Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    of misschien wel pes fanboys zoals mark :emo:
    lijkt mij dat die jongen wel objectief is
     
  2. bobus

    bobus Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag. Als ik een konami cup start en ik kies een team dan druk ik op x om de computer te laten kiezen welke teams er voor de rest in de poules komen. Maar nu deed ik dit bij pro 6 en zag ik dat er landen en teams in de poules door elkaar heen zaten, dus dan speel je opeens met newcastle tegen ghana.. weet iemand hoe ik dit kan veranderen of doe ik wat fout? anders moet ik alle teams er zelf inzetten
     
  3. mark8925

    mark8925 Guest

    nou in mijn ogen is die veels te kritisch. Als die net zo kritisch over fifa is kan die hun wel een 55% geven:lol:
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    klik dit is dus de juiste link voor mijn prachtige vrije trap, al zeg ik het zelf.:+
    Thx to Rutger...\o/

    @ Mars ik neem niet eens de moeite om op die link te drukken, kennelijk vind die gast het spel ruk? Fijn, laat hem dezelfde mening hebben die jij ook hebt. Maar ik vind het spel top, ik denk dat een hoop mensen met mij instemmen. Meer dan met jou en die knakker die de review heeft geschreven.
     
  5. Dioxic

    Dioxic Guest

    Dudes, waar wordt de team ranking uit ML op gebaseerd, ik win echt alles en zak alsnog naar de 56e plaats
     
  6. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, die review is vrij kritisch, maar in sommige punten kan ik mij best in vinden. De graphics zijn inderdaad niet top en de snelheid had wat mij betreft ietsjes hoger gekunt. Ik had hem zelf wel rond de 8,5 gegeven, maar een 9 vind ik hem net niet waard op dit moment.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hij vindt voornamelijk ruk wat hier al tig maal voorbij is gekomen. Hoofdzakelijk de uitgeklede versie (en Fifa dan? :confused:) en dat het online (nog) niet goed gaat. Hopelijk wordt dat snel gefixed, want daar stoor ik mij ook aan.

    edit:/
    Net wel een pot lag vrij gespeeld, en dat ging best aardig. Moet wel even wennen aan de snelheid tov. van deel 5.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  8. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo wil iemand een potje live? Killingsupreme :9
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als je in je xbw profiel even je tag toevoegd, kan iedereen je heel makkelijk via xbw toevoegen ;)
     
  10. mark8925

    mark8925 Guest

    wie zin heeft mag mij ook toevoegen :cool: ben over uurtje wel beschikbaar
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
  12. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag gekocht, en eerlijk is eerlijk, ik neem mjin negatieve vooroordeel weg over dit deel. Na het spelen van PES5 ben je toch wel wat gewend, maar dit deel doet er zeker niet voor onder wat mij betreft.

    Wat is eigenlijk de reden dat er wat opties missen etc.? Wil Konami dit deel als opstapje voor deel VII gebruiken en alles verbeteren wat er nu 'mis' is?

    Ik heb btw ook voor het eerst online gespeeld en dat was ook erg tof. Alleen liep mijn 360 vast 1 sec. nadat ik gescoord had, beetje jammer.

    Hopelijk komen er veel mensen online :)

    Ik vind de bewegingen erg natuurlijk en de animaties/graphics ietwat tegenvallen, maar daar valt doorheen te kijken.

    Topgame!
     
  13. Floeng

    Floeng Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ofwel zie ik de tijd niet ofwel zie ik de helft van de radar. wat moet ik doen om het beeld helemaal op het scherm te krijgen? komt dit omdat het op pal 60 staat?
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zijn de divisie nu weg?? Hmm dat is wel jammer. Maar je hebt toch nog wel gewoon punten of niet?? Heb namelijk zelf allleen nog maar player match gedaan.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Devisies zijn naar mijn weten niet weg.
    Verder krijg je aan het begin 5000 punten. Die moet je zie te verhogen :)
    Maarja, kom maar eens op live :'-(
     
  16. Renzoku

    Renzoku Xbox Live: Shinobuu

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel tot nu toe echt top. Alles werkt perfect na wat uren spelen en het wordt steeds leuker. Helaas nog niet online kunnen proberen doordat het wat buggy is. Hopelijk fixen ze dit snel.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Is het echt zo balhaar??? Ik heb dinsdag namelijk gewoon een paar player matches achter elkaar gespeeld. Niks aan het handje hoor.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hier is het drama :'-( "game no langer exists" is de error die ik het vaakst krijg. Met pes 5 had ik nooit problemen. Maarja, ik neem aan dat Konami er alles aan doet om de problemen ASAP op te lossen :)
     
  19. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee ff vraagje,

    Hoe kan je een vriend uitnodigen om een pot pes6 te spelen online? Game invite staat altijd op lichtgrijs :confused: of hebben ze dit er lachen uitgehaald?
     
  20. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet een player match maken, en dan op je knop in midden op je controller drukken, je vriend opzoeken en invite to game klikken
    klaar is kees
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina