Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

    Aanemen is juist handiger, dat doe ik nu. Want scoren uit een voorzet is lastig. Zit nu in de rust van de 1e wedstrijd in manager mode met PSG, echt heel vet al die stadion songs die je hoort

    ALLEZ PARIS
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was aan het gamen met iemand op mijn lijst, die had het spel sinds vandaag... hij speelde voor de grap even met nederland tegen engeland... en het viel hem op dat de nederlandse namen allemaal niet echt waren in het nederlandse team..
    Ik heb de game nog niet, maar is dit gelul of waar? ik wist dat de nederlandse competitie er niet in zou komen, maar dat het internationale elftal nou met niet bestaande namen speelt... :mad:
     
  3. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt inderdaad, ik ken iemand die besmet is met het FIFA virus, en hij zei dit ook.

    PES heeft én volledige licensies van oranje + Eredivisie
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt idd, met Van der Poel, Van Notendop enz.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Maar waarom met nederland spelen, dat ben ik na 2 edities ook wel zat
     
  6. tafkal

    tafkal Louis F69

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    De timing van koppen is veranderd, wacht iets langer om te koppen met een voorzet.
    Voor de man komen is iets moeilijker, je kan overschakelen van speler(LT) of houd rood(B) ingedrukt voor een 2de man, gebruik geen blauw(X).
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    gebruik geen blauw ? jou control is schieten rood zeker?
     
  8. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een domme vraag maar niet stellen is nog dommer :9

    Waar kan je de coach optie vinden, ik bedoel je kan nu toch een team coachen zonder te spelen enzo, en wat is dat fifa lounge of party gebeuren?

    _0/ Doei
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    hoofdmenu-game modes, daar vind je team coach en fifa lounge party, dat laatste is spelen met een aantal vrienden bij je thuis, gaat die alles bijhouden enzo
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Soms is aannemen idd handiger, maar als ik een voorzet van de zijkant geef met een volle zestien, dan ben je gewoon de bal kwijt als je hem eerst op de borst aanneemt. Maar jah, ik zie anderen online wel gewoon koppen, dus ik zal wel verkeerd timen.

    Wat ik wel een beetje jammer vind, is dat er geen online achievements zijn. Ik ga toch voornamelijk online spelen, maar de achievements zijn alleen voor de singleplayer. Maar jah, als dat het ergste is ;)

    Jammer dan van die licenties, maar PES heeft ook niet bepaald veel licenties :b:
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    zullen we vanmiddag ff online spelen ?
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Okay, ik voeg je ff toe
     
  13. Denis87

    Denis87 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of deze vraag al is gesteld, maar kan je met Fifa 07 2vs2 online spelen (dus op 1 console met zn 2en tegen iemand anders online)?
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    ja dat kan \o/
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik vind het afpakken van de bal zo irritant, de cpu zigzagt zo door mijn verdediging. :mad: In de vorige FIFA's was het makkelijker.

    Ik heb wel de 11-0 achievement gehaald \o/
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    Ik weet nu eindelijk hoe goed af te ronden voor de keeper, meer dan 1 manier :)

    51-30 nu online :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2006
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Heb ik ook gehaald, won met 11-1 :b:
    Maar dat is denk wel de makkelijkste achievement van het spel

    Btw, hoe is de manager mode?? Hoe speelt dat? Is dat gewoon opstellingen maken, spelers kopen en kijken naar de wedstrijd??
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    Nee, je kan die wedstrijden ook gewoon zelf spelen
     
  19. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    -Edit- Dubbel
     
  20. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, en hoe doen we trucjes? Normaal gesproken moest je daar de triggers oid voor gebruiken, of de joysticks, maar dat lukt niet helemaal?
    Iemand die een lijstje heeft ofzo? of in ieder geval 1 trukje weet?

    En misschien een handig idee om de namen van het nederlands elftal te corrigeren? Door middel van een lijstje te maken ofzo?
     

Deel Deze Pagina