Ik heb ze inmiddels aan te telefoon gehad (bol) en zij zeggen in hun recht te staan doordat een eventuele prijswijziging is toegestaan en ze verwees me naar hun verkoopvoorwaarden. Ik heb gezegd hier niet mee accoord te gaan (omdat er sprake is van een gesloten koopovereenkomst, en daar hebben ze het in hun verkoopvoorwaarden niet over) en contact op te nemen met het juridisch loket of met het programma kassa. Als jullie ook z.s.m. een klacht bij www.thuiswinkel.org willen indienen zou ons sterker maken. Hierin kunnen jullie de klacht van mij overnemen die ik in de spoiler heb gezet.
Bol.com had op hun website de xbox360 game Need 4 Speed Carbon voor €29,99 te koop staan. Deze heb ik toen besteld en gelijk via iDeal betaald. Ik heb hiervan ook een bevestiging van hun ontvangen met de door mij bestelde gegevens. (en die gaf ook aan Need 4 Speed Carbon). Echter kreeg ik een dag voor levering (26-10-'06) een email waarin beschreven stond dat de game Need 4 Speed Most Wanted zojuist naar mij was verstuurd, welke ik niet heb besteld. (en we spreken hier over een gesloten koopovereenkomst). Ik eis dus de juiste game die ik heb besteld, en niet een game die hun nu geleverd hebben die in de winkel nog goedkoper is ook. Mocht dit door bol.com niet te realiseren zijn stap ik naar het Juridisch Loket of met de andere gedupeerde naar het televisie programma Kassa! van de Vara. Graag in deze z.s.m. een antwoord.
Met vriendelijke groeten, M