Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    nederland heb ik al..en die achievement van 40 P
     
  2. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
  3. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nergens last van (lag)
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    dat stoort mij dus ook mateloos.

    en ik heb het idee dat het steeds vaker voorkomt.
    ze hadden de game toch uit kunnen stellen en alle features erin kunnen stoppen en live beter kunnen testen.
    de Pesfans wachten heus wel wat langer en stappen echt niet over na Fifa.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Klaag, steun, zucht, jank, piep, miauw enz.enz.enz.

    Al dat geklaag is ook nog ergens goed voor, het zal erg rustig worden online met al die mensen die het spel niets aan vinden. Online is het idd karig allemaal, ben ik het helemaal mee eens, maar over het offline spel heb ik zeer weinig te klagen. Nu ben ik altijd een online speler geweest en voel ik de behoefte bij deze versie niet echt om online te spelen (je speelt eigenlijk voor niets meer dan de eer, er wordt niets bijgehouden), en heb ik de mazzel dat ik vrienden heb waarmee ik regelmatig 2vs2 ga spelen offline. Krijg ik toch nog mijn portie PES6.
     
  6. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat is de andere kant van Live. Devlopers denken vaak, nou we kunnen toch nog wel een updateje uitbrengen, dus brengen ze halve dingen uit :mad:
     
  7. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Dju, kan momenteel niet aanmelden bij PESfan site.
    Maar ik stel mij de vraag hoe je de option file voor de X360 versie ga uploaden...
     
  8. Floeng

    Floeng Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ofwel zie ik de tijd niet ofwel zie ik de helft van de radar. wat moet ik doen om het beeld helemaal op het scherm te krijgen? komt dit omdat het op pal 60 staat?
     
  9. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    even bij settings beeld centreren, in het pes menu
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kijk eens in het main screen naar -->Systeem settings-->Screen.
    Daar kan je het scherm naar het midden schuiven en dergelijke...

    EDIT: Hooligan601 was me voor :)
     
  11. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt genoeg bijhehouden (als je maar ranked matches speelt).

    Maar goed, ik vind het geklaag meer dan logisch. Normaal ben ik niet zo'n klager (je hebt me niet gehoord over gebrek aan edit-mode, stadions, etc.). Maar ik ben een online speler en dat is de belangrijkste reden dat ik dit spel gekocht heb. Geduld is dan lastig op te brengen, ook al is het spel nog geen week uit.

    En daar komt bij dat ik vrees dat het nooit gefixed wordt (de lag), gezien de verhalen die ik hoor over PES4 en PES5 op Xbox live.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb met PES4 online zelden lag gehad, dat was verder wel okay. Met PES5 had ik alleen lag tegen sommige onbekenden omdat de host wisselde in de rust. PES6 heb ik nog niet online gespeeld (dat lukte niet haha) maar ik hoor genoeg gasten die geen problemen hebben. Ik had online graag toernooien willen spelen en graag gezien dat er echt gamerooms waren e.d. maar niets van dit alles.

    Ik vind het ook vervelend dat veel mensen niet online kunnen, maar ik ga er dan wel vanuit dat dat binnenkort geregeld zal worden.
     
  13. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurde in ISS Deluxe op de SNES ook al. En toen kon het ook sneeuwen. Kan nu ook niet (?)

    :+
     
  14. DrOetkerNL

    DrOetkerNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dan eindelijk ook op het matje gekregen van Nedgame. Wat mij het meeste opviel is het verschil in grafische pracht vergeleken met de pc versie. Maargoed, vandaag maar eens op live wat proberen.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Welke versie is dan mooier?
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Cyrax, je bent in dit geval té positief :)
    Dat JIJ geen last had op PES 4 is geen maatstaf, want er kwam wèl een patch uit. Dus had het klagen van de meerderheid een grond, anders hadden ze die patch niet gemaakt. Verder geeft dat gelijk aan dat je soms MOET klagen als je iets wil bereiken.
    Dat je nu genoeg gasten hebt gehoord die géén klachten hebben is dus van minder belang dan die wèl klachten hebben. Die hebben dan een slecht werkend produkt gekocht, waarover ze moeten klagen in de hoop dat konami er een patch voor maakt, of anders de servers zodanig verbetert dat de klachten op die manier verdwijnen.
    Soms moet je dus gewoon klagen ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  17. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes dat betekend dat ik hem ook vandaag binnen krijg\o/ \o/

    Kan niet wachten :D
     
  18. egyptenaar

    egyptenaar Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu wel redelijk gewend aan het spel, maar ik krijg het schieten maar niet onder de knie! Met welke knoppen schiet je nou hard, want als ik ren en schiet krijg ik een boogballetje, en als ik niks behalve de schietknop indruk schiet ik ook zacht.
     
  19. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is die tijd zeg. Vond toen al ISS de max!! En dan die 'Deluxe' versie mocht ook gezien worden. Toen al een totaal verschillende gameplay dan Fifa.
     
  20. mark8925

    mark8925 Guest

    je moet ook niet hard rennen en dan schieten.. dat lukt int echt toch ook niet8) al 10x gezegd hier:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina