Saint Row Slecht Voor Je 360 ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door prahladsingh, 13 sep 2006.

  1. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb met saints row nog nooit problemen gehad. M'n 360 is wel een keer kapot gegaan, maar dat was ver voordat ik de game had (ergens in mei ofzo). Vond het echt een topgame, en dannynima heeft helemaal gelijk. Gewoon die 360 wat ruimte geven en er gebeurt niks (in 99% van de gevallen dan :p)
     
  2. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben erachter gekomen waarom dat mijn X360 raar begon te doen met Saints Row.
    Xbox heeft me opgebeld en volgens hen heb ik mijn grafische kaart compleet opgestookt. zelfs de fan was gesmolten. Nou ja, dat kan dus wel gebeuren door een spel maar niet het spel op zich.
    Als de speler 5 dagen continue gamed zonder enige onderbreking of afkoeling kan zoiets voorkomen. aldus Xbox.:)
     
  3. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    als iets bij MS vandaan komt moet het wel vast lopen, maar ik moet zeggen bij SR gebeurd het wel vaker.

    maar ach dat wist ik al voordat ik die kruisdoos kreeg "dat ding zal ook wel vast lopen net als alles van MS" :)
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb geen nare ervaringen met spellen van MS en MS zelf :confused:
    misschien heb jij gewoon pech :9
     
  5. maasland16

    maasland16 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij heeft gaan de auto's voor een paar seconde weg(maar zelde hor) dat is best vaag maar voorderest geen problemen
     
  6. bobjuhhh

    bobjuhhh Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb ik ook last van met die auto's Verder loopt hij helemaal soepel op hdtv. Behalve de filmpjes schokken af en toe.
     
  7. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit gebeurde mij vandaag al 5 keer en vervolgens kon ik niet uitstappen en vandaag heb ik ook nog eens ongeveer tussen de 5/10 vastlopers gehad zonder de auto lag en mijn Xbox 360 maakte ook af en toen een tik geluidje.
    Vervolgens ging ik naar mijn DVD kijken van Saints Row vol met krassen terwijl 3 dagen geleden geen 1 krasje te bekennen was. Leuk kan ik morgen weer eens Microsoft bellen :mad:
     
  8. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb dat ook heel af en toe als ik naar een nieuwe buurt rijd , maar bij mij is dat 1/2 secs en dan is het weer goed. Maar misschien de xbox neerleggen of zo, dat heb ik namelijk en ik heb nog geen problemen gehad ;)
     
  9. ja die onzin die jullie hierboven posten hadden ze ALLANG MOETEN OPLOSSEN WAAR BLIJFT DIE FOCKING PATCH!!! BETALEN ZUL JE VOOR KLEDING.... EN EFF PATCHEN GEBEURT DAN NIET ik bedoel WTF!!!!!!!!!! naaierij

    /Mod ZONDER CAPS snappen we je ook wel hoor - the matrix
     
  10. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik die auto lag voor het eerst had, had ik dat ook maar 2/3 seconden, maar nu is het langer =(

    oh ja ik heb nooit mijn 360 rechtop gezet, dus daar ligt het niet aan.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  11. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow dan moet ik hopen dat het bij mij ook niet erger word. En underdog idd, die patch mag van mij ook snel komen
     
  12. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet eigenlijk zelf wel, dat het degelijk een verschil maakt als je xbox ligt of staat... Bij mij toen die stond had ik bijvoorbeeld bij N3 dat die vaak vast sloeg dirty disc en al die reutemeuk, en sinds die ligt geen enkel probleem meer, zelfde geld voor saints row... een maat van mij had het zelfde probleem dus hij legde zijn box ook neer, ook geen problemen
    Vind het wel gek dat het bij sommige van jullie dat nie helpy :eek:
     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem altijd rechtop staan en nooit problemen gehad, niet met krassen in iedergeval :+
     
  14. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    hee ik snap die allerlaatste missie niet! je gaat naar het jacht en je bent dood!? wat is dit voor eind!!?? of moet ik eerst iets anders doen!?
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    bedankt voor het verpesten van het einde voor mij =( :'-(
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dit is een bug, bijna iedereen die ik op live ken heeft hier last van. Maar dat crashen heb ik nog niet gehoord.

    EDIT: als hij tikken geeft moet je proberen je disk schoon te maken.
    Er zitten nog veel crash bugs in Saints Row. Wat ook weleens gebeurt (omdat Saints Row laad tijdens het spelen) is dat het caching dus mislukt. Mogenlijke oplossing: laad een paar levels van een paar andere games, dan wordt de cache overschreven. Bekende crash bugs in Saints Row komen vooral voor in de multiplayer mode. Een game met veel lag of als je spawnt net op het moment dat de game end, is er een mogenlijkheid dat je game crasht.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  17. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0

    zit je niet een beetje in het verkeerde draadje :+
     
  18. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en fijn dat je ff zegt hoe het spel eindigd :mad:
     
  19. Likwit_Snake

    Likwit_Snake Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had dus ditte:
    Echt vaag man... ik heb t spel nu uitgespeeld(nadat de 1e keer dat ik de missie klaarhad, mn 360 vastliep...), kwam ik weer bij het begin van die kerk terecht. Toen stond daar zo een missie, dus ik ga eropstaan, druk y, en hij loopt vast.

    Ik start mn 360 weer opnieuw op, ga weer eropstaan en druk y, loopt ie weer vast... echt WTF?!? Waaraan ligt dit in godsnaam?

    Hulp aub...

    ook al in een andere draad gepost, als iemand weet hoe je dat kan verkomen, zet t dan ff hier :/

    Echt zo maf... kom met een patch verdomme... NU!=( Echt jammer, voor de rest is het een prima spel...
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kobold zei hier laatst iets over, ik zal het ff voor je opzoeken.

    Edit:

    Gevonden:
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006

Deel Deze Pagina