NBA 2k7 League

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door milo_patriots, 19 okt 2006.

1. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals reeds aangehaald in het topic van NBA 2k7, is hier de plaats om je in te schrijven voor de online league van Xbox world.

ik stel voor dat we een deadline zetten voor de inschrijvingen en ook de instellingen kunnen best besproken en gestemd worden.

Wil je je inschrijven? Surf dan naar 2k sports online ( http://online.2ksports.com/ ) en kies dan voor join league.

naam van de league ; Xboxworld
    paswoord ; xbw

De draft zou plaatsvinden op zaterdag 11 november om 12.00u

Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  2. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Count me in!

3. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een idee om de inschrijvingen een of twee maanden na release stop te zetten ofzo? kunnen we wat oefenen haha

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb wel interesse en het lijkt me echt leuk maar ik ben echt een groentje hoor. dus ik wil met het beste team!!!! hahahaha

5. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I'm in! Maar wel op voorwaarde van 1 match per week...

1. Heat
    2. Suns
    3. Cavs

6. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Mits fantasy draft wil ik graag de Bobcats kiezen.

Het lijkt mij het beste als we kort na de release al starten. Meestal speel je een spel het meest zodra je het gekocht hebt, misschien dat er na 2 maanden mensen afhaken. 1 wedstrijd per week is dan ook ok, dan kan je tussendoor oefenen en wordt je steeds beter.

Instellingen: 27 wedstrijden en dan playoffs best out of 3. Wedstrijden 7 minuten per quarter.

Dit omdat ik anders verwacht dat het te veel wordt en mensen afhalen ondertussen. Met 7 minuten per kwart ben je ook al 45 minuten totaal bezig ongeveer en dat is denk ik precies goed als mensen even een online potje willen spelen. Je kan dan beter zelf 12 minuten quarters aanhouden voor je eigen offline league.

7. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    klopt mr 007

tis de bedoeling dat we draft doen, mits het allemaal goewd werkt, ik las op de 2k en xbox forums dat die online soms niet helemaal lekker wertke... kan me alleen niet voorstellen waarom niet maarja, zien we dan wel.... anders maar zonder draft maar dan ben ik wel niet de Magic :p

8. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt goed james... die instellingen (vind 5 of 6 minuten ook al genoeg, maar 7 kan ik meeleven)

Aangezien het toch fantasy draft is... ga ik voor: Chicago Bulls (zal ik is even oude tijden laten herleven daar! ;)....

9. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vet idee dit gasten !! ben er zeker down mee , haal de game ook gelijk wanneer die uit is(hoop volgende week)
    Detroit Pistons is m'n team!

10. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    5 - 6 minuten is denk ik ook wat beter.

11. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen, ik heb de league aangemaakt.

Er zijn 12 teams nodig om te starten, hopelijk halen we dat aantal.

6 minuten per kwart. Totaal 16 wedstrijden per speler en er gaan er 8 naar de Playoffs.

Het is met draft, dus ik hoop dat iedereen een keer tegerlijker tijd online kan komen om te draften.

Naam league: Xboxworld
    Password: xbw

Hopelijk is het allemaal in orde, mocht iemand anders de league willen maken dan moet je het maar zeggen, dan delete ik deze.

Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  12. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    kan je de instellingen nog aanpassen?
    misschien met trades on
    en ipv all star misschien pro

is er ook de mogelijkheid om preseason games in te plannen?

als je hulp nodig hebt voor de league, laat me maar iets weten

13. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat all-star wel okeej is... laten we starten over een weekje of 2... nog niet iedereen heeft de game.... Ik zal me binnen enkele dagen aanmelden....

14. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat als we de start vandaag over precies 2 weken doen? doen we zaterdag 11 november om 12.00 de draft en dan de week daarna de eerste ronde?

15. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    voor mij is dat te doen, maar dan moet de draft wel vooruit gaan. Ik moet namelijk om 13.45 vertrekken naar de voetbal

16. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jou privileges gegeven Milo, jij kan nu ook dingen aanpassen. Ik heb het niveau al aangepast, het is nu Pro ipv All-star.

- Trade had ik off gezet, omdat ik denk dat er bijna niet getrade zal worden en mochten er twee vrienden meedoen, dan kan de een de ander gaan helpen door zijn beste spelers te traden. Ik denk dat het via Fantasy Draft sowieso niet nodig is om nog eens te gaan traden
    - Het probleem met 12 teams is, dat er wel spelers van 29 teams aanwezig zijn. Dat betekent dat er bij de Fantasy Draft vrijwel alleen maar goede spelers in de 12 teams zitten. Is dit leuk of juist niet?

17. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    Wat de draft betreft, denk ik niet dat het een rol speelt dat iedereen enkel "goede" spelers kiest. Iedereen moet dat voor zichzelf bepalen. Het blijft vooral de bedoeling om evenwaardige ploegen te vormen.

Wat de instelling "all star" of "pro" betreft, kunnen we in de loop van deze en volgende week eens online wat wedstrijdjes spelen om te kijken naar het scoreverloop. Mijn bedoeling was om een toch redelijk respectabele score te verkrijgen, omdat dit het plezier ten goede komt.

Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  18. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er ook nog een site waar je info over je lleaque kunt vinden. o.a. stand enz.

edit: never mind zie het al : http://xserver.2ksports.com/2K7/login_360.aspx?re=

Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  19. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me goed, ik kan dan iig!

20. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Kan jij misschien de beginpost aanpassen met alle info voor de league? Wanneer draften, server, password etc...

Deel Deze Pagina