Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B*u*LL*e*T

    B*u*LL*e*T Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    keb het nog gespeeld en volgens mij hebben die vieze amerikanen wel goeie connectie hoor. Ze dollen me van alle kanten en zij houden mij wel tegen dus een tip speel nu nog niet tegen buitenlanders.
     
  2. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel gewoon op normal long..

    normal medium vind ik misschien wel mooier om naar te kijken maar met name om wat beter te lopen in de verdediging gebruik ik long.
     
  3. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier misschien een hele N00b vraag , maar vandaag dus de eerste ervaringen met Xbox Live ... Ondanks de negatieve geluiden wil ik toch even proberen een potje te spelen op live... Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Gewoon in het spel en dan op xbox live kiezen, om daarnaast alleen maar te wachten op searching for opponent of is dr een beter manier?
     
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat komt omdat ik zowel Fifa als PES leuk vind om mee te gamen.. tuurlijk pes gaat dieper maar ik vind Fifa ook erg leuk om te spelen.. dat heeft puur te maken met dat ik altijd beide games heb gehad sinds 95? en ik speel gewoon waar ik zin in heb;)
    Maar de arcade footie Mario Soccer is er eentje die niet te onderschatten is hoor:thumbs: :9


    Btw zelf speel ik op Wide meer overzicht naar mijn idee
     
  5. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    al knap dat jij uberhaupt tegen ze online speelt.

    Ik kom geen enkele match binnen|:-

    Ik hoop echt dat de connectieproblemen heeeeel snel worden verholpen!
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Wide( geloof ik? ) natuurlijk, zo heb je het meeste overzicht !
     
  7. B*u*LL*e*T

    B*u*LL*e*T Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon ranked of player match kiezen dan create en da w88 meestal binnen een minuut raak:b: ff naar zn stats kijken en als hij niet veel wint game on
     
  8. mark8925

    mark8925 Guest

    ik word beter en beter nu. Gevoel begint echt weer te komen. Verneder hier op dit moment wat vrienden:+ speel ze echt helemaal zoek.. zo lekker:lol: Net nog lekker schot met Eto'o vol in de kruising van 25 meter ongeveer.. heerlijk dit spel_O_
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    yes ik heb hem binnen , vanavond maximaal Pes spelen :)
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    en als die wel veel wint dan durf je niet? :+
     
  11. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even aan te geven dat pes6 echt makkelijk is...

    2 doelpunten gemaakt met Charisteas in 1 wedstrijd. (dus niet over het seizoen)
     
  12. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie is er vanavond rond 9 uur online?
    Voeg me maar toe als je een potje wilt.
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    vraagje, kan je wel het uiterlijk editten, want die rotkop van huntelaar(blond WTF!) moet nodig veranderd worden
     
  14. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    m'n eerste impressie van de game is wel ok. Ik ben er nog niet helemaal van ondersteboven maar hij is wel relax. Zoals bekend vind ik de gfx er idd niet uitzien. Maar gameplay roelt ook zoals bekend. Ik zit alleen ff te kutten met button-configuration. Ik heb nu "poppetje wisselen" op LT maar ik heb gevoel dat de cpu uit zichzelf wisselt, zodat je sitiuatie's krijgt waarbij je tegelijk van poppetje wilt wisselen als de cpu dat voor je doet. Weet niet of jullie begrijpen wat ik bedoel, maargoed. Ik moet dus ff opzoek naar de voor mij beste config. Ik ga weer ff verder oefenen.
     
  15. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    nee:) (dacht ik8) )

    CPU wisselt idd van zichzelf, maar dat kan je uitzetten, weet zo uit m'n hoofd niet waar. Ergenst bij System Settings ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  16. jevabu

    jevabu Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doen sommige mensen soms moeilijk over 5 a 10 euro minder voor een spel, omdat die in een online winkel net goedkoper is. Koop hem gwn in de winkel dan heb je hem meteen, zelfs eerder dan de officiele release date
     
  17. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil online spelen.:mad:
    ben al een uur aan het joinen maar niks lukt.
     
  18. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil vanavond best wel ff een potje tegen je spelen, dan lukt t toch gewoon wel, met inviten enzo?
     
  19. egyptenaar

    egyptenaar Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier veel mensen die bij pes 6 op de 360 op top player in de master league met default players veel winnen? Ik word namelijk best wel vaak van de mat getikt door de cpu.
     
  20. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    het is zo'n heerlijk speel, het gevoel is weer terug, ik sta weer te springen als ik scoor en te huilen als ik verlies :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina