PGR/Forza

Discussie in 'Algemeen' gestart door Infected, 12 sep 2006.

1. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Je zal merken dat de Enzo flink onderstuur heeft. De Porsche 911 GT1 daarentegen rijd wat soepeler, maar wil ook wel es gaan driften. Met de Enzo moet Silver wel lukken.

Test Track tijden staan ook in de PGR2 Competitie, dus als je op m'n link klikt en helemaal naar beneden scrolled dan vind je wat tijden. (wel met TVR's)

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zitten er in PGR2 ook levels die je vind in PGR3? Want bij Gameshop pro gingen ze eerst PGR3 spelen..

Damn ik moet een 360 hebben:p

3. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    2 = leuker dan 3

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neen alleen de N-ring

5. Infected

Infected Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kzit nu in die laatste klasse...kzal glijk nog veel tokens moete verzamelen voor goeie auto's te hebben xD

6. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ja, je kan dan ook een hoger niveau proberen. op gold is bonus 3.000 kudos, dus dat tikt al lekker aan.

tip: als je het hebt uitgespeelt probeer dan de super car series op moeilijk niveau (gold of zo) met de Delfino Feroce. Is heel makkelijk want de delfino is veel sneller dan de rest (speed camera kan je op platina doen echt waar)

laten we hierover op het PGR2 forum doorgaan

Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  7. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    PGR = Fun, vooral online is het een super gameplay.
    Forza = Simulatie, online geen bal aan.
    (mijn mening)

8. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PGR of Forza, tja net waar je van houdt.
    Ik vond Forza persoonlijk leuker en moeilijker dan PGR.
    Maar heb ze alle 2 al aardig stuk uitgespeeld, dus ze zijn zeker alle 2 heel er goed te doen!

9. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    PGR 2 is de beste van de 2 en erg makkelijk om er mee te beginnen . _O_
    Bij Forza is het eerst wennen . :eek:

10. Schorspion

Schorspion Up the irons!

Leuk Bevonden:
    0
    maar forza kun je ook je auto ombouwen (niet elke auto maar toch heel veel) en zelf een mooie lak met bestikkering op doen. dus ik vind persoonlijk forza leuker

11. Infected

Infected Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik vind et wel leuk om auto's op te tune enzo. Daarom zal ik ook zeker nog forza gaan halen. :c: maja denk gwn pgr 2 en forza alle 2 spele or :)

12. Schorspion

Schorspion Up the irons!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze ook beiden maar ik speel sinds forza uit is toch meer forza vind ik gewoon leuker kheb pgr 2 alles wel op zilver uitgespeel en groten deels op goud en platina maar toen kwam forza he en ben er sinds dien niet echt lang meer met pgr 2 bezig geweest

13. Leen

Leen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voordat ik de xbox had, heel veel GT3 en 4 gespeeld op de PS2, maar Forza verslaat voor mij de GT3 en 4, zoveel meer fun, eerlijke strijd met gelijkwaardige auto's, je mag niet altijd tunen, het rijgedrag vindt ik beter en de omgeving en tracks ook.
    Geen concurenten die hun rondjes racen en niet van hun lijn afwijken, nee je moet tegen ze racen, uitremmen, deur aan deur door de bocht, af en toe de concurent in een fout drukken lukt ook erg goed, Forza geeft het racen echt het gevoel dat je aan het racen bent tegen tegenstanders, daar kan de GT serie nog ene puntje aan zuigen.

Je merkt het rijgedrag vooral in de Amerikaanse bakken, slappe vering, sompige remmen, op heuvelachtige gedeelte's vliegen ze alle kanten op.

De Porsche GT3 is vergeleken met de GT2 veel stabieler, de Ferrari's kleven aan de weg, de TVR's zijn echte gooi en smijt bakken, kortom heel veel fun en een redelijk realistisch rijgedrag.

Forza is voor de xbox mijn racegame of sim zoals je wilt, de rest is veel meer arcade of mist een goed schademodel, veel tunings optie's, je kan met bestickering, de mooiste auto's maken, deze game heeft een zeer lange levensduur, die gaat niet snel vervelen, een echte topper:thumbs:

Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  14. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ja, toen ik GT3 probeerde vond ik het eigenlijk niks. Maar Forza is ook nog niet zo realistisch als het lijkt. Een hoop rijgedrag klopt niet, zo hebben de Ferarries wel abnormaal veel grip. Tuningsopties zijn wel chill ja. Maar tegenstanders de fout in drukken? Is dat eerlijk?

15. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond Forza veeeeeeeeel leuker dan pgr.
    zal m snel weer even een keer in mijn 360 stoppen :)

16. Leen

Leen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is dat eerlijk, dat gebeurd ook bij het echte racen, je komt beidde op een cicane af, en dan kijk wie het laatste remt, en dan gebeurd het nog wel eens dat je tegenstander doorschiet, dat is racing, uitremmen heet zoiets;)

Ik weet niet of in werkelijkheid de Ferrari's zoveel grip hebben of niet, met de technieken die ze tegenwoordig gebruiken en het ontwerp, zou het zomaar kunnen dat ze wel belachelijk veel grip hebben.

Van een 911 is bekend dat deze zeer neveus met de achterkant kan reageren, zo ook in Forza, en zo kom ik wel meer dingen tegen waarvan ik denk, yup klopt dit gedrag.

17. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    zo kloppen ook een paar dingen ja, maar de Ferarries hebben dan in het echt aardig wat grip, in het spel vergeleken met andere auto's is het veelste veel.
    Oke, zo iemand in de fout drukken kan wel, maar je kan het ook anders opvatten.

Deel Deze Pagina