Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hebben ze huntelaar en rosenberg hun haar verwisseld. (want huntelaar heeft licht blond haar, en rosenberg donker blond.)
    dus zat ik te denken om rosenberg en huntelaar van stats te verwisselen en naam dat het haar zeg maar klopt, alleen het gezicht
    van beide hebben ze wel goed gemaakt.

    wat zal ik doen, het zo gewoon laten of het bovenste idee uitvoeren?
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  2. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja, 3 rode kaarten \o/ nee maar die lag fokt het helemaal :'-(

    er valt gewoon NIET te verdedigen met zo'n vertraging, helaas, daarom moet je maar gwn sliden en de rode kaart verwachten :9
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  3. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0

    Huntelaar is inderdaad erg raar met blond haar \o/

    IceDwight en Xboxking bedankt voor de uitleg.
     
  4. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie nou al online spelen of ook alleen maar tegen friends?
     
  5. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit hier in een wedstrijd en hij heeft op start gedrukt maar de tijd is voorbij maar we spelen niet verder:confused:
     
  6. emjay

    emjay Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Online gaat bij mij prima, zolang ik zelf maar create.

    Net tegen iemand 2 potjes gespeeld die zowaar nog slechter is :D hoera
     
  7. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Met welke knop doe je dat? Met RB?
     
  9. emjay

    emjay Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk doelpunt indeed, hoe scherm je ook alweer de bal zo af?
     
  10. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0

    doe je goed ik speel op 4 sterretjes en loopt 2 punten voor op de nummer 2
     
  11. italianstallian

    italianstallian Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand tegen mij on-line wilt spelen, voeg mij aub dan toe.

    Mijn gamertag : BamboItaliano
     
  12. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
  13. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom spelen jullie ML niet gewoon op Default
    dat is toch veel leuker
     
  14. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie vanavond wat potjes PES wil doen, kan me toevoegen

    Kan ik eens zien wat het niveau hier ongeveer is, wat ik tot nu toe online ben tegenkomen valt me tegen ;)
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Review PES6

    Het voetbalseizoen is inmiddels al weer dik twee maanden bezig, maar de competitie tussen next-gen Fifa07 van EA Sports en PES6 (Pro Evolution Soccer) van Konami is pas net van start gegaan. De PES serie staat bekend om haar realisme en is voor een beginner moeilijk onder de knie te krijgen. De Fifa serie richt zich daarentegen niet zozeer op het realisme, maar op de casual gamer die gewoon lekker een potje wil voetballen en veel goals wil scoren.

    Omdat ik de Fifa serie al een aantal jaar achter mij neer heb gelegd ga ik vandaag iets vertellen over het 6e deel van PES.

    De verwachtigen rond PES6 op de next-gen console waren hoog. De graphics zouden eindelijk in de buurt komen van Fifa en de next-gen console zou het mogelijk maken om de CPU een nog betere AI te geven. Ook leverde EA met Fifa06 RTWC een halve game af en zou het Fifa07 weer ontbreken van een stapel game-modes, clubs, stadions en competities en was het dus de kans voor Konami om haar slag te slaan en vele voetballiefhebbers voor zich te winnen.

    Enkele weken voor de release van PES6 bleek helaas dat de next-gen PES6 ook enkele belangrijke troeven zou missen. Namelijk de zeer gewaardeerde editor waar vrijwel alles mee te editen was en de mogelijkheid tot het saven van gescoorde goals. Ook zou de next-gen PES6 slechts 8 stadions bevatten ten opzichte van de 35 stadions van de current-gen versie.

    Konami heeft haar kans dus laten liggen zou je zeggen. Of is PES6 zo’n goede voetbalsimulator dat we dat voor lief nemen?

    Presentatie

    Het intro van PES6 is voorzien van leuke Zuid-Amerikaanse muziek. Verder zie je een balvirtuoos pielen met de bal. Het voetbalgevoel komt direct bij mij naar boven en ik heb dan ook ontzettend veel zin om een potje te gaan voetballen.

    De presentatie van de game is daadwerkelijk verbeterd. De menu’s zien er mooier uit en alles is eenvoudig aan te passen. Helaas is de achtergrondmuziek nog steeds dermate irritant, dat ik de muziek uitschakel. Fifa07 heeft officiele tracks, wat toch echt veel prettiger is om naar te luisteren. Waarom Konami hier nog steeds geen aandacht aan besteed is mij een raadsel. De muziek van het intro zou namelijk niet irritant zijn geweest en zorgt meteen voor een veel betere sfeer dan de slecht geproduceerde dance-muziek.

    De editor

    Er is wel degelijk een editor aanwezig in PES6. Helaas zijn alleen de stats van spelers aan te passen. Zo zou je Huntelaar iets sneller kunnen maken, Henry meer schietkracht en Dida een nog beter reactievermogen kunnen geven. Het is helaas niet meer mogelijk om namen van stadions, clubnamen, leagues, cups en spelersnamen aan te passen. Ook kun je bepaalde ongelicenceerde clubs ook niet meer voorzien van een ander kleur shirt, of zelfgemaakte reclame. Erg jammer, want de Engelse Premier League is een mooie competitie. De enige twee gelicenceerde clubs uit de Premier League zijn Manchester United en Arsenal. Liverpool heet bijvoorbeeld Merseyside Red en dat is toch jammer. Uiteraard zijn de spelersnamen van de niet gelicenceerde clubs wel correct. We kunnen het Konami overigens niet kwalijk nemen dat ze niet alle licenties hebben – EA Sports heeft voor sommige competities namelijk het alleenrecht – maar het bewust laten ontbreken van de uitgebreide editor is hen wel aan te rekenen. Huntelaar bijvoorbeeld ziet er niet uit als Huntelaar. In de current-gen versie van PES6 is zijn gezicht, postuur, lengte, huids- en haarkleur, haarstijl en kleur ogen gewoon aan te passen.

    Wat ook erg spijtig is, is dat je geen transfers meer kunt doen. De allerlaatste transfers zijn nog niet altijd meegenomen. Buijs en Charisteas spelen wel bij Feyenoord, maar Tiendalli speelt nog bij Utrecht. Ook in het Nederlands elftal spelen Cocu, van Bommel en Van Nistelrooij nog. Opzich niet erg, maar Huntelaar zit er bijvoorbeeld niet bij en die kun je nu dus niet aan de selectie toevoegen.

    Xbox-Live!

    Elke game op de Xbox 360 biedt je de mogelijkheid om te gamen met of tegen andere gamers. Ook met PES6 is dit mogelijk, al kun je online slechts 1 vs 1 spelen. PES5 kreeg veel commentaar vanwege de lag (vertraging) tijdens het online gamen en het feit dat je naar je punten kon fluiten als iemand halverwege de wedstrijd zomaar vertrok. Zelf heb ik nooit problemen gehad met lag tijdens het online gamen, maar ik kan mij voorstellen dat het een grote bron van ergernis is als je hier wel last van hebt.

    De Xbox-Live opties in PES6 zijn karig. Zo kun je alleen kiezen voor Ranked Match (je speelt tegen een tegenstander die ongeveer net zo goed is als jijzelf) en Player Match, waarbij je tegen iedereen kunt spelen. In deze modes kun je kiezen voor Quick Match (er wordt naar een willekeurig spel gezocht), Custom Match (je kunt aangeven naar wat voor soort wedstrijden moet worden gezocht) en Create Match (je kunt je eigen game aanmaken waarop anderen kunnen joinen). Ook kun je je eigen gegevens inzien. Onder meer je ranking en je laatste 20 resultaten. Ik heb geprobeerd om een wedstrijd te joinen met de optie Quick Match, maar ik kreeg helaas geen resultaten te zien. Erg vreemd, aangezien er toch aardig wat mensen zijn die PES6 gekocht hebben. Toen ik zelf een wedstrijd initieerde en iemand uit mijn friend-list uitnodigde om mee te spelen ging het wel goed. Ik heb verder ook geen last gehad van lag, al hangt dit natuurlijk ook af van de bandbreedte van je Internetverbinding.

    Gameplay, graphics en sound

    Er ontbreken zogezegd een aantal zaken die eigenlijk niet hadden mogen ontbreken. De gameplay is echter altijd het belangrijkste geweest van de PES serie en daar is het de fans ook om te doen. PES5 was voor velen perfect, al was het erg moeilijk om te scoren. De wedstrijden eindigden meestal in een nipte overwinning, op enkele uitzonderingen na. Ik ben benieuwd wat Konami hieraan heeft gedaan. Ik speelde PES5 altijd op 5 of 6 sterren, wat neer komt op professional en top-player. De moeilijkheidsgraden aan de hand van het aantal sterren zijn vervangen door Amateur, Regular, Professional en Top-player. Ik hou het even bij professional. De teams waaruit je kunt kiezen komen uit de Serie A, France Ligue 1, Premiera Division, de Eredivisie en de (niet volledig gelicenceerde) Premier League. Ook heb je de keuze uit 65 landenteams (met de officiele licentie van het Nederlands elftal) en een hoop gelicenceerde clubs uit de rest van de wereld (Zoals onder meer FC Porto, Celtic, Glasgow Rangers en Galatasaray). Ik besluit mijn eerste wedstrijd te spelen met Ajax tegen Ado Den Haag.

    Als stadion kies ik uiteraard voor de Orange Arena (helaas is de naam niet aan te passen). De andere zeven stadions waar ik uit kan kiezen zijn: Stade Louis II (Monaco), Teatro Blanco (Old Trafford), San Siro, Stadio Olympico (Munich Olympic Stadium), Bernabeu, Nou Camp, Antlion Colosseum (de echte naam weet ik helaas niet). Niet veel stadions dus, maar dat komt omdat de stadions gebouwd zijn met een nieuwe engine. De aanwezige stadions hebben bijvoorbeeld variabele weersomstandigheden, waarmee je te maken krijgt tijdens het spelen van de Masterleague. Ook merkte ik op dat het dak van de Arena zowel open als gesloten kan zijn (afhankelijk van het weer).

    Voordat de wedstrijd start kom je terecht in de formation-settings. Hier kun je net als in PES5 elke speler individuele taken geven. Je kunt aangeven welke looprichtingen ze moeten hebben en of een speler bijvoorbeeld in de zone moet verdedigen of een-op-een. Natuurlijk kun je ook de formatie en team-strategieen aanpassen. Deze teamstrategien kun je tijdens het spelen snel toepassen door tijdens het spelen bijvoorbeeld op LT en de (X)-knop te drukken (pressing) Als je erg handig bent kun je hier gaan tweaken en je eigen systeem op poten zetten, maar voor de meeste gamers staan de instellingen goed en kun je direct beginnen aan de wedstrijd.

    In de openingsscene zie ik meteen dat het spel grafisch stukken beter is geworden. Spelers lijken over het algemeen sprekend op hun gelijkenissen. Zoals ik in het begin al zei lijkt Huntelaar bij verre niet op zijn gelijkenis, maar dat is meer uitzondering dan regel. Het gras is geen platte texture meer, maar heeft echt een structuur, alles ziet er superscherp uit (ik speel het spel dan wel op een HD-TV).

    Voor mij doen de graphics niet onder voor Fifa07, zeker niet gelet op alle details op het veld. Stukken gras die erop geplakt zijn, beschadigde stukken gras, het publiek dat er niet echt supermooi uitziet, maar wel 3D is en zich bemoeit met wat er op het veld gebeurd.

    Als je in het strafschopgebied komt gaan ze staan, als je scoort gaan ze staan en juichen ze, als je een goal tegenkrijgt grijpen ze met hun handen naar hun hoofd, als de tegenstander een kaart krijgt zie je ze met hun handen wijzen en ga zo maar door. Dit is echt heel erg goed gedaan van Konami, al mogen ze het publiek in PES7 iets minder hoekig maken. Een ander leuk detail is dat je bekende Nederlandse reclameborden rondom het veld ziet staan wanneer je met het Nederlands elftal speelt. Denk dan aan Nationale Nederlanden, Heineken en de Staatsloterij.

    Ik trap af en probeer rustig rond te tikken, want op je eigen helft redelijk eenvoudig is als je tegenstander geen druk uitoefend. De speelsnelheid is namelijk een stuk langzamer dan PES5, wat het spel een stuk realistischer maakt. Als je de (A)-knop lang ingedrukt houdt speel je naar de verste speler, druk je hem kort in, dan pass je naar de dichtstbijzijnde speler. Ook de zogenaamde hoge cross-ball, de bal van de ene naar de andere kant van het veld passen, is eenvoudig uit te voeren door de (A)-knop kort in te drukken, of twee keer achter elkaar in de drukken (lage cross-ball). Een-tweetjes door de lucht, een-tweetjes over de grond, alles is mogelijk in PES, al moet je het wel goed uitvoeren.

    Ik probeer via de flanken aan te vallen, maar dit wordt mij telkens onmogelijk gemaakt door de verdediging van Ado Den Haag. Telkens als ik een speler passeer wordt er een blok gezet, waardoor ik de bal verlies en weer in de verdediging moet. Het versnellen is een stuk moeilijker. Naarmate ik meer wedstrijden speel, merk ik dat het passeren van een tegenstander makkelijker wordt, mits mijn timing goed is.

    Je moet echt de ruimtes opzoeken, sterker nog, je moet echt werken wil je een wedstrijd kunnen winnen. Je moet goed kijken waar je naartoe passed en of daar ook daadwerkelijk iemand staat, want voor je het weet ben je de bal kwijt. Je kunt geen strakke passes geven wanneer je met je rug naar een medespeler staat. Dit is in het begin erg frustrerend, maar wel realistisch. Op den duur went dit dan ook en wordt het echt een spel waar je goed moet samenspelen. Geen onnodige of gevaarlijke passes geven achterin, want je bent de lul.

    Ik merkte in ieder geval dat ik erg moest wennen aan de manier waarop ik mijn verdediging bewoog, hoe ik de ruimtes dicht moest lopen en ook hoe ik goed hard kon schieten. Konami heeft het schietsysteem grondig aangepast, waardoor je vooral in het begin erg vaak hoog over schiet. Zoals ik al zei, PES6 is zelfs voor de gedoodverfde PES5 speler weer even flink wennen. Mijn eerste wedstrijd verloor ik dan ook met 0 – 1 van Ado Den Haag, na een stomme fout achterin.

    De animaties zijn echt geweldig. Jaap Stam is bijvoorbeeld erg snel en passed praktisch op dezelfde manier als dat hij in het echt doet. Ook een Maduro sjokt een beetje over het veld, maar is wel weer erg snel met zijn passes. Huntelaar is niet erg snel, maar wel erg balvast, Sneijder heeft een behoorlijke schietkracht en is erg wendbaar. Ook is hij erg klein vergeleken met de andere spelers. Dit ziet er ook erg goed uit, aangezien je echt het gevoel hebt dat je met Ajax aan het voetballen bent. Speel je met Barcelona, dan merk je meteen dat de andere spelers ook wendbaarder zijn. De speelsnelheid verhoogt dus ook meteen, wat het dus lastiger maakt om als Ajax tegen een Barcelona te voetballen.

    Ook de keeper-animaties zijn uitgebreider geworden. De keeper blijft soms aan de lat hangen als hij een bal over gaat en heeft soms one-hand reddingen. Als de keeper de bal niet klemvast heeft en de bal is in de buurt, dan probeert hij alsnog naar de bal te graaien om de bal klemvast te houden. Allemaal dingen die het spel je een authentiek gevoel doen geven.

    Het geluid is ook erg verbeterd. Het publiek reageert nu echt op wat er op het veld gebeurd. Speel je thuis en word je in het strafschopgebied getackled en krijg je daarvoor geen penalty, dan klinkt er meteen een oorverdovend gefluit. Is een speler van jouw team de wedstrijd uitgeschopt door een speler van de tegenpartij, dan zal je telkens gefluit horen wanneer die speler in balbezit is. Neemt de tegenstandiger een corner of vrije trap, dan hoor je eveneens gefluit. Je hebt dus echt het gevoel dat je thuis of uit speelt. Ook het geschreeuw van het publiek als je scoort of net naast schiet is mooier geworden. Het haalt het nog niet bij het geluid van Fifa, maar Konami heeft hier zeker goed aan gewerkt.

    De game-modes

    De game-modes die PES6 heeft zijn een vriendschappelijke wedstrijd (Match), een competitie (League), diverse cups (Cup) en de bekende Master League.

    In de Match mode kun je kiezen voor random-teams. Op die manier speel je dus nooit met hetzelfde team en zul je dus ook andere teams ontdekken. Uiteraard kun je ook zelf je teams selecteren. Hier kun je tevens de weersomstandigheden en tijd aangeven waarop je wilt spelen.

    De League mode geeft je de mogelijkheid om bijvoorbeeld met een RKC Waalwijk een seizoen lang de Eredivisie te spelen. Hier is het niet mogelijk om aan te geven op welke tijdstippen je wilt spelen en wat voor weer het is. In de leagues is er sprake van variabele weersomstandigheden. Speel je de eerste helft met zon, dan is het goed mogelijk dat er wat donkere wolken boven het veld gaan hangen en speel je in de tweede helft in de kletterende regen. Ook je spelers reageren hierop. Zo glijden ze bijvoorbeeld wel eens uit.

    In de Cup mode kun je aan bestaande cups deelnemen of kun je zelf een cup creeren met de Konami Cup. Een maximum van 32 spelers kunnen aan een cup of league meedoen. Zo zou je dus met 32 vrienden een league of cup kunnen spelen (al ben je dan wel even bezig!).

    De Masterleague is veruit het meest uitgebreid. Hier heb je een payroll, moet je ervoor zorgen dat er voldoende geld binnenstroomt en zul je de conditie van je spelers op pijl moeten houden.

    Ook doen spelers in de Masterleague ervaring op, waardoor ze gedurende het seizoen beter worden. Je kunt tevens spelers kopen, al zal een Ronaldinho waarschijnlijk nooit tekenen bij een RKC Waalwijk en heb je daar wel kans op wanneer je hem met AC Milan aantrekt.

    Als je bij de eerste twee eindigt promoveer je, eindig je bij de laatste twee, dan degradeer je. Het is mogelijk om zelf de deelnemende teams in de verschillende divisies aan te passen. Zo kun je alle Eredivisie clubs in de laagste divisie stoppen en de teams uit bijvoorbeeld Spanje in de hoogste divisie stoppen, waardoor je (als je ieder seizoen promoveert) in de Premiera Division terecht kunt komen en kunt spelen tegen Barcelona en Real Madrid.

    Irritatiepuntjes

    Uiteraard zijn er ook wat irritatiepuntjes, want geen enkel spel is perfect. Waar ik mij in het begin aan irriteerde is het overschakelen naar andere spelers. Bij PES5 was ik dit niet gewend, omdat ik alles op manual had ingesteld. Gelukkig is dat nog steeds mogelijk, waardoor ik nu zelf bepaal wanneer ik van speler verwissel en welke speler ik wil bedienen. Dat speelt een stuk lekkerder, al stopt een speler wel met rennen zodra je een andere speler selecteert. Het zou fijn zijn als de speler zijn looprichting continueert, zodat je je eventueel nog kunt herstellen mocht je zijn controle per ongeluk hebben beeindigt.

    Ook reageert de controller niet altijd evengoed op de richting die je aangeeft. Soms passed de speler de bal naar voren, terwijl ik de linker analog stick toch echt schuin naar boven hield. Veel PES spelers zweren dan ook bij de D-pad van de Dualshock controller van Sony, die veel preciezer is. Gelukkig is Microsoft bezig met een speciale controller voor voetbalgames en is Konami die controller al aan het testen. Laten we hopen dat de nieuwe controller snel op de markt komt!

    De keepers zijn soms nog ietwat dom. Ze maken reddingen die ze niet hoeven te maken, waardoor je een onnodige corner tegenkrijgt. Je kunt de keeper wel zelf besturen door in de opties aan te geven dat je de keeper wilt kunnen besturen. Of dit het probleem oplost heb ik nog niet kunnen testen. Ook het feit dat keepers vaak ballen doorlaten die recht op ze af komen wekt soms wat irritatie op. De meest onmogelijke ballen hebben ze soms en de meest eenvoudige ballen laten ze door. De keepers lopen af en toe ook wel eens uit, zonder dat ik de (Y)-knop zelf ingedrukt hou. Dit levert soms gevaarlijke situaties op. Ik ben er nog steeds niet achter gekomen hoe dat komt.

    Een ander irritatiepuntje is het hebben van framedrops wanneer ik het spel op 720p speel. Het is niet echt storend in de zin dat het de game slechter maakt, maar het is wel frappant dat het op 480p niet speelt. Bij een vriend van mij is de speelsnelheid zelfs vele malen hoger (meer a la PES5). Dit viel mij op en vond ik toch een beetje raar. Het is net of het spel niet goed geoptimaliseerd is om op 720p te spelen, al merk je er tijdens het spelen helemaal niets van. Sterker nog, de speelsnelheid spreekt mij op 720p zelfs meer aan.

    Helaas is het ook niet meer mogelijk om goals te saven. Het is geen ramp, maar soms wil je een bepaalde goal toch nog even aan een maatje laten zien. Gek genoeg staat er in de handleiding van PES6 wel dat je goals kunt saven. Slordig van Konami? Zeker! Tenzij ze nog met een gratis update komen op de Xbox Live Marketplace.

    Conclusie

    In het begin van de review stelde ik de vraag of we het ontbreken van enkele opties voor lief zouden nemen als de gameplay van PES6 nog beter zou zijn dan haar voorganger.

    Welnu, PES6 is een heerlijk voetbalspel en zeker gegroeid ten opzichte van PES5. Ook is de nieuwste telg van PES nog steeds heer en meester over Fifa. Het spel is moeilijker geworden en is zelfs voor de ervaren PES speler weer wennen. Grafisch is het spel erg vooruit gegaan en ook het geluid is veel beter geworden. Het aantal licenties is gestegen, waardoor ook de reclameborden langs het veld veelzijdiger zijn geworden. Helaas zijn de mogelijkheden op Xbox-Live! Wat beperkt en ontbreken er een aantal zaken zoals de volledige editor en de mogelijkheid tot het opslaan van goals die het cijfer voor deze game toch ietsjes doet zakken.

    Minpunten
    - geen volledige editmode
    - slechts 8 stadions
    - geen goals saven
    - irritante achtergrondmuziek
    - beperkte Live! Mogelijkheden
    - soms ietwat domme keepers

    Pluspunten
    - fantastische gameplay
    - realisme den top
    - grafisch erg goed
    - lange levensduur i.v.m. de geweldige AI
    - officiele licentie van het Nederlands elftal (al is die niet helemaal up-to-date)

    Grafisch : 9.0
    Gameplay : 9.5
    Geluid : 8.5
    Presentatie : 8.0
    Overall : 8.8
     
  16. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice review en wat een lap tekst!
    Alleen de graphics een 9!!!!!!!!!!!!!!!!:x
    Dat is toch wel iets aan de hoge kant.
    Zelf zou ik het een 7 geven of nog iets eronder....
     
  17. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier is ie trouwens wat duidelijker :

    http://www.youtube.com/watch?v=C4VnvfkoG_M

    Weet iemand trouwens hoe je dit doet? Zelf weet k het niet,ging helemaal automatisch,maar kan ook zijn dat ie dat vanzelf doet als je met je rug naar de goal staat.
    En hoe je dat filmt? Eh..Met een digitale camera,of gebruik je mobieltje..lijkt me niet zo moeilijk :)
     
  18. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die ff een paar potjes wilt? Ik begin het steeds beter door te krijgen...
     
  19. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    doet online t inmiddels wel vlekkeloos? (ben namelijk ff een dagje pleite geweest:p)
     
  20. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    goeie review jows, wat me wel opvalt is dat er maar weinig mensen zijn die het opmerken dat je pes shop er niet is en daar zaten toch ook wat handige dingetjes bij zoals tegen 6 sterretjes voetballen en extra spelers kopen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina