Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egyptenaar

    egyptenaar Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je dan drukken om hard te schieten?
     
  2. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon X. Je kan ook nog RT erbij ingedrukt houden, om de bal meer te plaatsen.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Soms vraag ik me af of sommigen hier komen en zonder de voorgaande posten te lezen een vraag opschrijven.
    Egyptenaar, slechts twee bladzijden terug heb ik me met een heel verhaal uitgesloofd om te vertellen hoe het zit met schieten...
    Om je op je wenken te bedienen het staat op deze bladzijde onder post #614
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=89951&page=41

    Aan iedereen het verzoek om ook eens te lezen wat er al over bepaalde dingen staat geschreven. Er zit zelfs een zoekopdracht op dit forum...
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, maar het is wèl moeilijker. Het kan natuurlijk wel...
     
  5. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke niveau spelen jullie de ml? Ik speel de ml op proffesional met de ml defaualt players en dat is echt gewoon moeilijk om te scoren, verdedigen gaat me nog wel goed af heb nu bijna alles 0-0 gespeeld maar kansen creeren lukt echt bijna niet. Als ik dan een kans creeer schiet ie te zacht of te hard. Door dat ik bijna elke keer gelijk speel krijg ik ook weinig geld om nieuwe spelers aan te trekken of om te promoveren. Iemand tips??
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat ik geen lag had met PES4 vind ik wel een maatstaaf, net zoals dat is voor mensen die dat wel hadden. Het was niet alleen maar kommer en kwel met Konami en online gaming. Het was ook niet super, maar ook niet alleen maar slecht. We moeten er ook niet genoegen mee nemen, dat beweer ik ook niet. Met een patch is PES4 ook veel beter geworden dus waarom zou dat nu niet zo zijn. Dat het slecht is dat het niet vanaf de release werkt lijkt me duidelijk, Konami maakt er op het online gebied een potje van.

    Ik vind ook dat de online mode met PES6 teleurstelt, heel erg zelfs. Heb ik ook meerdere malen aangegeven. Persoonlijk vind ik deze versie zo goed, dat ik me zelfs offline kan vermaken met deze game voorlopig. Dat gaat niet eeuwig duren want online wil ik ook lekker ballen. Dus dat we klagen vind ik niet meer dan terecht en ik heb ook nooit anders beweerd verder.

    Ik doel toch meer op het klagen over het offline spel. Het schieten zou niet goed zijn (hou ff op man, ik schiet de ballen van ver gewoon vreselijk in het doel, dus jullie kunnen dat ook), de passing is ook niet je van het volgens sommigen (de passing durf ik zelfs subliem te noemen, je kan er zo ontzettend veel gevoel in leggen) en verder is het spel te sloom zegt men. Kom op zeg, je moet er wel tijd insteken om dit te leren. Ik zag gisteren pas het licht, ik speelde tegen een maat en het was allemaal moeizaam en plots kreeg ik de geest en speelde ik hartstikke lekker en heeft hij de rest van de avond moeten toekijken hoe ik als vanouds ging combineren en eindelijk ook eens fatsoenlijk mijn kansen kon afmaken. Nu ging dat alleen in een realistischer tempo dat ooit en gaf mij dat een veel beter gevoel. Ik heb me zelden zo lekker gevoeld na een dagje PES, ik ging als een gek tekeer op het veld en het voelde goed. Hij vond het iets minder, hoewel ook hij steeds beter ging spelen en ook zag hoe goed het spel eigenlijk is.

    Ik stel voor dat we over een week of twee nog eens gaan kijken en dan een cijfer geven. Wedden dat het cijfer hoger zal zijn dan het cijfer dat velen nu geven?
     
  7. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat je gelijk hebt, Cyrax. Ik heb het spel nu een klein weekje, en idd, mijn cijfer is al met een heel punt gestegen. Waar ik minder te spreken over ben is het feit dat ik met 70% niet kan connecten, terwijl de NAT gewoon open staat! Dat kan ook alleen weer met PES :mad:
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik speel top player, maar je moet proberen met kop ballen te scoren dat is een stuk makkelijker geworden.
     
  9. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    idd voorzetten zijn echt een stuk gevaarlijker geworden.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Daarover had ik het ook niet in de post aan jou. Over wat je hierboven schrijft, ben ik het geheel met je eens, dat weet je wel. Sterker nog, veel mensen op dit forum zijn wel erg gemakkelijk. Een vraag die al dertigduizend keer gesteld is wordt gewoon wéér gesteld. Er wordt blijkbaar alleen gelezen wat er op de laatste bladzijde staat. Jij en ik hebben al vaker uitgelegd hoe het met het schieten zit, bijvoorbeeld...
     
  11. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    En ook al leg je het schietsysteem niet uit, daar komen ze vanzelf wel achter hoor ;)
     
  12. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, just play...play.....and play some more....

    Soms heb je zo'n dagen dat je kunt blijven spelen en dan lukt er niets,
    waarop je de volgende dag nog eens een wedstrijd speelt en dan... waauuuww... :eek:
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat dacht ik van sommige vragen ook wel eens en weet je wat je dan kreeg? Dan gingen ze het nog drie keer herhalen ;) Zonde van de server-ruimte van het topic...
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, maar zoals Tech het al mooi zei, dat is het verschil tussen de fanatieke PES spelers en de gamers die gewoon lekker een balletje willen trappen. Daar is PES niet voor gemaakt en dat is in deze versie heel duidelijk merkbaar.

    Het is namelijk zo dat de 360 versie de meest realistisch voetbalsim ooit is en daardoor voor velen als te moeilijk en te langzaam wordt ervaren. Ik zag een review op insidegamer.nl en de reviewer vond het allemaal maar langzaam maar daardoor wel realistisch. Ook vond hij het raar dat je met Henry kan worden ingehaald in een sprintduel door een trage verdediger. Maar hij was niet op de hoogte dat je dus verschillende manieren hebt om te sprinten, allemaal met voor -en nadelen. Als ik met Henry wegben dan haalt de verdediger mij niet meer in, simpelweg de sprintknop ingedrukt houden is daarvoor niet voldoende, daar moet je net wat meer know how voor hebben. Ik heb hem dus de guide aangeraden en opnieuw te proberen een review te schrijven over een paar weken.
     
  15. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat ook nu, hoe meer ik speel, hoe verslavender het spel wordt, echt geweldig. als het op gameplay en beleving van een voetbalspel komt, dan is konami echt wel de koning, heerlijk spel!
     
  16. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes PES6 eindelijk binnen van Nedgame :D
     
  17. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoezo vinden veel mensen deze game langzaam??
    Ik speel hem op een gewone TV en ben eerder geneigd te zeggen dat ie weer een beetje is gekropen naar de snelheid van deeltje 4.
    Iets wat de game alleen maar ten goede komt.Het tempo ligt daardoor namelijk gewoon lekker hoog.In de PU stond ook letterlijk dat ze de snelheid in dit deeltje weer hadden opgekrikt,dus ik snap niet dat er veel mensen zijn die zeggen( en klagen) dat de snelheid zo flink gereduceerd is.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Klopt, ik heb me aan precies dezelfde dingen gestoord. Ik dacht: 'Weet-ie dan niet dat je repeterend moet tappen op de runknop om echt sneller te gaan?' En ook over de snelheid verraadde dat hij meer een arcadespeler was.
    Soms heb ik te doen met Konami die zo'n mooi spel maakt en dan afhankelijk is van dit soort tekortkomingen van die reviewers. Ik was het wel met een aantal andere zaken met die man eens, maar die hadden geen van allen betrekking met de off-line gameplay.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114

    Het zou goed kunnen dat de snelheid op een gewone TV hoger ligt dan die van een breedbeeld-TV. Op een breedbeeld is hij ietsje langzamer dan PES 5 was op een 4:3 TV.
     
  20. dannynima

    dannynima Guest

    Hej:)

    Heb een paar vraagje over de master league:
    -Waar zijn die 9000 punten voor in het begin?
    -En als je bijvoorbeeld in het begin op regular hebt gezet, kan je dan nog altijd de niveau veranderen tijdens de master league?
    -Hoe kan je je spelers beter maken tijdens een master league?
    En hebben jullie nog meer handige tips voor tijdens de MAster League?

    Alvast bedankt ( oja PES6 is VET 8) )


    greetz
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina