Need for Speed: Carbon goedkoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 okt 2006.

1. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier idem, nog steeds geen mailtje of game en bij orderstatus staat nog steeds "wordt verwerkt"

2. mars15

mars15 Guest

ik weet niet wat ik ga doen, het is alweer een paar dagen sinds dinsdag, pff

3. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hier idem.

4. mars15

mars15 Guest

Ik stuur hem dit weekend wel terug denk ik, anders is het zo dinsdag, en zit ik met most wanted opgescheept

5. milenko79

milenko79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een mail gehad dat most wanted verstuurd is naar mij terwijl ik ze afgelopen maandag al expliciet heb verzocht dat niet te doen. Ik heb net weer een klacht gemaild en ze tot dinsdag gegeven om met een oplossing te komen, anders ga ik bij thuiswinkel.org en dergelijken klagen.

6. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yup...heb net ook een mail gehad dat Most Wanted is verstuurd.

Het is fijn voor ze dat onder dit artikel eigenlijk Most Wanted zit maar ze hadden net zo goed een strijkijzer kunnen opsturen voor 30 euro ;). Feit blijft dat ik hier een bevestigingsmail en een online bestelstatus heb voor Carbon. En wat heb je liever als bedrijf; negatief in het nieuws komen of bijv. 600 euro minder omzet door een foutje?

Ga morgen even een klacht mailen naar ze.

7. bagger spel nog geen 10 euro waar FUCKING XBOX 1 graphics BLEH!!!

8. ymmv

ymmv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op klachten lijken ze nu trouwens helemaal niet meer te reageren. Ik heb al vier onbeantwoorde mails naar ze gestuurd. Prut-site.

9. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Ga kassa of radar mailen/bellen, meestal zwichten ze wel voor die ding anders krijgen ze een slecht naam op tv en dat willen ze meestal niet dan maar 600 euro verlies draaien. En hoe meer er reageren hoe beter :)

Ook met de PSP bij kassa als je 6 dooie pixels had gingen ze hem pas vervangen. Maar toe kwam kassa en opeens was bij 1 dooie pixel :+

Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  10. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu vandaag ook Most Wanted toegestuurd gekregen :mad:

Ik zag dat bol.com bij de thuiswinkel waarborg aangemeld is dus via die site een klachtenformulier ingevuld.

Hopelijk kan ik alles beetje regelen voor die 7 dagen termijn.

11. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen, ik hoor nu ook bij de gedupeerde om t maar zo te zeggen. Ik ga ook actie ondernemen uiteraard. Ik ga ze eerst even bellen en dreigen met Kassa! / Geschillencommissie en Juridisch Loket. (zie pagina terug). Hoe meer mensen er meedoen hoe meer kans uiteraard.

12. mars15

mars15 Guest

ik waarschijnlijk niet meer, anders hou ik hem wel

13. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze inmiddels aan te telefoon gehad (bol) en zij zeggen in hun recht te staan doordat een eventuele prijswijziging is toegestaan en ze verwees me naar hun verkoopvoorwaarden. Ik heb gezegd hier niet mee accoord te gaan (omdat er sprake is van een gesloten koopovereenkomst, en daar hebben ze het in hun verkoopvoorwaarden niet over) en contact op te nemen met het juridisch loket of met het programma kassa. Als jullie ook z.s.m. een klacht bij www.thuiswinkel.org willen indienen zou ons sterker maken. Hierin kunnen jullie de klacht van mij overnemen die ik in de spoiler heb gezet.

Bol.com had op hun website de xbox360 game Need 4 Speed Carbon voor €29,99 te koop staan. Deze heb ik toen besteld en gelijk via iDeal betaald. Ik heb hiervan ook een bevestiging van hun ontvangen met de door mij bestelde gegevens. (en die gaf ook aan Need 4 Speed Carbon). Echter kreeg ik een dag voor levering (26-10-'06) een email waarin beschreven stond dat de game Need 4 Speed Most Wanted zojuist naar mij was verstuurd, welke ik niet heb besteld. (en we spreken hier over een gesloten koopovereenkomst). Ik eis dus de juiste game die ik heb besteld, en niet een game die hun nu geleverd hebben die in de winkel nog goedkoper is ook. Mocht dit door bol.com niet te realiseren zijn stap ik naar het Juridisch Loket of met de andere gedupeerde naar het televisie programma Kassa! van de Vara. Graag in deze z.s.m. een antwoord.

Met vriendelijke groeten, M

Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  14. mars15

mars15 Guest

oke dan zeer benieuwd, heb via de site van thuiswinkel een klacht gestuurd

15. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    ok, check boven jouw opm. even

16. mars15

mars15 Guest

zoiets heb ik ook gedaan,

ik ga hem niet terugsturen, ik wil of carbon na een lange periode, of anders als we geen gelijk krijgen deze verkopen of zelf houden

17. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat had ik dus al gedaan,

Nog een vraagje aan miQe, heb je dan als optie klacht over één van de leden gekozen?

Want dit staat er dan bij:

dus behandelt bol.com dan zelf de klacht, schiet ook niet op denk ik...

18. Rob schouten

Rob schouten Kruisdoos360

Leuk Bevonden:
    0
    hebben ze niet iets van:

druk/set fouten en prijswijzigingen voorbehouden ?

19. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, alleen duidelijke prijsverschillen, wat hier niet is

20. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ miQe Amersfoort

Ik heb zojuist op Thuiswinkel.org het klachtenformulier ingevuld.

Deel Deze Pagina