Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik gebruik wel degelijk verschillende truukjes.
    Voornamelijk 'n 1-tweetje door de linker trekker (bij mij) in te houden gebruik ik super vaak :)!
    Ook een schaar wil ik er wel eens doorheen gooien, even als een 360...

    Al met al vind ik ze nog wel eens funtioneel :)! Helemaal, als een AKA lukt met Ronaldinho tegen een maat van je, is het altijd lachen geblazen.
    Ik ben nu in elk geval met de Master League begonnen, met Barcelona. Maar dan wel de neppe spelers.
    Ook op zijn moeilijkst begonnen, en dit gelijk gemerkt.
    Wordt met mijn kl*te team :cool: volledig van de mat gespeeld! Je wint namelijk AMPER een duel.
    Zelfs tegen een team als Heracles Almelo...
     
  2. mark8925

    mark8925 Guest

    hahaha ja gister ook nog zo'n akka gedaan tegen een maat. stond al 4-0 voor kwam dat er ook nog eens overheen haahah:9
     
  3. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de Guide bestelt bij futurezone.nl hopelijk snel binnen :)
     
  4. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag eindelijk pes6 ophalen :thumbs:
     
  5. | B0SS |

    | B0SS | Go!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan één van jullie me snel ff vertellen welke prog het beste is voor newsgroups. Ik had voorheen grabit maar daar kon je uiteindelijk maar 1 search verrichten |:-
     
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    Gebruik Newsleecher dat ownt alles

    en trouwens, voor de mensen die de basistrucjes en zo onder de knie willen hebben druk je op Start, scroll je naar beneden en druk je op Command List
    Daar staat alles entjes uitgelegd van aanval tot verdedigen, en oko hoe je een één tweetje maakt lol
     
  7. shonosuke

    shonosuke Guest

    Ik zie em nergens staan in de search engines en je negeert me vraag waaronder je moet zoeken dus ik geloof niet echt dat ie op usenet staat
     
  8. Dioxic

    Dioxic Guest

    http://www.binsearch.info hier kun je alles zoeken wat er beschikbaar is op de servers, en hij staat er idd niet tussen
     
  9. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt online al?
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    nee,

    ik wil ook eens online proberen, maar hij stond gister avond een half uur te zoeken! ik heb nog niemand in mn friendslist die ik kan vragen mee te doen,( ik heb pas 1 vriend :))
     
  11. fifaofpes?

    fifaofpes? Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je teamnamen echt niet veranderen :confused:?
     
  12. Dioxic

    Dioxic Guest

    lol voor de tigste keer NEE, het is echt irritant wat je doet
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, moet je de grote knop met de X erop indrukken, waardoor je in een dashboard menu komt. Daarin kan je die mededelingen uitzetten.

    Het is inderdaad waar, als je de runknop ingedrukt houd terwijl je schiet, heb je minder controle en krijg je nogal eens van die vuurpijlen. Verder zij er legio dingen van invloed bij het schieten, zoals:
    - Een tegenstander die tegen je aan duwt terwijl je schiet, waardoor je speler uit balans raakt (je speler hoeft niet eens te vallen, een duwtje kan genoeg zijn).
    - De kwaliteit van je spits. Met Adriano schiet je beter dan met bijvoorbeeld Geert den Ouden. Daarin spelen aardig wat attributes een rol, zoals Attack, Body Balance, Agility, Shot accuracy, Shot Power, Shot technique, swerve, scoring*, 1 on 1 score* en Middle shooting*
    - de positie van je speler: Als je een bal raakt die onder je spelertje is, of juist te ver voor hem, dan krijg je ook geen goed schot.
    Ik raad je aan om in de training mode te gaan en daar te gaan schieten op het doel en puur te letten op het moment dat je de bal raakt: Daarbij moet je aan echt voetbal denken, stel dat jij die speler bent, kan je hem dan goed scoren als de bal niet in de juiste posite voor je voeten is? Nee dus. Je TIMING is dus een verschrikkelijk belangrijke factor!
    Verder moet je bij het schieten zelf er rekening mee houden dat de knopjes op je controller 'pressure-sensitive' zijn. Kort en licht op het knopje drukken dus! Druk je kort, maar met een hamerslag op het knopje, vliegt de bal alsnog het stadion uit :)
    Al deze dingen kan je in de PES-Guide (het boek) teruglezen en het boek is inderdaad zijn waarde in goals waard ;)
     
  14. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs met een friend kun je niet fatsoenlijk online hoor, 't lagt hard.. :mad:
     
  15. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Online ZUIGT!!!! ik heb net met de gameshop gebeld en 80% zeker gaat deze titel terug... heel jammer gewoon...
     
  16. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou ook gewoon kunnen wachten tot Konami de boel weer op orde heeft...
     
  17. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal mensen zonder gedult. Klagen over online... Ik heb de hele game nog niet eens binnen :mad:

    Hopen dat hij vandaag binnen komt.
     
  18. mark8925

    mark8925 Guest

    bij mij werkt t nu gewoon hoor\o/ ook ranked match_O_ ik maak game en telkens zit er iemand in binnen de minuut\o/ \o/


    wat ook wel grappig is dat de scheids zn pennetje pakt en gaat schrijven na een kaart :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2006
  19. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Just incase people don't know, you can unlock Classic Teams by winning he Reebok Cup with

    Argentina
    England
    Holland
    Brazil
    Germany
    Italy

    There might be others.
     
  20. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou weet je wat het is cubewood... Ik geloof best dat ze het fix-en en wil best geduldig zijn...

    Maar vind het belachelijk dat we als next-gen spelers met zo'n halffabrikaat worden opgescheept... dat het dan wordt gefixt prima... maar halve producten verschepen daar baal ik van... dan ga ik liever voor een CoD 3 of Vegas... Ik bedoel genoeg top spelen de komende tijd...

    Maar ik zie t nog even aan tot morgen... we zullen zien...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina