Discussie: Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 28 okt 2006.

1. AgentSmith

AgentSmith Guest

Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360 ??

In het blad EGM is een nieuwsartikel verschenen dat weergeeft dat misschien één van de Playstation 3 exclusives naar de Xbox 360 zal komen. Het artikel spreekt niet over de minste game uit de Playstation series, want volgens EGM zal het gaan over het nieuwste deel uit de legendarische Metal Gear Solid serie, namelijk Metal Gear Solid 4.

Vele mensen dachten dat dit een grap was of gewoonweg een grove typfout maar uit de onderstaande verklaring van EGM is gebleken dat er wel degelijk aankondiging is geweest.

Zoals je kunt zien weet EGM het niet zeker of Metal Gear Solid weldegelijk op de Xbox 360 zou verschijnen. Als dat echt zo is, heeft Microsoft een hele slimme zet gedaan want deze game was een hit op de Playstation 2 in Japan, waardoor waarschijnlijk de Xbox 360 verkoopaantallen in het land flink zullen stijgen. Of als deze speculaties waar zijn is nog onzeker. We kunnen dus nog even wachten op een bevestiging van Konami of Microsoft.

bron: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=2694
    chek ook anders dit gesloten draadje:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1916754&highlight=gear#post1916754

2. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    gerucht* pfff.. nogh niks gepland voor 360 .. duz aju owjah en 1.. de jappen zullen nooit de 360 masaal halen dat s gewoon in hun levensstijltje gegrift en 2 k denk dat die gasten van EGM gewoon iets zoeken om wat over te schrijve dusz ... misschien verwarren ze het wel met resident evil 4 ofsow

3. fablex

fablex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gerucht gaat al een half jaar rond volgens mij. We zullen wel zien. Zelf ben ik niet zo'n fan van de MGS serie, maar het zou niet verkeerd zijn voor de 360 als er een MGS game op verschijnt natuurlijk.

4. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Zal er niet inzitten aangezien Hideo Kojima (de maker/bedenker van MGS) geen fan is van de X360.

5. ben ook geen fan van dat spel heb laatst 3 gespeelt en wtf cool??

6. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar lees jij in dat citaat dat er een aankondiging is geweest?!?

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zie liever Killzone op de 360 :) .

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is helemaal onmogelijk, is van Sony...

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou Sony dus helemaal kapot maken, lijkt me sterk maar ik ben al een fan van de geboorte van de MGS serie, allemaal topgames!

10. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Metal Gear Solid is heilig! :D

http://img2.kult-mag.com/photos/00/00/60/82/ME0000608230_2.jpg

Maar even serieus. Ik denk dat apoc123 een goed punt heeft dat dit Sony helemaal kapot zou maken. GTA4, FIFA, Final Fantasy, Resident Evil en ga zo maar door zijn al niet meer exclusief voor PlayStation en als Metal Gear ( voor mij zou dit spel de enige reden zijn om een PS3 te kopen ) daar ook nog bij komt levert dat Sony een gigantische klap op.
    Ik heb altijd een PlayStation gehad, maar door de enorm hoge PS3 prijs en al die rare veranderingen in het uiterlijk/innerlijk van de console ben ik overgestapt naar de X360. Ik denk dat heel veel mensen dat hebben gedaan en zullen gaan doen. Helemaal als dit spel er ook nog bij komt aangezien PlayStation 3 dan weinig nieuws onder de zon heeft t.o.v. X360.

Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Weet ik, wou alleen maar duidelijk maken dat MGS op de xbox me geen zak boeit.

Denk ook niet dat Microsoft hiermee veel xboxen in japan gaat verkopen, want daar heeft iedereen straks toch al een PS3.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zou er wel erg blij mee zijn!

MGS heb ik altijd een leuke reeks gevonden, af en toe een beetje raar (je schiet met een AK-47 langs een bewaker zijn hoofd, licht in het licht en hij merkt niks, ook het geluid niet 8) ) maar verder was het een top-game zonder fouten. Het was spannend, origineel en goed bedacht. Ik heb verscheidene PS3 filmpjes van MGS4 gezien, en als hij naar de XBox360 komt is dat geen slechte zaak nee! :)

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De echte final fantasy games zijn nog steeds playstation only. Final fantasy 13 en versuz zijn exclusief op playstation,... dus over welke heb je het dan?
    Final fantasy CC op gamecube of wat?...

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  15. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het gaat eff niet over FF maat over MGS. En je hebt al twee keer gepost zonder daar ook maar iets over te zeggen.

En idd, mocht dit waar zijn, dan is dit een zeer grote klap voor Sony. Dat zou denk ik de druppel zijn waardoor veel PSgamers 'overlopen'.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waarom? Dit is alleen maar een reden om geen PS3 te kopen(als je al een 360 hebt). Maar als MGS4 nou exclusief voor de 360 was zou dat wel kunnen :cool: .

17. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mgs is echt een vette reeks games ! dat zou echt geweldig zijn als die naar de 360 kwam^^

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik hou mijn verwachtingen laag, maar als dit waar is dan kan ik het wel van de daken schreeuwen. Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar man! wat wou dat ongelooofelijk vet zijn.

19. evilredbull

evilredbull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm af wachten. word echt tijd voor een all in one console.

20. AgentSmith

AgentSmith Guest

[UPDATE] De cover is echt, zo is bevestigt door 1UP. Tevens heeft Che Chou, ex 1-UP medewerker, en lead designer van Forza Motorsport 2 een interessante uitspraak gedaan.

Wellicht zit er dus echt een Xbox 360 versie van Metal Gear Solid 4 in.

Deel Deze Pagina