ik geloof in de demo dat ik ronde 400.000 zat, en dat is een vette nail the trick en een aantal gaps.
deze game is volgens mij alleen weggelegd voor die hard TH fans want ik trek dit niet en mijn 360 ook niet haha vind het zo'n dood spel geef mij maar een shooter of een racer of een vette RPG
Ik ben geen die hard tony hawk fan ik heb alleen tony hawk pro sakter 2 gehad en ik vind het spel heel vermakend ongeloofelijk hoe uitgebreid dat trick systeem is, ik leer steeds weer wat nieuws
Ben net terug van een weekje duitsland. Zometeen deze demo checken + die van viva pinãta en Rainbow Six! *Leest posts door*
welkom terug dazlin , spreek je wel weer op live... de demo van tony hawk is gewoon uber!! die van rainbow six ook!, alleen van viva pinata is een ineractive video waar het een beetje uitgelegd is wat het doel is ofzo... trouwens, echt niemand die weet waar die gap snake charmer zit!!???
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe die "nail the trick" mode werkt ? Elke keer als ik het board wat rondjes laat draaien, flipt ie helemaal door en valt hij Ik krijg die goal van Rodney maar niet voor elkaar ....
Je moet zeg maar de stick als je hem naar links druk naar links laten. Dus niet loslaten. Misschien heb je hier iets aan?
Ik vind het echt een vette demo ik ga hem zeker halen als ik weer genoeg geld heb . Mijn hoogste combo ligt nu rond de 950.000
Oke ik heb net 1,1miljoen gehaald . Maar heb je al die nummer 1 gezien, niet normaal 536miljoen edit: nu 1.7mil gehaald
Ja oke, ik snap wel hoe het moet... Maar zelf truukjes maken lukt niet. Als ik bijvoorbeeld het board verticaal laat draaien, flipt ie helemaal door en pleurt ie op z'n bek... Ik heb al honderden mogelijk heden geprobeerd, maar alleen een varial kickflip is me gelukt. (buiten de simpele kick- en heelflip en shove-it)
Hmmm weet je zeker dat je de sticks ingedrukt naar een bepaalde richting blijft houden? En je moet ook pas weer een andere kant opdrukken als je zeker weet dat het board weer onder de voeten is. Als je ziet dat na 1 draai het board nog niet recht is moet je hem gewoon een extra draai laten maken. =) Alle andere flips zijn dus ook mogelijk hardflip, impossible etc.
Hmm, ik deed laatst de space walk, maar ik heb nog niet ech ondervonden hoe dat Precies moet, iets met manual x paar keer in drukken en stick heen en weer doen
spacewalk gaat als volgt : ga in manual, positie die je wilt, beweeg daarna met je linker stick naar links en dan rechts, druk daarna op X, dan doe je de spacewalk
Uhuh, helemaal goed Dennis. ^^ Ik vind het zo vet als je in slowmotion (druk op de linker Stick) gaat manuallen en dan een half cab impossible ofzo doet. Gewoon 2 x op X drukken.. Ziet er zo indrukwekkend uit in slowmotion..