Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Is gelukt dank je!

    Voor het eerst op live hé! maar ik hoorde zoveel slechte dingen over het online gedeelte...
    Vind het juist wel lekker gaan, geen lag, vind snel mensen!
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  2. Pas750

    Pas750 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, ik speel PES op een 100 Hz breedbeeld tv, mijn zwager speelt PES op een 50 Hz breedbeeld tv (geen flatscreens of HD Ready). Bij mij is het tempo van het spel superhoog en bij hem erg traag!! Kan dit liggen aan het aantal Hz van de tv?? Volgens mij zit er namenlijk geen mogelijk in PES om dit aan te passen.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  3. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij nou in godsnaam dat Konami er meer tijd in had kunnen steken? wat een onzin, Konami heeft waarschijnlijk hun handen vol gehad aan andere dingen. Dat neemt niet weg dat het zwaar kut is, maar om nou te roepen dat Konami er makkelijk meer tijd in had kunnen steken gaat imo een beetje ver.
     
  4. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiernet nog een Europa cup gestart met Nederland. Nu begint het goed te gaan kwa controle. Ga denk ik zelf een moeilijkheidsgraad hoger gaan want 2 eerste wedstrijden met 3-0 en 4-0 gewonnen. Het ging zeer vlot.
    En dan eindelijk is online gespeeld tegen 2 vrienden, één uit Nederland (Agent Smith) en één collega vanop mijn werk. 3 wedstrijden tegen Agent Smith waren niet al te best, nogal lag bij het passen/schieten. Zat enorm veel vertraging. Tegen mijn collega ging het wel zoals het moet (België). Alleen het schieten is soms zo onwaarschijnlijk. Ik was alleen tegen de keeper, ik dribbel de keeper en sta alleen voor doel. Ik geef gewoon een klein tikje op de X button en bal gaat helemaal over...:mad: Vooral dat ik heel rustig was gebleven en niet heb zitten drukken lijk een zot.
     
  5. Dioxic

    Dioxic Guest

    Nogmaals, voor de derde keer
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe geef je zo een lopje als je dicht bij de keeper bent zodat die bal over de keeper heen in de doel valt
     
  7. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lol, houd de Linkertrigger ingedrukt tijdens het schieten
     
  8. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 5 wedstrijden gespeeld op Live en daarvan liepen 3 vast en 1 ging geweldig traag. Echt storend gewoon.
    Je kunt echt niet fatsoenlijk spelen als je een vertraging hebt, terwijl mn internetverbinding supersnel is.

    Ligt dat nu aan de verbinding van de andere spelers of aan het LIVE gebeuren zelf?
     
  9. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik heb eigenlijk nooit lag, ik heb nu zon 20 wedstrijden gespeeld en gingen allemaal lekker fijn. Bij sommige wedstrijden had ik dan een kleine vertraging, met het lopen en opladen van je schietbalkje, hij reageert gewoon paar ms te laat.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het zou misschien kunnen dat je geen antwoord krijgt omdat niemand het weet... ;)

    Ligt ongetwijfeld daar aan ja. Misschien dat je in het dashboard--> Systeem instellingen wat kan aanpassen, raad ik?
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  11. dannynima

    dannynima Guest

    Hej Mensen weten jullie waar ergens de PES6 Guide te downloaden is?
    Of heeft iemand handige tips voor schieten?trucs?...........

    alvast bedankt
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je moet de linker schouderknop ingedrukt houden en dan op schieten drukken...
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het hele boek?? Ik kan je wel een winkel noemen waar je 'm KOPEN kan ;)
     
  14. dannynima

    dannynima Guest

    wuha:p wil hem wel graag kopen maar heb nu mn laatste geld op vandaar datk alvast wat handige info wil over PES6.
     
  15. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Net met een vriend 2a3 uur zitten spelen, echt geweldig! Super spannende wedstrijden, penalty's en ballen op de paal en lat!
    Was echt fantastisch!
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Liverpool heeft gewoon de officeele namen zag ik net, ik dacht dat hij dat niet had... maar alleen de club naam is verkeerd kun je die ook veranderen?
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat kan niet.


    Verder ben ik nu heel wat potten verder en moet ik iets heel eerlijk bekennen:

    Ik begin het te leren, maar dan ook goed, eindelijk. Ik heb 12 uur tegen een maat zitten spelen vandaag (we zijn net klaar) en het spel is qua gameplay FANTASTISCH. Echt waar, het is subliem. Het schieten gaat goed en ik ben nu goed in staat om aanvallen op te zetten zoals ik dat in de voorgaande delen was. Alleen kan ik er nu nog meer gevoel in leggen en ziet het er super uit. Dat zwakke gebabbel over dat het lelijk is moet echt ophouden. Iedereen die dat zegt nodig ik bij mij thuis uit (niet allemaal tegelijk, maar om beurten natuurlijk) om het bij mij thuis even te bekijken.

    De lagere snelheid is echt een verademing, de passing is realistisch (tip: uit de draai een pass geven is niet aan te raden wanneer de pass verder dan 4 meter zou moeten aankomen, in het echt zie je dat dus ook) wanneer je leert hoe je moet passen en wanneer, je kunt ballen echt prachtig langs een tegenstander plaatsen, briljant gedaan.

    Dit is qua gameplay de beste PES / WE game tot op heden. Grafisch natuurlijk ook maar de gameplay veegt echt de vloer aan met FIFA 2007 imo. Als totaal produkt is PES6 op 360 een minder produkt vanwege het missen van (te)veel features die het spel voor velen net dat beetje extra gaf in de voorgaande versies.

    Online is het minder, maar ik ga er vanuit dat dat goed gaat komen anders heeft Konami een grote fout gemaakt.

    Mijn cijfer voor dit spel is tweedelig, eentje voor het voetbal op zich en eentje voor het totaalprodukt.

    PES6 qua voetbal: 9,3
    PES6 als totaalprodukt (waarbij de gameplay heel veel moest goed maken en dat ook redelijk doet): 8
     
  18. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Cyrax77,
    Ben het met je eens, PES6 heeft de beste gameplay tot op heden.
    Dit zeg ik niet zomaar, in het begin dacht ik er namelijk anders over.

    Nu ik de 2de dag wat gespeeld heb, begint alles duidelijk te worden, schitterende passes, lobjes, voleys, afstandschoten...

    Toch als totaalspel is het voor mij maar net geslaagd, en lijken eventuele updates via marketplace noodzakelijk om de levensduur van dit spel op te krikken.

    Als ik bijvoorbeeld een champions league match wil naspelen met Anderlecht (sorry, enige belgische ploeg waar ik niet beschaamd voor hoef te zijn),
    dan wil ik ook het gevoel hebben van met dit team te spelen.
    Met spelers die niet kunnen aangepast worden, en ALDI t-shirts voelt het toch geweldig fake aan.

    Ik kan begrijpen dat jullie zeer tevreden zijn over het feit dat de nederlandse licenties erin zitten maar voor een voetballiefhebber met andere roots...:'-(

    Enfin, mijn score is dus:

    PES 6 Qua voetbal: 9/10
    PES 6 Totaalpakket: 6/10
     
  19. shonosuke

    shonosuke Guest

    Hopelijk fixen ze online maandag
     
  20. T-botjuz

    T-botjuz geengrenzuh soldaat

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens man, speelt echt super lekker gewoon. Zoals bij elke pes moet je gewoon ff wenen aan de nuances in de game. Idd is het ook niet te verwachten dat je uit de draai de bal hard en precies passed aan een medespeler over 20-30 meter. Neem een betere speler en het gaat al een stuk beter, maar misschien belangrijker is: neem de bal goed aan (dwz. voor je goede voet en met je gezicht naar je medespeler) voordat je de pass geeft..

    ps. Ben net een Liga Espanol begonnen en zelfs het logo van de competitie staat op de bal, echt schitterend..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina