Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar die mensen die dit spel zo serieus zijn zijn echt een veel kleinere groep. ik denk dat meer dan 95% gewoon lol wil hebben en uiteindelijk gaat tch iedereen de wapens gebruiken die het best werken.
     
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Niet zo serieus nemen? Dit spel is DE reden voor vele mensen dat ze een xbox 360 hebben gekocht net zoals bij halo 2 op de gewone xbox.
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt te zeggen dat het maar een spelletje is, denk ik. en niet dat het geen belangrijk spel is voor microsoft.
     
  4. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga niet zoeken naar de uitgelekte screens. Volgens mij spoil ik het alleen maar voor mijzelf.:)
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    de HDR belichting en andere poespas zijn nog niet inbegrepen bij die screens..

    verder is dit een vroege alpha release.. dus het bestaat ook uit vele placeholders.. graphics zien er nu al beter uit dan de trailer..

    halo is nooit gegaan om de graphics, maar om de sfeer..
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat ben ik het met je mee eens dat als 50.000 dollar op het spel staat je serieus speelt, maar als het echt zo ongebalanceerd is dan komt zo'n game niet veel toernooien voor (meestal). En ff een vraagje, speel je games alleen om geld te verdienen? zo ja, dan heb je idd pech met een slechte game, zo niet, dan koop je dit spel toch gewoon niet?
     
  7. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan worden ook heel andere spelregels toegepast en worden er een aantal wapens uit geflikkerd en de radar uit, dus of halo 3 nou wel of niet die rape wapens gaat krijgen, gespeeld wordt het toch wel, en omdat zoveel mensen het gaan spelen zullen die toernooien ook heus wel komen.. Halo 3 wordt gewoon een game voor iedereen, door middel van dingen die je kunt aanpassen, serieuze gamer of casual.. voor beide wordt dit spel top..
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het komt op toernooien omdat er gelukkig keuzes zijn om dingen aan te passen, maar er word niet alleen op LAN en customs serieus gespeeld. Ook in matchmaking word er (dan wel zonder geld) ook best serieus gespeeld, daar is dat level dan ook perfect voor. Maar dan heb je minder keuze hoe je speelt, en daar hoop ik dat ze het beter doen dan de vorige keer. Ik ben dan ook erg blij als ik hoor dat ze grote stappen vooruit zijn gegaan met de netcode :)
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze zeggen dat ze lagloos gespeelt hebben, maar dat is tegen mensen waarschijnlijk vrij dichtbij waar een kantoor (dus meesterlijk monsterlijke) verbinding ligt. Geloof mij maar als je straks tegen europeanen 8v8 doet of 16v16 als dat er inzit dat je lagged als de graftering. Ook als je tegen amerikanen 4v4 of 2v2 speeld heb je ongetwijfeld en gegarandeerd. Doe dit samen met die andere kut toevoeging van meer noob wapen, nog grotere maps en een slecht startwapen en nog steeds de mogelijkheid van het host afdwingen en standbyen. En ik kan nu al zeggen dan matchmaking kut wordt en dat je wil je nog enig plezier uit de game halen je op custums aangewezen bent.

    Met andere woorden: Bungie bedankt en keep up the good work!!:'-(
     
  10. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Net maar even Ghosts of Onyx besteld, zag dat deze over 3 dagen officieel uitkomt, en al te verkrijgen is in sommige winkels in de VS :eek:. Wel flink wat duurder dan de voorgaande boeken.

    Mvg,

    Sjoerd
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Rofl, hoe kan je zulke conclusies trekken van een paar screentjes?-_-
    Het spel is bij lange na nog niet af en je zegt al dat het zuigt:+
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dude,
    schrijf een mailtje aan Bungie en vertel al je ongenoegen over deze (volgens jouw) klote game.... :b:
    Misscchien nodigen ze je wel uit om mee te helpen om de game beter te maken zodat ze zeker zijn dat ie verkocht zal worden.... |:-

    Als je echt iets te zeiken hebt en je denkt dat je nog gelijk hebt ben je op dit Nederlandse forum op de verkeerde plek.
    www.bungie.net is een betere plaats om je stem te laten horen (lezen).

    Succes en houd ons hier af en toe op de hoogte wat betreft de ontwikkelingen ;)
     
  13. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    eu... ja dus.. heel mooi geschreven...DE NIEUWE JOMANDA !

    Je mag alles van halo vinden maar ga niet conclusies trekken uit een paar screentjes van een spel die nog geen release datum heeft. En die lag, ik denk dat je het over je ervarig met halo 2 hebt. Ik vermoed dat dat te wijten valt aan je eigen slechte verbinding want halo2 was voor de meesten een van de soepelst lopende live games :cool:
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, je hebt gelijk , hoe was dat oude nederlandse gezegde nou weer , ooh ja ik weet het weer.."als chaggerijntje es moest komen te overlijen , dan moet je zien dat je terpentijnzeikerdje wordt"en dat geldt voor onze vriend ook....:cool:
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gister bij bol.com besteld en daar stond dat de lever tijd 5-7 werkdagen is. :) heb ik iets om me bezig te houden tot gears of war.

    hoeveel heb je ervoor betaald dan? bij bol.com is hij 13 euro (geen verzendkosten als je hem voor dinsdag besteld)
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  16. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    dit stond op Amazone

    Availability: This item will be released on 23 November, 2007. Pre-order now! Dispatched from and sold by Amazon.co.uk
    :p zal wel niet echt zijn maarja
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Online winkels zoals Ebay en Amazon noemen altijd een datum die in de buurt van hun verwachtingen ligt. :) Ik vind november 2007 waarschijnlijk, maar 'de 27e' kan alleen maar een wilde gok zijn ja.
     
  18. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht ik ook al :)
    lijkt me sterk dat amazone al weet wanneer en precies welke dag het spel uitkomt
     
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    zeker nooit tegen amerikanen off-host gespeeld?:emo:
     
  20. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    soepel? Het duurde vaak letterlijk 5 minuten voordat je weer een nieuw potje ingeslingert werd. Dat noem ik niet echt soepel.

    Weten ze trouwens al hoe dat voice systeem gaat werken?? Ik vond het namelijk erg raar dat je bij halo 2 steeds op die witte knop moest rammen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina