Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op dit moment 1ste divisie met Valencia met default spelers.. en het gaat gewoon goed ksta eerste met 12 ptn voorsprong op nummer 2 en nog niet echte hindernissen gehad..
     
  2. egyptenaar

    egyptenaar Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik snap het echt niet. In pes 5 won ik alles gemakkelijk op 6 sterren en nu lijkt het alsof ik de enige ben die niet wint op top player.:confused:
     
  3. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    gwn veel oefenen
     
  4. egyptenaar

    egyptenaar Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, bel plz ff naar konami als je de edit mode via marketplace wil krijgen. Lees maar:

    hi all
    for all the people argueing about PES6 having no edit teams option please read this carefully ...

    I HAVE SPOKEN TO KONAMI (london) WERE A GOOD FREIND OF MINE IS WORKING , WHAT YOU ALL HAVE TO DO TO GET AN EDIT OPTION FOR THE GAME IS !

    RING KONAMI tel 02089875730 ask for lyn or ritchie (they r waiting for your calls)

    tell them you want to make a complaint about the no edit option for pes6 (xbox 360) they will add you to the list of complaints for the konami game producers (i.e seabass etc)

    my freind has specificaly told me to post as many websites with this info on so please do the same to all websites you know lyn has told me they need atleast 1000 persons to complain (minimum)
    *this is not a piss take this is from lyn (head gamer at konami london)*
    please copy and paste this info on all your websites and pass this on a.s.a.p ,
    many thnx macca2278
    she has told me theres no point in posting websites with your problems as konami dont take this into consideration you have to ring ! if only 10 people ring and konami sell 10 billion copies of pes6 then they will do nothing as they dont see the point in spending extra money for 10 people but if 1000+ people ring with the same problem konami will do something about it , she also told me that there is a possability that it will be in a download from the market place if this happens as she too is looking at ways konami can sort this and apparently NBNA 2K6 OR 7 HAS ALSO ADDED A EDIT MODE ON XBOX LIVE MARKET PLACE FOR THERE GAMERS SO IT IS POSSIBLE !!!!!. all you have to do is ring the number above please all do this and pass the info on to freinds and websites a.s.a.p ,
    thnx for reading. GUYS IVE JUST PHONED,SPOKE TO LYN ( LOVELY WOMAN )SHE IS TRYING TO GET AS MANY OFFICAL COMPLAINTS AS POSSIBLE TO TRY AND FORCE SOMETHING BEING DONE.SHE SAID HER OFFICE PLAY IT AND THEY ARE PISSED OFF THINGS THEY LOVE ARE MISSING.IF YOU LOVE THE GAME AS MUCH AS SOME OF YOU SAY,PICK UP THE PHONE AND MAKE THAT CALL.AGAIN, THIS IS NO JOKE.
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    ik snap het gezeur op die gfx niet echt, het ziet er werkelijk waar in HD top uit! Vooral voor de aftrap is het genieten geblazen....
     
  6. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog te twijfelen welke ik moet halen.
    Fifa of PES.

    Kun je wel met zijn 2en tegen de computer spelen in pes6?
     
  7. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    geloof je het zelf, over die edit shit
     
  8. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker
     
  9. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ook een tournooi? zodat we niet constant een losse wedstrijd moeten spelen?
     
  10. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    , de Hypotheker.
     
  11. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt weer moeite met de game. Komt gewoon omdat ik een jaar uit PES ben geweest (doordat alleen FIFA op de next-gen was, en als ik nu speel dan denk je in FIFA, ik weet niet of jullie begrijpen wat ik bedoel). Ik heb nog geen potje gewonnen (o ja, de eerste tegen 010, maar dat was door een lucky goal). Heb echt t gevoel dat ik nog geen controle over de spelers heb. Ik speel nu op regular, maar ik denk dat ik maar weer ff naar beginners ga ofzo, dat ik weer 1 met de game kan worden
     
  12. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    lol klinkt erg als een hoax
     
  13. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    lol klinkt erg als een hoax
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik heb hem nog niet gehad...hoop morgen dan maar=(


    =====================================
    Beste klant,

    Helaas is gister niet uw Pro Evolution 6 verstuurd.
    We hadden ze gister moeten krijgen, maar door een fout bij de UPS zullen we ze vandaag pas krijgen.
    Aan deze overmacht kunnen wij helaas ook niets doen.

    Zodra we de Pes6 binnenkrijgen, zullen we het versturen.

    Onze excusses voor de vertraging van uw PreOrder.

    MVG NEDgame
    =========================================
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het telefoonummer klopt trouwens wel, alleen moeten wij nederlanders die eerste nul weghalen en er 0044 voor zetten, dus 0044 2089875730.
    Ik ben zo dom dit wel te geloven, omdat die namen ook juist zijn!
     
  16. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    jij en ice dwight kunnen ook is proberen om met het navigatiepad te passen daarmee kan je ze zeer strak inpassen, je moet alleen wel ff wennen
     
  17. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gelul, hij lag woensdag daar al in de winkel, tenminste in groningen.
     
  18. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Net twee heerlijke potten over live gespeeld.... aaah als het loopt is het wel een heerlijk gevoel. Echt klote van de uitgeklede 360 versie (de overige opties maken ze maar beschikbaar op marketplace) maar als hij loopt op live zonder lag is het een genot.
     
  19. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Groningen ligt in nederland toch?
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik wil de game niet afkraken maar 1 ding vind ik echt storend en dat is dat er maar 8 stadions zijn !?!!

    als je tegen kleine clubs speeld zul je altijd in een groot stadion spelen en dat vind ik niet realisties.

    ze hadden er makkelijk wat meer tijd in kunnen steken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina