Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begin even met wat negatieve punten.

    Ik vind de xbox live mode slecht (maar dit word verbeterd lijkt me) ook vind ik het erg vervelend dat er allerlei opties zijn weggelaten. Aan de bepertke edit-mode erger ik me niet zo. Ik erger me wel erg aan het feit dat ze situation training hebben weggelaten, want dit was echt een dikke plus voor pro 5. Dat er maar 8 stadions zijn erger ik me niet aan maar waar ik me wel erg aan erger is dat de grasmatten erg slecht zijn. En niet lekker om tegen aan te kijken. Ook de gezichten bij bepaalde mensen zijn helemaal verknalt. ik bedoel, kijk nou is naar huntelaar. Hij heeft echt NIKS weg van de echte huntelaar maar dan ook echt niks. Ook zo iets raars: iemand schiet opdoel in de korte hoek en van de sar pakt de bal, staat op en loopt tegen de paal aan ofzo iets:confused: hij laat de bal vallen en hop, eigen doel. Hier ergerde ik me echt aan sinds het een belangrijke wedstrijd was en hierdoor verloor.

    maar over een game als deze kan je niet alleen maar negatief zijn en moet ik zeggen dat de gameplay beter is geworden. Ook de graphics/animaties zijn er op vooruit gegaan.

    al met al ben ik tevreden met mijn aankoop. Maar vind ik dat konami veel meer aandacht had kunnen besteden aan de wat kleine details en opties.
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    dat je sommige spelers niet het juiste gezicht kan geven ok, maar dat je ze zelfs niet de juiste haarkleur kan geven dat vind ik echt een schande! huntelaar blond? robben kastanje bruin? dat slaat toch echt nergens op? echt te slordig maar dat is typerend voor heel pes 6 op de 360.
     
  3. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Meanzo

    mee eens. veel irritante punten in het spel, tenminste als je de opbouwende extra opties van de voorgaande delen gewend bent. ik sprak iemand vandaag die voor het eerst een pro evo speelde (deel 6) en hij was er helemaal enthousiast over (hij speelde op de 360 versie). wij zijn echter meer gewend, maar dannog is het geen slecht spel. het mist alleen de dingen waar je zo aan gewend was in een pro evo game
     
  4. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ok mensen met alle respect. Maar hoezo zoveel negativiteit over dit spel?
    Ik heb daarnet eindelijk m'n eerste potje gespeeld.Damn..dit spel is zooooooooo vet. Het schieten zou moeilijk zijn?Sorry, geen last van(heb ook maar 2 potjes gespeeld).Het spel zou zo langzaam zijn? Sorry, maar ik zie het totaal niet.Het passen gaat echt heerlijk trouwens.

    Oh...wat ben ik blij met dit spel.Wel te hopen dat ie online ook soepeltjes gaat verlopen, want vooral daarvoor heb ik hem aangeschaft.

    Trouwens de graphics zijn ook gewoon meesterlijk( speel op gewone tv).
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  5. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt de host eigenlijk gewisseld in de rust online? heb inmiddels 2 potjes gespeeld (1 gehost en 1 gejoined) en beide zonder lag in beide helften.
     
  6. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    @ contreras...

    zeker nog niet online (geprobeerd te spelen) gespeeld.....
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem dan eindelijk vanmiddag gekregen\o/
    Ik vind hem echt zooo vet_O_
    De graphics vind ik zeker mooier dan fifa, maar dat komt omdat de plastic-glowing gfx van fifa me niet echt liggen.

    Nog ff een vraag: Is het de bedoeling om bij een precision shot(ofzo) eerst de schietbalk in te laden en tijdens dat ie oplaadt RT in te drukken? of juist andersom, ik maak wel veel goals, maar meestal uit counters, afstandschoten gaan mijlenver over meestal.

    Vraag 2: Hoe voer ik precies een 1-2tje uit? Ik snap de uitleg van het boekje niet helemaal.

    Wil iemand nog online spelen nu? Ben ongeveer tot 12 uur online. Voeg maar toe: zerocha0s1234:+
     
  8. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel PES al vanaf PES3, PES3 op pc, PES 4, 5 op xbox, en nu deze sinds gister op de 360. Zoals je zegt mis je als "ervaren" pes speler dingen die iemand die het voor het eerst speelt niet mist. Heb je helemaal gelijk in, ik hoor ondanks mijn 4e PES game, toch bij de mensen die het niet mist. Aangezien ik me nooit bezig houdt met de EDITmode, en ML heb ik nog nooit gedaan, ik houd meer van gewoon een toernooitje of een lekker potje voetbal met vrienden...

    Ik mis daardoor veel minder, en vallen mij de pluspunten meer op. Grafisch valt 't voor een nextgen game dan misschien een beetje tegen. Maar als je kijkt naar al die nieuwe animaties enz, dan zie je dat het er zoveel op vooruit is gegaan. PES5 liepen spelers altijd nog een beetje houterig, en aannames waren vaak het zelfde. Het voelt nu veel natuurlijker. Als je bijv de bal met de borst aanneemt in de loop, zie je de speler heel duidelijk met z'n schouder de bal in de goede richting duwen...
    Ook het net beweegt realistisch op en neer als je op het dak van 't doel kopt.

    Ik heb de game nog niet heel veel gespeeld, maar ik vind de gameplay zoveel realistischer ogen (mede door de toch wel betere graphics, want onder 't spelen vind ik ze echt wel mooi).
    Ondanks het realisme, is het niet zo dat het spel niet is op te pakken voor een beginner, goed punt dus!
    Scoren is niet makkelijk, maar af en toe schiet een bal er nogal "fifa achtig" in, dat ik denk: uit zo'n positie en situatie kan je nooit scoren! Dat is dan ook tot nu toe mijn enige min puntje!
     
  9. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het zwaar lastig om echt uit te breken in dit spel de computer zit echt aan je vast gelijmd lijkt het wel, al breek je door haalt ie je steeds weer in met een ventje, of je paast en hij wordt door de laatste man onderschept. en dat live niet werkt suckt helemaal.
     
  10. mark8925

    mark8925 Guest

    1 2 met LB als t goed is
     
  11. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Helemaal waar, maar daar wacht ik ff op, gezien het feit dat het een zooitje is online.
     
  12. Glorious 360

    Glorious 360 Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit me veel te ergeren met deze PES...
    Ik speel op regular, maar ik win nooit met gemak. Het irritantste vind ik het passen, die bal gaat vééls te zacht; word verschrikkelijk vaak onderschept door tegenstanders. Ook is het zowat onmogelijk om twee spelers voorbij te gaan, altijd kruipen ze bij mij voor en duwen ze me weg...
    Ook komt het heel weinig voor dat ik alleen op een keeper kan aflopen...
    Daarbij opgeteld de vele dingen die weg zijn gelaten, ben ik redelijk teleurgesteld in de game...
     
  13. mark8925

    mark8925 Guest

    nou dan ligt dat toch echt aan jou denk k.. :confused:
     
  14. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer is te voetballen, te passen, de gaten te vinden, dan kom je op regular makkelijk alleen voor de keeper en kan je ook twee man uitspelen

    is een voetbal spel, voetbal dus ook

    blijf me vermaken met dit soort posts :lol:
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  15. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0

    Alsof in echt voetbal om de minuut een speler voor de keeper komt, en in het echt is het ook niet makkelijk om 2 man voorbij te gaan...
    Zoals ze zeggen, gewoon voetballen, doormiddel van passen...
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  17. mark8925

    mark8925 Guest

    jullie konden elkaar wel joinen dus.. en ff paar vraagjes:+

    1. heeft 1 van jullie router?
    2. was er lag?
    3. Deden jullie ranked of player?
     
  18. mars15

    mars15 Guest

  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    1. allebei
    2. geen lag
    3. player
     
  20. mark8925

    mark8925 Guest

    ok tnks..

    @marcel: kijk nou eens wat de members geven.. 90% zal me nix verbazen als er dan ook nog cijfers van fifafanboys bijzitten(zoals jou) die dan heel kinderachtig een 1% geven
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina