Aanemen is juist handiger, dat doe ik nu. Want scoren uit een voorzet is lastig. Zit nu in de rust van de 1e wedstrijd in manager mode met PSG, echt heel vet al die stadion songs die je hoort ALLEZ PARIS
Ik was aan het gamen met iemand op mijn lijst, die had het spel sinds vandaag... hij speelde voor de grap even met nederland tegen engeland... en het viel hem op dat de nederlandse namen allemaal niet echt waren in het nederlandse team.. Ik heb de game nog niet, maar is dit gelul of waar? ik wist dat de nederlandse competitie er niet in zou komen, maar dat het internationale elftal nou met niet bestaande namen speelt...
Dat klopt inderdaad, ik ken iemand die besmet is met het FIFA virus, en hij zei dit ook. PES heeft én volledige licensies van oranje + Eredivisie
De timing van koppen is veranderd, wacht iets langer om te koppen met een voorzet. Voor de man komen is iets moeilijker, je kan overschakelen van speler of houd rood ingedrukt voor een 2de man, gebruik geen blauw.
misschien een domme vraag maar niet stellen is nog dommer Waar kan je de coach optie vinden, ik bedoel je kan nu toch een team coachen zonder te spelen enzo, en wat is dat fifa lounge of party gebeuren? _0/ Doei
hoofdmenu-game modes, daar vind je team coach en fifa lounge party, dat laatste is spelen met een aantal vrienden bij je thuis, gaat die alles bijhouden enzo
Soms is aannemen idd handiger, maar als ik een voorzet van de zijkant geef met een volle zestien, dan ben je gewoon de bal kwijt als je hem eerst op de borst aanneemt. Maar jah, ik zie anderen online wel gewoon koppen, dus ik zal wel verkeerd timen. Wat ik wel een beetje jammer vind, is dat er geen online achievements zijn. Ik ga toch voornamelijk online spelen, maar de achievements zijn alleen voor de singleplayer. Maar jah, als dat het ergste is Jammer dan van die licenties, maar PES heeft ook niet bepaald veel licenties :b:
ik weet niet of deze vraag al is gesteld, maar kan je met Fifa 07 2vs2 online spelen (dus op 1 console met zn 2en tegen iemand anders online)?
Ik vind het afpakken van de bal zo irritant, de cpu zigzagt zo door mijn verdediging. In de vorige FIFA's was het makkelijker. Ik heb wel de 11-0 achievement gehaald \o/
Heb ik ook gehaald, won met 11-1 :b: Maar dat is denk wel de makkelijkste achievement van het spel Btw, hoe is de manager mode?? Hoe speelt dat? Is dat gewoon opstellingen maken, spelers kopen en kijken naar de wedstrijd??
Ehm, en hoe doen we trucjes? Normaal gesproken moest je daar de triggers oid voor gebruiken, of de joysticks, maar dat lukt niet helemaal? Iemand die een lijstje heeft ofzo? of in ieder geval 1 trukje weet? En misschien een handig idee om de namen van het nederlands elftal te corrigeren? Door middel van een lijstje te maken ofzo?