Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Joeldeman, effe niet, te veel lag...

    Cougar, daar heb je gelijk in. Konami is dan ook telefonisch en per mail overspoeld met klachten. De verwachting is dat er een patch komt. Ze zijn er in ieder geval naar aan het kijken.
     
  2. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    het is ook achterlijk, maar ja, je moet roeien met de riemen die je hebt

    spel blijft online leuk, is alleen iet wat omslachtig nu :p
     
  3. Renzoku

    Renzoku Xbox Live: Shinobuu

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het probleem eerst ook, maar sinds gister niet meer. Eerst heb ik 1 keer tegen een friend gespeeld en toen konden andere mensen ook gewoon mijn games joinen in ranked!
     
  4. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een vriend zijn invite accepteer gaat hij zoeken naar opponents maar gaat vervolgens niet naar die vriend zijn game maar geeft aan: failed to connect. Bij een andere friend lukt dat wel (eXtince hier van het forum). Doen we wat verkeerd?:confused:
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  5. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die veel online spelen: Voeg me maar toe! Ik zit nu op mijn werk, maar ben straks vanaf 16u normaal een ganse avond online!
    Ik heb nog geen enkele wedstrijd online gespeeld, dus goed ben ik zeker niet!
     
  6. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt het idd dat je niet eens spelers kan transfereren? (bij de xbox 360 versie.)
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Had ik eerst ook, xbox opnieuw opgestart en hij deed het :)
     
  8. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo worden al die vragen zo vaak gesteld:{

    Maar nee je kan geen spelers transferen.
     
  9. basovich

    basovich Guest

    damn wat ben ik slecht met ranked man:9.. 4x verloren en 1x gewonnen..terwijl ik tegen friends altijd wel wat beter ben naja, maargoed dalijk weer ff verder gaan:).
     
  10. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan heb je nog steeds wel lag..

    Goed nieuws dus.. Heb je enig idee hoe lang dit zal duren en misschien een bron?
     
  11. ilma

    ilma Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n 30 matches online ranked gespeeld en allen zonder lag.
    ja misschien 1 of 2 met lag maar dat lag puur aan de tegenstander die ergens mee bezig was om de boel te verzieken.
    Voor de rest loopt het toch allemaal redelijk lagvrij hoor.
    Ik denk dat het dan toch aan jullie verbinding moet liggen.(of de verbinding van de tegenstander)
    Maar een patch blijft uiteraard welkom. voor het soepele laten connecten.\o/
     
  12. Joeldeman

    Joeldeman Joeldeman

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    God tging net zo lekker online verlies ik :mad: Gelijk m'n rank naar de klote :p
     
  13. ilma

    ilma Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehe dat had ik nou ook gisteravond/nacht
    Ik dacht nog ff lekker pessen.
    Maar met teveel baco op speelt het wel lekker alleen speel je zwaar kloten :'-(
    ach als je maar lol hebt.
    Spelen er hier trouwens mensen pes met het padje ipv de linker analoge stick?
    Ik zag zojuist op de dvd dat er heel veel truukjes onder het pad verborgen zijn en ik vraag me af of die ook wel uit te voeren zijn met de analoge stick.
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    haha
    ik had 1x gelijk en 1x gewonnen:9
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De bron is een medewerker van Konami die ik via hun helpdesk aan de lijn had.
    Wanneer de patch komt is niet te zeggen, wist hij ook niet. Nu ben ik zelf programmeur en weet ik dus dat het van de moeilijkheidsgraad van het probleem afhangt èn met hoeveel mensen ze er aan werken. Toen PES 4 een patch kreeg, moesten we daar anderhalve maand op wachten, maar ik moet daar bij zeggen dat het Konami's eerste ervaring met LIVE was en nu zijn ze er dus ongetwijfeld handiger in. Ik houd het op twee, drie weken.
     
  16. ilma

    ilma Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    hopenlijk maken ze in de patch ook gelijk verbeteringen aan omtrend de tekortkomingen (2 vs 2) (rematchen van een game met dezelfde teams of andere teams).
    Ach we wachten af, we hebben nog een heel dik boek te bestuderen.
     
  17. emjay

    emjay Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Vermaak me tot nu toe prima met dit spel, hulde.

    Ben echter nog wel zeer matig tot slecht :D Dus als er nog andere snuiters zijn die er ook niets van kunnen, voeg me maar toe : Emjay NL
     
  18. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij PES5 online wilde ik nog wel eens disconnecten als er teveel lag was,soms was het echt onmogelijk spelen.
    Bij PES6 was ik van plan om mn aantal disconnects op 0 te houden,ook al zou er lag zijn of iets...Nou,ik heb inmiddels al 2 disconnects te pakken na 16 wedstrijden,zwaar balen! Beide keren liep het vast,waarna ik de disconnect op mn naam kreeg..1x nadat mn tegenstander het pauze menu in ging,en 1x bij de aftrap nadat ik de 1-0 scoorde.
    Of dit aan de servers ligt weet ik niet,kan ook zijn dat er een of ander truucje voor is,aangezien sommige lui al tig wedstrijden hebben gespeeld,alles hebben gewonnen en een gemiddeld doelsaldo hebben van 3 voor en 0 tegen (zie bijv. de nr 1 in de Overall Rankings)
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg aap, ik had je een pm op peslive gestuurd
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  20. emjay

    emjay Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey fallus erectus, ik zie het nu indd :emo:

    Zal zo ff wat zuruck sturen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina