Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja (zoals Fardo zei heb je dan alleen stereo;) ) je stop de rode en witte stekker in je setje en als het goed is heb je dan geluid:)
     
  2. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand ervaring met de Logitech Z-5400? Ik wil hem wel gaan halen en ik heb alles hier al doorgelezen, maar
    ik ben bang dat de subwoofer veels te krachtig is?
    Vind ik ook eerlijk gezegd niet zo gek met zo'n ding van 12,5 kg :emo:
     
  3. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een leuke set!! veel medeforum members hebben deze set en zijn er over het algemeen erg positief over:thumbs: Het volume van de subwoofer kun je aanpassen hé;) Al met al een mooie/goede set voor een leuke prijs:)
     
  4. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Okie Madison, thx :thumbs:

    Ik vind het alleen een enorm ding.. Achja, dan maar de bass open draaien als me ouders even pleiten zijn :9
     
  5. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Joost wanneer krijgen we een update? Meende ergens te lezen dat je KEF IQ3'tjes binnenkreeg?
    We horen het wel :)

    Gr,

    Sjoerd
     
  6. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjoerd,


    Heb gisteren de Atacama Nexus stands zilver gekocht.
    En woensdag zal 2xiQ7 en 2xiQ3 gekocht worden.
    Ook de kabels worden dan geupgrade naarde QED SA + Airlocks, deze worden zaterdags opgehaald.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  7. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    \o/ \o/ \o/ \o/

    Wel foto's he

    \o/ \o/ \o/ \o/
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Home cinema setjes , kan je die gebruiken voor je xbox 360 ?
     
  9. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Like, duhh

    Zie beginpost, zolang er maar een optische ingang op zit.

    Mvg,

    Sjoerd
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet naast dat setje speakers ook nog een receiver kopen, deze beschikt wel over de nodige ingangen en uitgangen. Als je even je budget en eisen aangeeft kunnen we misschien wat leuks voor je uitzoeken.

    Mvg,

    Sjoerd
     
  12. japperr

    japperr Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu pas eigenlijk deze forum goed doorlezen... maar ik wil toch even snel een vraag stellen.. misschien dat iemand me snel kan helpen.

    Ik wil dus mooi dolby geluid. Nu gaat al het geluid nog door de speakers van de tv. Ik las in het begin van deze forum dat er 3 setjes worden aangewezen die je zo zou kunnen kopen. Nou vind ik die prijzen nog wel redelijk hoog... Ook kan ik via internet geen leuke (vooral mooi) setje vinden met een optische ingang.

    Kent iemand nog een leuk setje voor +/- 150 euro met optische ingang.
    een homecinemaset is geen optie want ik gebruik die dvd speler toch niet.

    groeten japperr
     
  13. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik denk dat je dan voor een of andere versterker moet gaan, niet van de betere/duurdere merken maar eentje voor 100,- euro (als die er zijn).
    Daarop maar een setje van de Aldi voor 30 euro erop aansluiten.
    In mijn ogen (en oren) wordt dit weggooien van 150 euro. Je kan of het geld in je zak houden, of ff doorsparen en voor de Logitech setjes gaan. Je hoeft natuurlijk niet in een keer voor het betere werk gaan maar relatief gezien zal een logitech setje enorm veel beter zijn dan bovenstaande oplossing.

    Mvg,

    Sjoerd
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    De prijzen en setjes in de startpost zijn ook wel een beetje outdated of niet? :9

    Misschien wordt het wel eens tijd voor een nieuwe.....nee ik niet... :)
     
  15. japperr

    japperr Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
  16. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan je er zat opnoemen, meer dan 25 merken denk ik wel. Alleen jij vond een home cinema set geen optie vanwege de dvd speler. Dan zul je dus voor een receiver en boxen moeten gaan.

    Succes ermee.

    Gr,

    Sjoerd
     
  17. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnenkort leuke speakerstandaarts kopen. Heb deze gezien bij HERMESELECTRONICS (ofzoiets). Ze zijn wel erg duur en ik kom dan ook op €100 uit inc. verzendkosten. Heb er dan wel 2. Wil zoiezo beetje goeie standaarts niet van die GAMMA troep.

    Weet iemand waar ze wat goedkoper te bestellen zijn?

    Linkje naar HERMESELECTRONICS: http://www.hermeselectronics.nl/meerinfo.php?ProductID=26300
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Stands voor 50 euro p/st., dat is best goedkoop. Stands van B&W 805'jes kosten bijvoorbeeld 250 euro per stuk.

    Kijk trouwens ook eens op hobo.nl, en dan in de webshop. Misschien dat daar nog iets bij staat.
    Welke speakers ga je er trouwens op zetten?
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ben nu 3 dagen de trotse eigenaar van de Pioneer SC-HT855, en het geluid en design is echt :eek: Té mooi. Zoveel beter dan mijn oude JVC had ik niet gedacht. In totaal 855w RMS en er is inmiddels 5x door familie geklaagd dat hij zachter moest :+ Je hoort echt heel veel detail in vergelijking met die JVC. Ook granaten in CoD2 of crashes in PGR3 zijn even schrikken :9 Echt een aanrader voor iedereen die een set zoekt voor zijn 360 voor 'maar' 349.-
     
  20. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar voor satellietjes van de Z-5400 van Logitech. Wil zoiezo wel kwaliteit en kwam daardoor bij Vogel's uit. Maar ik dacht dat €50 al aardig prijzig was maar €250, WOW!!! Nog ff verder zoeken voor leuke standaarts, waarschijnlijk bestel ik die maar gewoon bij HERMES dan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina