The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow! Ik weet niet, misschien licht het aan mij, maar ik ben pas in level 2, en heb toch al wel een tijdje gespeeld...

2. mars15

mars15 Guest

Ik wil verder maar dan moet ik via een poort, van een stad. Maar als die aan het laden is loopt die vast, staat er dat ik de cd moet schoonmaken.

Als ik een andere poort neemt in die stad gaat het wel goed

3. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn paard is net af gemaakt door een fucking beer.

En ik heb al 20 beren huiden je kan er 5 tegelijk kopen in iedere shop *) .

Greetz promise

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    mijn gratis tip: Speel de Main Quest zo snel mogelijk uit en ga daarna lekker sidequests doen en de guildmissie's.
    Het speelt namelijk veel relaxter als alle oblivion gates weg zijn :)

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn paard kan niet dood en is ook nog een mobiele opslagplaats voor m'n items :cool:

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    welk paard heb je ? die van die assasin guild ( weet ff niet meer hoe 't heet)

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah die ja, Shadowmere heet ie :)

En het mooie is dat er een Glitch in het spel zit, waardoor je dat paard zelf bewusteloos kunt slaan (hij gaat dus niet dood en rent ook niet weg als je dat doet), om dan vervolgens als ie bewusteloos is je items in um te droppen :cool:

Daarna kun je als ie weer bijkomt verder rijden met um, en heb je je items later elders nodig sla je um gewoon nog een keer knock-out om ze eruit te halen. Dit kun je oneindig blijven doen hehe :+

8. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Tip , Leer je zelf Soultrappen of haal het Umbra zwaard met die soultrap, dan kan je lekker lege soulgems vullen en gebruiken om je magie van je magische zwaarden aan te vullen. Kom ik pas achter in lvl 33 :p,
    Vraagje, ik wil m'n boog magisch maken en daar dan die Illusion bewusteloosheid op zetten maar bij de enchanting table staat die er nog niet tussen... Hoe kan ik ervoor zorgen dat dat wel kan?

9. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Je moet de juiste Illusion level hebben. Je kan namelijk alleen maar items upgraden met skills die je zelf ook kan casten

10. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook die spell sowieso kunnen casten. Hij moet tussen je lijstje staan met al je spells.

11. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Kan je niet gewoon items in hem droppen zonder dat je hem hoeft te slaan (is zo zielig weet je :'-( )

12. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    :): niet echt nee.

Over dat misselijke paard, ik overnieuw begonnen en meteen met de dark brotherhood gestart. Leuk en aardig, snel alle missie's doen, extratje halen.
    Nu dacht ik hem dus uitgespeeld te hebben en alles extra's gehaald te hebben, ja niet dus. Het duurde flink lang voordat ik doorhad dat ik dat rare kwijlbeest niet gekregen had :'-(.

13. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist de verhaallijn uitgespeeld, een heel erg mooi einde. Ik was echt verrast dat Martin zich zou opofferen, dat gevecht was echt brilliant. _O_

14. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb nu alle 1000 achievment points voor dit spel gehaald! happy happy joy joy! :D

maar 1 vraag... na het uitspelen van de story.. waar vind ik (voor dat dragon armor) '' the armory in the imperial legion compound ''???

alvast bedankt ;)

Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je eerst moet 2 weken wachten, dan krijg je al het goed is een update die aangeeft waar de armor ligt(ergens bij de gevangenis van de Imperial City).

\o/ 1000 posts \o/ ​

Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  16. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon paar keer 24 hours wachten totdat er update komt, De amor is wel mooi maar zeer slecht

17. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hartstikke bedankt ;) binnekort ff checken dan :)

18. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed als je Heavy Armor draagt, niet zo goed als deadric armor.

19. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg die armor binnenkort ook. :)

Heb nu ook de Mages Guild uitgespeeld
    Die King of Worms was erg makkelijk om te verslaan, twee tikken met de Umbra en hij ligt plat.
    Nu moet ik alleen nog de Thieves Guild en de Dark Brotherhood, zeker die laatste lijkt me leuk. :)

20. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    thieves guild is ook gaaf.

trouwens, die armor had ik echt meteen weggepleurd want ik vond hem echt slecht, terwijl ik 112 in heavy armor was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina