1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    MTU probleem is modem/provider probleem ... er zit niets anders op dan de provider te bellen
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    DELETED
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  3. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je hier iets vanaf hoe ik da kan veranderen?
     
  4. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live Vision -> Privacy

    Even een vraag die ik uit voorzorg stel voor een vriend van mij (gaat over Live en Privacy, dus hopelijk in het goed draadje)...

    Hij heeft sinds kort ook een Xbox Live Vision. Superleuk allemaal met Uno e.d.
    Maarja, we kennen allemaal die berichten al dat er ook wat minder positieve kanten aanzitten, welke ik zelf ook al een paar keer heb mogen meemaken (sommige best leuk, andere weer ontieglijk ranzig).

    • Een of andere mongeaul die de constant in een spel Uno keihard loopt te ketteren en vloeken ofzo... verstond er geen reet van: Allah en Amerika kon ik nog net verstaan (kwam bovendien geen einde aan zeg...) =(
    • Vaag persoon die schijnbaar alles aan de hele wereld wil laten zien: alle spelers mochten meekijken tijdens zijn bezoek aan het toilet waarbij hij even liet zien hoe goed hij is in plassen, en schijnbaar erg trots op zijn voortplantings-uitstulpsel :{
    • Malloot die allemaal executie filmpjes liet zien (keel doorsnijden etc.) vanaf zijn PC |:- .
    • Nogal dik figuur uit Engeland die dan (weer wel grappig om te zien) een soort poppekast voorstelling weggeeft (alleen duurt een potje Uno zo wel errug lang) :lol:

    Veel daarvan is dus totaal niet geschikt voor zijn zoontje...

    Nu heb ik hem al via Profiel -> Privacy-instellingen het volgende laten instellen:
    • Communicatie -> Alleen vrienden
    • Content van leden -> Alleen vrienden

    Nu is de vraag (voor mij ook niet helemaal duidelijk :p):
    Kunnen niet-Friends hem nog horen via de headset en kunnen ze de beelden van zijn Vision nog zien, of zien ze alleen zijn Gamerafbeelding?
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  5. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word helemaal gek van mijn linksys wrt 54 G router ... mijn Nat blijft maar op Moderate staan , dit heb ik geprobeerd :

    1 xbox 360 in DMZ zetten .. hielp niet
    2 Poorten forwarden. hielp ook niet
    3 Firmware update , je raad hem al .. ook niks :mad:

    elke keer als ik de poorten instel of in DMZ zet. geeft hij eventjes aan Open. maar bij de volgende test is het weer moderate.

    ik ben ten einde raad. wie kan helpen ? =(
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Zo te zien is het probleem dat je je poorten forward, maar dat ze in de praktijk niet geforward worden. Ik zou even contact opnemen met de fabrikant van je router.
     
  7. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het niet. want op de pc kan ik poorten naar bijv limewire wel openen.

    het lijkt wel of mijn xbox en router een conflict hebben
     
  8. piedrocorleone

    piedrocorleone Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Problemen tijdens connectie 360

    Aan de behulpzamen onder de 360 gamers, als ik connectie wil maken met Xbox Live krijg ik het volgende:

    'A DNS server could not be reached. Please verify the DNS settings for this network configuration. If you IP address is confirmed and you are using a router (wat dus het geval is), make sure that you can browse the web from a computer on the same router that your console is using.'

    Iemand enig idee wat ik moet aanvangen, ben niet zo thuis in die toestanden. Alvast bedankt!
     
  9. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar er is eerder over deze fout gesproken hier.

    Ik krijg bij het downloaden van de Rainbow Six demo de foutmelding 80070003. Deze foutmelding schijnt te staan voor een volle HDD. Dit is echter bij mij niet het geval, ik heb nog 13gb vrij.

    Het ligt ook niet aan mijn router. Alle poortinstellingen zijn in orde. Ik kan online gamen en andere demo's en trailers etc. wel downloaden.

    Iemand een idee? Ik ben namelijk erg benieuwd naar R6V. Alvast bedankt!
     
  10. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet zeker of ik hier in het goede topic zit. Maar als ik op Xbox Live zou willen, wat moet ik dan allemaal aanschaffen om op Live te komen?

    Ik heb het volgende modem: Thomson SpeedTouch 510

    Alvast heel erg bedankt :)
     
  11. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    een switch , deze maakt van 1 modem poortje meedere poortjes , das alles wat je nodig hebt......kost +- 10 - 15 euro
     
  12. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat mijn probleem ken wezen...

    Fardo misschien ? \o/
     
  13. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ff mezelf gequote,

    Maar het probleem is nogal vaag, voor de grote herfst update kon ik wel de GRAW update downloaden, maar als ik het dan probeerde te spelen krijg ik de melding disconnected with xbox live, na de update is die melding inees weg. Verder kon ik wel gewoon de update van DOA4 downloaden, maar die van PGR3 dan gewoon weer niet... En bij de arcade game UNO blijkt er telkes ene update te zijn en krijg ik bij het downloaden van de update elke keer weer een foutmelding
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    probeer het onderstaande link:

    http://support.microsoft.com/kb/916663/en-us

    If you experience all the symptoms that are listed in the "Symptoms" section, delete the game data.

    Warning When you delete game data, you lose any saved game information.

    Note Copy the saved game data to a separate memory source so that you can restore the data if this step does not resolve the issue. To delete game data, follow these steps:
    a. Sign in by using your gamertag.
    b. Move to the System section.
    c. Select Memory, and then press the A button.
    d. Select Hard Drive, and then press the A button.
    e. Select Games, and then press the A button.
    f. Select the profile that you want to view, and then press the A button.
    g. On the Select Game screen, select the game for which the update will not download, and then press the Y button.
    h. On the Game screen, press the A button to delete the game.

    Note The Delete option is the only option that is available on the Game screen.
    i. On the Delete Item screen, select Yes, and then press the A button to confirm the deletion.
    j. Press the B button four times to return to the System section.
    k. Start the game, and then sign in to Xbox Live to download the update again.
     
  15. Roodje

    Roodje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, ik heb een probleem, ik hoop dat je mij kan helpen.
    Het probleem luidt als volgt, mijn draadloze verbinding tussen mijn wireless adapter en mijn router(speedTouch 570i) hebben het altijd uitstekend gedaan, tot ik vorige week mijn xbox terug kreeg van reperatie. Sindsdien disconnect live heel snel als ik ingelogd ben. Dus ik kan niet normaal op live, elke keer als ik er op zit, disconnect hij naar paar minuten. Hoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen??

    Ik hoop dat je spoedig antwoord kan gegeven, want ik wil weer snel op live kunnen!!

    De ene keer is het IP adress(Failed), de andere keer dns, mtu of icmp! De laatse tijd geeft hij ip adress als fout aan met de codering:
    w:0000-0021
    x:4000-1001
    y:0000-0000
    z:0000-0000
     
  16. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Oorspronkelijk geplaatst door sneaky snake eye
    Oke maar daat moet dus wel dat is eigenlijk de belangrijkste reden dat ik een router wou hebben. Maar kun je ook gewoon een andere modem kopen? of heeft dat iets te maken met je internet provider ofzo?

    iemand please????
    BTW het is mn 100ste post\o/
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    heb een vaag probleem. ik kan op live dus connecten gaat goed ( heb live Gold abbo die pas in juli 2007 afloopt. Als ik in een game wil connecten met live dan gaat dat niet. Krijg can't connect to EA server.

    Dit heb ik met Burnout maar nu ook met NFS Carbon. Een tijd terug heb ik nog een keer live gespeeld op burnout. Wie weet raad :mad:

    owjah en als ik netwerk test doe in dashboard daan gaat alles goed zegt ie
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt aan de EA servers , hebben vaker problemen
     
  19. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    komende week, en het liefst voor dat gears of war uitkomt as donderdag, wil ik een nieuwe (wired) router kopen. Het liefst 1tje die simple in gebruik te nemen is zodat ik hem ook zelf kan instellen en dat ik er gemakkelijk open NAT instellingen op kan invoeren met eventueel hulp van www.portforwarding.com zodat ik weer goed xbox live kan spelen.

    Aangezein ik eigenlijk al vanaf het begin van de 360 met moeite updates thuis kan downloaden(slechts een enkele) en filmpjes downloaden.

    Welke router is dus aan te raden en niet al te duur, liefst wel onder de 50 euro als het kan...
     
  20. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    nee he..
    volgens mij heb ik al die tijd gespeeld via de router van iemand uit de buurt ofzo..
    ik keek naar mn xbox instellingen en die zat connected aan een netwerk,maar niet de mijne !
    al die tijd lopen zeuren over wireless..zal vast stuk beter gaan nu
     

Deel Deze Pagina