN, vind ik nou juist het leuke van dit soort spellen om online tegen iedereen over de wereld te spelen, maar zal er verder niet over zeuren hoor}:]
    Komt vast ook nog wel goed..ff geduld hebben denk ik dan maar, kan ik in de tussentijd nog oefenen voor ik kampioen van de wereld wordt :b:
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ben je signed in? Alleen als je dat hebt gedaan slaat hij veranderingen op in de option file.
    Hoe het zit met die tweede controller weet ik niet, want die heb ik niet.

    Ja dat hebben alle mensen. De servers schijnen overbelast te zijn. Beste is om NIET een ranked match te spelen en dan alleen tegen mensen uit je friend list. Konami zegt zelfs dat je zolang het probleem niet is opgelost eerst in het dashboard een chat-sessie met degene te starten die in je friendlist staat en vandaar het spel opstarten en naar LIVE gaan. Zolang er geen oplossing is, schijnt dat de beste verbinding te geven.

    Staat in de manual, maar goed. Ga naar training-mode, kies free training en dan een team. Als je het veld met de spelers in beeld ktijgt druk je op start. In het menu kan je nu kiezen voor training-menu en vervogens shoot-training.
    Daar ga je vervolgens van alles uitproberen ;)

    Ik denk ook dat jij een 4:3 TV hebt en geen breedbeeld. Daar ligt het gewoon aan.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  19. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welke camera spelen jullie eigelijk?
     
  20. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe zijn we het toch nog eens.. moet ook terugkomen op dat ik het een geweldige grote stap vooruit vind.. want door de matige AI (want dat is dan het geval, lijkt me in dit geval)vind ik dat misschien toch niet helemaal :p. Online gaat natuurlijk wel rulen..


    Maar toch.. PES & fifa player.. ik snap het nogsteeds niet :eek: een combinatie die in mijn ogen niet mogelijk is :eek:

    Fifa kan niet toppen aan pes6...

    Er is maar één echte arcade footie en dat is mario soccer :9
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina