Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje tussendoor: gebruiken jullie veel speciale bewegingen/acties?

    Ik merk dat ik eigenlijk altijd enkel de basisbewegingen gebruik, zelfs geen een tweetje ofzo.
    Zijn die speciale bewegingen effectief? Want er is nog nooit iemand in mijn overstapje getrapt hoor.
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, ik koop PES alleen om op Live te spelen. En dan eigenlijk alleen maar tegen friends. Als je dat nu doet (player match) wordt er dus gewoon niets bijgehouden. Geen aantallen overwinningen, geen divisies... Kan dat echt niet begrijpen. Dat zou juist de kracht van de spellen op de 360 moeten zijn: de Live mogelijkheden. Zeker als je dan bedenkt dat sommige racespellen honderden rankings hebben (voor elke baan en autoklasse). Het is nu zo beperkt... De lag tijdens corners, bij vrije trappen, bij de pop-ups als een friend online komt is ook vervelend. Maar dat is waarschijnlijk nog wel op te lossen.

    Maar ja, ik vind het totaalpakket zeer teleurstellend.
     
  3. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen last van een zwart beeld voor een seconde of twee tijdens een wedstrijd??
     
  4. fifaofpes?

    fifaofpes? Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je nou bij legeau mode transfers, champions legeau ?
     
  5. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem straks downloaden..de hele DVD en zondag staat de hele guide in een PDF bestandje erop.
    weet niet of je bekent bent met nieuwsgroepen etc., maar daar staat het.
     
  6. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar al nieuws over de ranked matches.... is er een update aanstaande? want dit is gewoon op deze manier een half product...
     
  7. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    He gasten, jullie moeten me echt even helpen. Op 1 of andere manier lukt het me niet met PES6. Wat ik ook wil doen niet lukt. Balletje van mijn tegenstander afpakken gaat amper en dan heb ik t nog niet eens over een schot op doel lossen. Die gaan gewoon huizenhoog t stadion in. Ik heb zelfs al 2x voor open doel gemist. 1x toucheerde ik de schietknop, 1x hield ik m iets langer ingedrukt. Het maakt geen ruk uit. De bal verdwijnt toch wel in de 2e ring. Het maakt me echt helemaal gestoord!! De laatste PES die ik speelde was deeltje 4, daarin kan ik over mezelf zeggen dat ik heer en meester was. Vrienden wonnen amper van me. Bij dit deel (ofdat het nu door de 360 komt, wat vroeger de ps2 was of doordat ik een jaar FIFA heb gespeeld ik weet het niet) lukt niets me. Gebruiken jullie veel de "special controls-knop", dus met dribbelen enzo? Als ik die knop gebruik i.c.m. de rechter analoog blijft me popetje gewoon stilstaan. Met andere woorden. HULP VEREIST, anders smijt ik zo die controller dwars door me plasma heen denk ik.
     
  8. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb regelmatig gescoord met de schietknop voor leeg doel, maar heb ook wel eens overgeschoten.

    wat volgens mij wel altijd werkt is de rechterthumbstick gebruiken en zo'n "manual" pass geven als je voor een leeg doel staat. dan schiet je in ieder geval niet over. misschien wel naast, maar dan mik je verkeerd.
     
  9. mark8925

    mark8925 Guest

    als je de rechtertrigger inhoudt tijdens t schieten plaats je de bal meer.. probeer dat eens
     
  10. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan alleen maar verbeteren in de toekomst. Konami zal wel beseffen wat hun vele minpunten zijn bij deze versie, aan de andere zijde is het hun eerste next-gen versie en zo slecht is hij ook niet. Ik baal vooral door het feit dat je de ploegnamen niet kunt wijzigen, vind ik echt kl*te want zo kan ik zelf mijn favoriete ploeg niet hernoemen.
     
  11. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gedaan, helpt idd iets (is bij mij RB, ik heb die knoppen omgedraaid, RT is hardlopen, LT is "cursor change" en LB is "strategy change") Maar zowiezo, ik speel m nu op amateur ouwe. Ik schaam me de ogen uit me kop. Doe nu eredivisie en sta 10e. Echt niet normaal, ik wist dat ik weer helemaal terug van weggeweest moest komen. Maar dat het zo erg als dit was had ik echt niet verwacht.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook belangrijk om de ren knop zo weinig mogelijk te gebruiken, vooral niet gebruiken als je wil schieten, mannetje voorbij loopt of een goede intereceptie wil maken... Had hier vroeger ook veel problemen mee omdat ik van fifa afkwam, daar was het altijd rennen geblazen ;)
     
  13. mark8925

    mark8925 Guest

    hmmm ik speel op regular nog, maar win daar eigenlijk wel 90% van mn wedstrijden nu. Met vlot combinatiespel
     
  14. dannynima

    dannynima Guest

    Deji ,

    Op welke site kan je dan de PES6 Guide downloaden? :D
     
  15. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwsgroepen..
     
  16. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0

    niemand?
     
  17. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    net 3x ranked match gedaan en 3x gewonnen
    connecten ging prima, binnen 30sec had ik een tegenstander

    iedereen, dus ook iedereen van xbw, moet leren om notifications uit te zetten, dat scheel al zoveel in de slowdown.
     
  18. shonosuke

    shonosuke Guest

    onder welke woorden moet je zoeken?
    En werkt online nou al?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2006
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Die guide is je geld dubbel en dwars waard hoor ;)
     
  20. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.binaries4all.nl/

    kijk hier maar, staat wel meer informatie en links over hoe en wat. + handige links O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina