De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    slave:eek: en dan ook nog die contacten zwart:lol: 8)

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Heb ik ook, veilig en milieu bewust :)

3. zildjian

zildjian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een LE32N71 gekocht voor 1080 euro bij de It's. Kwam de winkel binnen om te kijken voor hoeveel ze de R72 verkochten. Mijn richtprijs daarvoor was 810 euro (foka.nl met max. korting). Bleek dat ze de LE32R71 en LE32R72 niet meer verkopen (aflopend model). Ze hadden wel de LE32S71 maar die wilde ik niet.
    De verkoper zei dat ze wel een hele mooie LE32N71 hadden staan, maar die is wel 1440 euro. In principe wilde ik niet de N71 kopen,omdat die gewoon boven mijn budget was (wel heel mooi). Maar voordat ik naar huis ging dacht ik: Laat ik gewoon voor de gein kijken of ik die N71 niet voor belachelijk weinig mee kan krijgen, ervanuitgaande dat ik de R72 bij Foka in rotterdam ging halen. En wat denk je............1080 euro !! Kut...... aan de ene kant echt wel een mooie deal, maar aan de andere kant.....ik wilde een tv van rond de 800 euro.

Fuck it.....ik heb gewoon ja gezegd, want zo'n deal kon ik niet laten liggen. Helaas was ie daar niet op voorraad. Dus over 1 week heb ik hem....VOOR GEARS OF WAR!!!

4. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De verschillende soorten:

Ik weet iig dat dynamike over het setje beschikt van het 2e plaatje..

Ik moet er wel bij zeggen dat deze kabels echt heel erg duur zijn, dat setje komt toch al snel neer op zo'n 70 euro.. en dat is niet mis natuurlijk, ik weet niet de preciese prijs ervan vraag het anders aan mike...
    Ik weet niet of je bekend met monstercable en de prestaties daarvan, maar ik vind ze echt uitmuntend \o/

5. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat vinden jullie van deze tv?

6. koentje.k

koentje.k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen component in gang... beetje jammer maar verder goed.

7. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    He ik wilde binnekort naar de foka gaan voor de Le32R71/72. Maar wat zijn dan eigenlijk de nieuwe modellen als deze oud zijn?

en bij welke its heb je LE32N71 gekocht? want 1080 is wel een erg scherpe prijs. Want je krijgt ook nog korting van Samsung.

Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  8. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb als het goed is ook mijn TV voor Gears of War :D daar ben ik wel zeer content mee, dan leer ik die game alleen kennen in HD :D

9. zildjian

zildjian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat de opvolgers zijn van de R-serie. De verkoper zei de N-serie, maar volgens mij is dat niet zo.

Overigens moet ik wel zeggen dat van die 1080 de 150 euro al van is afgehaald. Dus betaal ik 1080+150 aan It's.

Aankoop is gedaan bij It's in DenHaag

10. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    N was de opvolger van de M serie.
    S was de opvolger van de R serie.

Als ik het goed heb begrepen, alhoewel de S nieuwer is dan de R, de R had "ietsjes" betere specificaties. Zelf heb ik de LE32S71 en het is voor mijn doen een topscherm voor een topprijs!

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Heb ze zelf ook. Monster vga cable en optical. Was er ongeveer 100 pleuro voor kwijt omdat de vga kabel toen niet in NL op voorraad was. Bij play-asia toen gekocht. Ze zijn super, maja betaal je dan ook voor.

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is inderdaad niet waar.

Als er een opvolger zou komen voor de R dan zal het hoogste waarschijnlijk de LE32R81 worden.
    Zag op de Russische site de nieuwe LE32R75B staan !!!!

De S-serie is het imstapmodel van Samsung.
    Hoewel de Speqs bijna het zelfde zijn als de R-serie , wil dat niet zeggen dan de S- de opvolger is van de R-serie.
    De adviesprijs van de S ligt meer dan €500 onder die van de R-serie.
    Om dit te kunnen bereiken zal er op onderdelen bezuinigd moeten worden.

De electronica componenten en scherm zijn dus van een iets mindere kwaliteit dan die van de R-serie.
    Het zelfde is gebeurd met de M- en N-serie.
    De M-serie maakt gebruikt van 100hz technologie , dit heeft de N-serie weer niet !!

Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  13. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Da's een fout van Kieskeurig.nl.. Is een van de nieuwste Sharp Full HD schermen, dus zit uiteraard een component ingang in. ;) En die (laagste) prijs is ook supernetjes zeg. :)

14. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Korting van Samsung?

15. Flapperbol

Flapperbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Melbuuln

Ik heb nou sinds gister ook die HD-ontvanger (Samsung DCB-H360R) hier staan, maar nu stoort het beeld als ik hem via HDMI aansluit.
    (Dit is duidelijk te zien bij PiP, als ik de ontvanger via HDMI en Component aansluit)

Kan het hier aan mijn "goedkope" Thompson HDMI kabel liggen, of is het de ontvanger zelf?

Ik ben van plan om morgen even terug te gaan naar de winkel, en die Thompson kabel te ruilen voor een dure Oehlbach. Hopelijk werkt dat.

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    (Pagina 16)

Um, antwoord...?:):

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4

Via de Component heb je wel goed beeld ???

ps.
    Via het netwerk van @Home is sinds gisteren de nieuwe firmware beschikbaar !!

18. Flapperbol

Flapperbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik PiP doe, met aan de linkerkant HDMI, en aan de rechterkant Component, kan je duidelijk zien dat alleen HDMI storingen heeft (geluid dat wegvalt, soms grijze strepen even in beeld, of soms helemaal geen beeld voor 1-2 seconden)
    Component doet het dus wel goed

(Over wat voor een firmware heb je t over? voor de Ontvanger? en hoe installeer ik die :p )
    EDIT; Laat maar, ben al bezig met updaten :)

Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  19. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    You gotta be fucking kidding me...

als je scart hebt: ja! Maar wie wil er nou op z'n klein shit scherm spelen...

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De nieuwe firmware van de DCB-H360R.
    Ga naar het menu en vervolgens ga je naar Installatie.
    Toest je pincode in en ga dan naar Software Opwaarderen.

Met de Oehlbach HDMI-kabel heb ik helemaal geen problemen.
    Het beeld is net zo scherp als de component.

Kan natuurlijk ook zo zijn dat de problemen na de software update verdwenen zijn.

Laatst bewerkt: 29 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina