Is in-game, maar dat is ook gewoon een heel andere soort engine, persoonlijk vind ik de Unreal 3 engine mooier dan de Crytek engine...
LOL, happy new gears De footage van Alan Wake doet ook niet onder voor Crysis, ook een toppunt van next-gen gfx.
Heb een filmpje gemaakt waar het spel Gears Of War het opneemt tegen Viva Piñata. Je kan hem HIER zien
Kan iemand mij vertellen (liefst met bron) wat nu de officiele releasedatum is van GoW in Nederland? Ik krijg namelijk te horen van mijn Gameshop dat het 24 November is voordat hij hier in de winkels ligt.
Hahah wel leuk gedaan :b: btw las vanmiddag iets, ik weet niet of dat ene filmpje beschermd is maar, als dat zo is kan je een zaak aan je broek krijgen... maar de kans daarop is toch 1 op 1,0 x 10exp9 hier dat artikel Wuhahah geweldig piepstemmetjes uit lelijke monsters... \o/
Oh oh oh wat word die game BRUUT!! Keek net multiplayer filmpje en oh oh wat vet!! Wel bagge kwaliteit dat filmpje maar! What the hell who cares.....! En dat filmpje karf is echt wel geinig gemaakt!!
Heb je misschien een link van dat multiplayer filmpje? Ik hab namelijk alleen nog maar singleplayer filmpjes gezien