Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dat wel relaxed had je tenminste niet zoveel geschreeuw achter elkaar door.
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Blackhawk zou hier ongetwijfelt op gereageerd hebben, maar ik doe het toch ff, de MP van Halo draait wel om 4vs4, en toevallig werkte 2vs2 ook HEEEEEEL goed bij het eerste deel, ik denk als je aan bungie vraagt, zulle ze ongetwijfelt 4vs4 zegge
    en ik vind sidewinder ook een leuke map, ik had pas een LAN zatte we met 12e ctf te spele, ondanks dat we makkelijk wonne, was dat best vet \o/

    Ok ff mening geve over die andere dinge
    ATV; lijkt me dope, het is best een risico om tege goeie spelers em te gebruike lijkt me, dus altijd een gok, wat dus leuk en uitdagend is
    Mancannon; gwoon slecht idee
    Spartan Beam (ofso :+); heeft potentie, als ze de lock van de rocket er af hale, en dit wapen ook niet te makkelijk is, zal dit goed uitpakke voor de balans
    spike granate; denk niet dat het goed zal werke, ik vond 2 granate al genoeg, en ik denk dat dit net zo slecht gaat uitpakke als de bruteshot

    tele's>mancannons :+
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ATV werkte ook niet bij Farcry mp, was echt gigantisch kut :lol:
    Spartan beam kan idd wat worden, als bungie maar slim omgaat met de ammo ervan en de skill (geen lock dus).
    Ik haat nu al spikegrenade

    Ik vraag me trouwens af wat je met de X knop kan doen...
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    snap trouwens niet waarom ze 2 knoppen gebruiken voor het herladen van je wapens.. hoop dan ook dat je heel uitgebreid je settings kan veranderen
     
  5. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Spartan Beam word gewoon een soort dikke laser, die heel erg onhandig werkt en je moet er accuraat mee schieten, maar als je er goed mee kan omgaag is het een 1 shot 1 vehicle wapen *) (dit heb ik ook maar ergens gelezen, IGN geloof ik of 1up)

    ATV in far cry werkt idd gigantisch kut, maar ik denk dat de ATV in Halo ten eerste in de 3e persoon zal werken en niet zoals bij far cry 1e persoons..
    Halo 1 was dan ook baanbrekend op het gebied van geweldige besturing met de warthog, denk dat de ATV ongv. hetzelfde gaat krijgen..

    Die X knop, ik weet het niet, op IGN boards had ik wel een leuke speculatie gelezen, in Halo 3 is namelijk je 2e wapen altijd op de rug te zien, en die kerel dacht dat het misschien een ''steal'' knop kon worden, dat je dus iemand van achteren besluipt en dan zn shotgun pakt en hem mt zn eigen wapen in de kop schiet.. Klinkt eigenlijk ook best wel dom aangezien je hem ook gewoon kan asassinaten..
     
  6. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    is toch juist relaxed. Heb je twee SMG's, en dan reload je de ene en knal je met die andere verder. Kan je non-stop schieten...
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    tja.. heb liever dat je met die knop slaat bijv.. kan je tenminste richten en slaan tegelijk:)
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    maar je kan toch ook gewoon blijven slaan ;)
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar al zouden ze bv. het zwarte of witte (lb/rb) slaan maken ipv 1 van de 2 wapens herladen zou je makkelijker je slagen kunnen mikken. Verder vind ik het wel jammer om te horen omdat je nu dus duidelijk weet dat dual wielden een hele grote nadruk zal gaan krijgen binnen de gameplay.

    Hoe ik dat verder van die host wist, speel een keer op live dan merk je het wel en ik zei dat niet naar aanleiding van de screens, maar naar aanleiding van de bungie weekly update en de reactie van iemand daarop op dit forum. Dus voortaan gewoon even kijken waar het over gaat voordat je begint met flamen.:+
     
  10. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dat ene zinnetje meteen beteknd dat het een hele grote nadruk zal krijgen in de gameplay. misschien is het wel gewoon een toevoeging die ze handig lijkt, ik zie het nut zelf niet maar goed.

    en wat die lag betreft zou je wel eens gelijk kunnen hebben. bij halo 2 nooit last van gehad maar met de meeste 360 games wel ontzettend veel last van.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  11. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou kijk, mij lijkt dat je als spelmaker niet de perfecte besturing gaat vervangen voor een nieuw soort besturing waar het apart herladen van 2 wapens toch als aller grootste vernieuwing is (afgezien van de nieuwe functie van de X knop waar niets over bekend is), als het dual wielden waar die vernieuwing dus de invloed op heeft niet min of meer centraal gaat komen te staan en dus een nog prominentere plek dan bij halo2 al het geval was gaat innemen. Dit vind ik persoonlijk kut omdat ik bij mijn mening lbijf dat duals een zeer groot aandeel hebben in het verneuken van halo2, maja daarin verschillen de meningen. Er zijn ongetwijfeld veel spelers die het super vet vinden, maar neem van mij aan dat de pro's en de goede spelers die gewoon serieus een potje willen spelen waarin de beste wint het allemaal stuk voor stuk met mij eens zijn.
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Denk je nou echt dat ze zoiets als grootste vernieuwing zien? Het is gewoon het tweaken van wat ze nu hebben. Dual wielden is n00b, maar ik geloof er wel in dat er een betere balans komt qua wapen (hehe geloof (A)), er werd ook al duidelijk gemaakt dat er een startwapen kwam die beter zou zijn. Opzich beter nieuws want de smg was natuurlijk ook een pauper ding..

    En de lag zal nooit helemaal gaan verdwijnen zolang ze niet met dedicated hosts zullen gaan werken zoals bij de PC games meestal word gedaan. Op een 100mbit pipeline kan iedereen wel een beetje knallen, zoiets zou ik wel fijn vinden als dat er zou komen :)
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk, het is precies wat je zegt, als ze al een perfecte gameplay hebben moeten ze die eiegnelijk zo laten, maar als ze dat doen dan gaan ze weer zeiken dat het hetzelfde is gebleven...
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben behoorlijk goed (al zeg ik het zelf O-) ) en ik vind de plasma pistol het enige wapen dat echt kut is.
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    plasma pistol is handig in combi met andere wapens...
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    als ik zo naar je stats kijk ben je (sorry! :emo:) niet zo heel bijzonder hoor.


    niet slaan :):
     
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, heb laatst weer wat potjes gespeeld na een lan maar toen ik stopte was 29 vet hoog hoor ;)
     
  18. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    zometeen heb je jezelf nog doodgefilosofeerd over hoe kut halo 3 wel niet gaat worden voor je uberhaupt het spel hebt kunnen spelen. Daarnaast ging de eerste Halo 3 Matchmaking niet om de connectie te testen maar matchmaking, en dan nog hadden ze mensen over heel amerika. Dat er geen lag was en dat de matchmaking voor de eerste keer soepel dat viel ze op. Je overdrijft het hele stukje door te zeggen dat het vet dicht bij was met 'meesterlijke' verbindingen. Ik denk dat als een bedrijf op kleine kut 4:3 tv'tjes test ze ook wel rekening houden met klote verbindingen. Ik zie veel consoles multiplayer spellen het niet beter doen dan Halo 2 qua online gedeelte.

    Naar mijn mening is het gewoon veel te vroeg om ook maar een woord te reppen over halo 3, onder andere omdat dit pas de eerste reeks van aankondigingen zijn, en waarschijnlijk veranderd zal/kan worden. En omdat er nog geen woord is gezegd over hoe het nou speelt, of heb jij het soms al kunnen spelen?
     
  19. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt de nieuwe EDGE uit (want daarin stond toch info over Halo 3?) En uit welk magazine zijn die screens gelekt (!!! ik vraag geen link etc., alleen uit welk magazine!!!). Zeker een USA magazine dat hier niet te koop zal zijn?
     
  20. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof een zweeds magezine, wat veeeeeel te vroeg die preview uit gaf. ik dacht dat het LEVEL heette ofso.

    misschien dat dit er niet bij hoort maar ach. zijn er mensen die van plan zijn om de nieuwe halo novel te kopen? ik zocht er vanmiddag wat over op bol.com en zag em daar zomaar tussen staan, als je nu bestelt heb je em ergens komende week al binnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina