Discussie: Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 28 okt 2006.

1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    er staat juist dat het hoogst waarschijnlijk niet gaat gebeuren

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh, right. Vandaar dat de Xbox360 met de lancering van de game Blue Dragon ineens helemaal(!!) was uitverkocht in Japan.

3. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    apoc123 er staat in dat ze het wrschnlk wel gaan doen ... Denk eens in hun plaats zeg nu maar :
    Je hebt 1 miljoen in een spel gestoken en je hebt maar 1.5 mil tot je beschikking , als het spel zou floppen of niet goed verkopen houdt je bijna niks over :confused:
    ITS COMING :D

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    _O_ _O_ _O_ _O_

No need to say more

5. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Metal gear solid is populairder in Europa en amerika dan Japan, het zal niet zo gek lopen als met blue dragon als MGS uit zal komen op de 360. Daarnaast zal de game eerder uitkomen op de ps3 en zullen de ongeduldige jappen dat spel allang op de ps3 hebben.

6. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat MGS 4 op de 360 zal uitkomen want ben er een enrom fan van mgs!!!

7. fablex

fablex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, Che Chou (ex-schrijver bij 1UP en developer bij Forza 2) zegt dat het waarschijnlijk toch niet gaat gebeuren, maar we zullen zien:

8. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    MAAR!!!!!guns of the patriots beschikt al meer dan 20gb ruimte en tot eind 2007 gaat dat meer worden.en dat past alleen in 1 BLUE RAY DISC i.p.v. 5 of 6 losse dvd,s dat gaat niet lukken voor de 360
    omdat het dan veel duurder kost voor zoveel dvd,s en ook nog niet handig zal zijn

9. fablex

fablex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prijs van meer DVDs boeit echt niet. Zo'n schijfjes kost misschien 20 cent meer. Maar de ruimte is inderdaad nogal een probleem als die game echt zoveel inneemt. Moet je wel erg goede compressie gebruiken...

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit gehoord van compressie?

11. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    jonge accepteer het nouh maarh.. de 360 kan het schudden op dat front..! compressie heeft ook een grens! 360 moet minstens 4-5 jaar mee.. en jy wilt die gigantische spellen die dan nog verschijnen op n dvd'tje proppen? btw van dvd's swappen tijdens spelen is soooooooooo niet next-gen

Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  12. Hans Muelders

Hans Muelders Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Och, als de kosten van MGS4 hoog uitvallen dan gooit Hideo er toch weer lekker een Substance/Subsistence versie tegenaan. Hoop echter wel dat hij naar de 360 komt, deel 3 is echt 1 van mijn all-time favorites :)

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    subsistance is niet naar xbox gekomen...
    En Substance was voor Hideo Kojima een beter een flater(was meer om wat geld te verdienen, maar voor zijn zelfrespect was het wel minder, want de game was nu niet echt de moeite om te kopen als je sons of liberty al had uitgspeeld,...)
    Maarja, pak dat mgs4 na de ps3 versie komt(neem een halfjaar later). Oké, dit is misschien even slikken. Maar toch, gelijktijdig zie ik ze nooit uitkomen(moest het uitkomen op xbox), en dan hebben de meesten de game op de ps3 al uitgespeeld(zoals oblivion nu naar ps3 komt). Maar dat terzijde, over ps3: ps3 is veeeeel meer dan mgs4 he...

Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  14. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    welke spellen heb ik dan over het hoofd gezien?

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor, voor mij niet. MGS 4 zou de enige reden zijn voor mij om een ps3 te kopen dus als ie naar de 360 komt is dat meteen opgelost :p

16. AgentSmith

AgentSmith Guest

Meer info van Metal Gear Solid 4

Hoewel het spel pas eind 2007 verwacht wordt hebben we vandaag weer wat nieuwe info over de game waar velen naar uit kijken. We hebben het natuurlijk over Metal Gear Solid 4.

- De injectie die Snake zichzelf geeft zal een grote rol spelen in de game.

- De wapens zijn op verschillede manieren te modificeren. We zullen verbaast worden hoeveel dit er zijn, zo moeten we denken aan geluidsdempers, lasers en lampjes. Het is zelfs mogelijk dat we verschillende van deze attributen op één wapen zetten.

- De vijanden van Snake zitten soms niet alleen achter hem aan.

- Er zijn prototype wapens die je als spelers kunt gebruiken. Deze wapens zijn verzonnen door Kojima.

- Raiden zal niet speelbaar zijn omdat Kojima niet dezelfde fout wil maken als in Metal Gear Solid 2.

- Metal Gear Solid: Portable Ops staat in verbinding met Metal Gear Solid 4, het hoe of wat hiervan wilde Kojima (nog) niet kwijt.

- Het spel kent ook een emotionele kant, zoals bij de vijanden. Als ze bijvoorbeeld bang zijn zullen ze minder moeite doen om Snake te vinden.

17. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Klinkt allemaal leuk...het topspel van de PlayStation naar de 360...maar staat dat nu voor 100% zeker vast dan?

18. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Nee, kijk maar naar de bovenstaande punten.
    Hoe wil je een psp linken aan je X360, dat vind sony nooit goed.
    Ik denk dat de aankondeging pas komt nadat de game uit is op de PS3.

19. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    je psp past gewoon op je 360 hoor

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik zie het helaas nog niet gebeuren dat deze game op de 360 komt..
    vind het zelf ook heel jammer, heb deel 1 en 2 helemaal kapot gespeeld
    en deel 3 paar keer bij vrienden(heb zelf geen ps2)

Deel Deze Pagina