Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan mensen uit mijn lijst niet joinen, of hen mij niet. Krijg telkens unable to connect. Iemand een idee? Moet ik poorten openzetten ofzo? Gebruik de Livebox van Wanadoo.
     
  2. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.
     
  3. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik tot nu toe ook regelmatig.
    Allebei de Xbox 360 opnieuw opstarten werkt niet?
     
  4. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Top review man! :thumbs: Ik heb wel een vraagje, voor degene die PES hebben gespeeld op de ps2 (en er veel van af weten). Is de super-cancel move er ook in op de 360? (r1+r2 inhouden, om zo zelf te bepalen hoe je loopt of iets te cancellen) Deze move is wel een vereiste voor mij, maar hoe gaat dat dan als de xbox maar 1 R-knop heeft?
     
  5. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    dan druk je LB + RB
     
  6. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    de xbox 360 controller heeft 2 r knoppen dus werkt precies hetzelfde als de ps 2
     
  7. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie tips voor me :p? want de goals willen maar niet vallen... soms krijg ik er een 1-0 uit maar meer ook niet... online gaat dit beter want daar is het veel makkelijker om een of andere manier.

    Het verdedigen gaat allemaal wel prima, maar om door de defence van de tegen partij heen komen is zo lastig :p (ik speel btw op regular)
     
  8. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    meer diepte passes geven om t open te trekken?
     
  9. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet te gehaast willen aanvallen maar het overzicht bewaren, goed combineren en inderdaad een opening vinden. (Bijvoorbeeld door dieptepassen.)
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    -->Jows, dat was een geweldige review van de game. Daar heb je een hoop werk aan gehad :)
    Ik was het met veel eens en het is moeilijk iets te bedenken waar je het niet over gehad hebt. Schrijf je dit soort dingen vaker?
    Even een paar dingen uit je review waar ik vragen over heb:

    Zit dit zo in elkaar? Ik dacht dat ranked match tegen een willekeurige tegenstander was, waarvoor je punten kan winnen op de ranking, dus zonder dat het uitmaakt hoe sterk jij en je tegenstander zijn...
    Ik denk dat de verbinding van de meeste mensen wel goed enoeg zijn om lag-loos te spelen. Dit is m.i. echt een fout van Konami... waarddor sommige wel en andere niet gemakkelijk verbinding maken en wel of geen lag hebben is niet helemaal duidelijk. Natuurlijk krijg je wel lag als één van de spelers zwaar aan het downloaden is...

    Ik heb horen vertellen dat je met de league wel met meerdere kan meedoen, maar als je dan tegen elkaar moet spelen gaat het niet. Weet je daar iets van en is dit met Cup-wedstrijden ook zo?
     
  11. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer meer via de flanken en meer cominatie voetbal 1 tweetjes en zo
     
  12. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je bij player edit ook Nationaliteit veranderen. Iemand?????????
     
  13. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar zal ik het eerder geplaatste plan dan doen?

    zie dit verhaal:

    volgens mij hebben ze huntelaar en rosenberg hun haar verwisseld. (want huntelaar heeft licht blond haar, en rosenberg donker blond.)
    dus zat ik te denken om rosenberg en huntelaar van stats te verwisselen en naam dat het haar zeg maar klopt, alleen het gezicht
    van beide hebben ze wel goed gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  14. egyptenaar

    egyptenaar Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft iedereen toch tegen de achtergrondmuziek?!
     
  15. basovich

    basovich Guest

    net wat leuke potjes gespeeld met dioxic in mark (anti kakkerlak)...alleen is mark volgens mij een beetje boos aangezien hij dit bericht stuurde:
    :b:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2006
  16. mark8925

    mark8925 Guest

    hahahaha ;) ben niet boos hoor.. wel zwaar kut. 1e wedstrijd verneuk ik zelf door 2 domme(onnodige) fouten. 2e wedstrijd win ik.. en de derde counter je er vrolijk op los:+ Waar ik ook wel pech had.. vrije trap op de paal.. en om het vervolgens helemaal maar niet over nesta te hebben die rood had moeten hebben ;) maja spelen binnnenkort nog wel wat potjes.. \o/
     
  17. basovich

    basovich Guest

    haha ja die 1e wedstrijd was wel echt geklungel :9..maargoed, ik zie wel een invite verschijnen..;).
     
  18. mark8925

    mark8925 Guest

    haha ja liep idd beetje te kutten.. maja dat kan ook wel bij player match.. t gaat al steeds beter. Moet alleen leren mn kansen af te gaan maken:+
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal die Basovich is analyseren in z`n resultaten, speelwijzes mogen gepm`d worden :p
     
  20. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    WEET IEMAND OF JE NATIONALITEIT KAN VERANDEREN IN PLAYER EDIT???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina