[XOne] Problemen met het downloaden van demo's.

Discussie in 'Games' gestart door Sandman47, 28 okt 2006.

  1. Sandman47

    Sandman47 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik een demo probeer te downloaden krijg ik de foutmelding 80070003. Overal wordt aangegeven dat dit de code is voor te weinig HD ruimte, maar ik heb 11GB vrij. Kan iemand mij misschien helpen?
     
  2. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    kan het zijn dat je dan per ongeluk een mem. card selecteert om op down te loaden. want enige foutmelding die ik in deze context gehad heb was dat ik of verkeerd device selecteerde of geen ruimte had..
     
  3. rieneman

    rieneman Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies het zelfde probleem, filmpjes kan ik wel downloaden... maar demo's gaat niet :confused:
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Probeer eens je account te recoveren. Ga eerst naar memory, gamer profiles en selecteer je profile. Kies delete, dan profile only. Nu je account recoveren van xbox live. Er staat wel dat dan je save game gedelet wordt, maar dat is alleen als je van de voren niet je account verwijdert heb.
     
  5. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem, gisteren over gepost, nu lees ik gelukkig wat reacties. Ik zal eens kijken naar dat recover verhaal.

    Maar je bent dan niet je savegames etc kwijt?
     
  6. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit mocht helaas niet baten. Ik kan nog steeds de demo van R6V niet downloaden. Andere demo's overigens wel. Erg vreemd!
    Heeft iemand anders wellicht nog een mogelijke oplossing?
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zou even MS bellen. Waarschijnlijk is er een probleem op je HDD.

    EDIT: @ Roberto: zolang je eerst je profile verwijdert en dan profile only kiest niet. Ik kan dit weten, ik heb het zelf ook gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  8. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel vreemd, ik probeer het net nog een keer en het werkt. Hij is nu eindelijk de demo aan het downloaden. Vermoedelijk dan toch één of ander serverprobleem!
     

Deel Deze Pagina