Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Van mannetje verwisselen en anders op A of X drukken (is bij mij pressure) en je eigen mannetje er even achter houden als rugdekking.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat is ook zo hoor, ik heb met Ajax de opstelling in de league aangepast.. De middenvelders zitten dichter op elkaar, waardoor het middenveld wat compacter wordt. De buitenspelers staan wat meer naar buiten, zodat je altijd ruimte hebt aan de flanken. De standaard instelling van Ajax vind ik eerlijk gezegd ruk. Je wordt continu overlopen (zelfs door een Ado Den Haag), maar dat kwam misschien ook doordat ik het afpakken van de bal nog niet echt doorhad. Bij PES5 was dat makkelijker, maar dat had ik natuurlijk ook vaak gespeeld.

    Je moet echt heel erg rustig verdediging, niet teveel happen, want dan ben je de lul.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, het verschil is niet dermate groot dat je het echt merkt. De linies van de CPU staan nog iets dichter op elkaar, maar ik vind dat niet erg. In het echt moet je het vaak ook hebben van 3 of 4 kansen. Dat heb ik in de meeste wedstrijden op topplayer ook met af en toe een wedstrijd waarin ik veel sterker ben dan de tegenstander en met 4-0 win en vele kansen mis.

    Een minpunt(je) is idd dat Konami bij de "mindere" goden niet goed heeft opgelet. Technisch is Perez bijv. zeer goed en zou hij dus wel goed en snel moeten kunnen wegdraaien. Bij de topteams zit het meestal wel goed en zijn de stats redelijk realistisch. Bij de subtoppers is dat wat minder waardoor het een beetje suf aanvoelt soms. Een speler van Heracles die veel snelheid heeft in het echt, heeft dat opzeker niet in het spel.
     
  4. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet weleens mijn lb en rb op cb.. heb het gevoel dat dan de verdidiging wat beter staat.. maja is alleen gevoel denk :p en ze komen niet meer mee op das soms wel irri.
     
  5. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe hebben jullie de cursor instelling staan, dus dat wisselen van speler ?
    (handmatig, 1 streepje, 2 strepen etc..)

    heb ik ff een idee, want heb nu 1 streep
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Handmatig.
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Looprichtingen aanpassen in je formation settings. Individual > attack en dan de richting aangeven.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

    Ik idd ook manual, alleen wordt soms de speler die ik wil selecteren niet geselecteerd. Dat is wel even minder, maar misschien doe ik iets fout. Bij PES5 kon ik van cursor veranderen door de knop in te drukken een een kant op te drukken waar de speler stond. Dat lijkt nu niet echt goed te werken.

    BTW, ik heb meerdere invites gestuurd naar mensen om een potje te spelen, maar krijg nooit reactie :p Allemaal te druk met singleplayer matches ?? :D
     
  9. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ook nog steeds met online matches vinden/connecten etc.
     
  10. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    met welke knop kun je dan het beste de bal afpakken want net zoals in vorige delen met de schietknop lukt het bijna niet meer en met de lange pass knop krijg je bijna altijd geel en met de korte pass knop springt de bal daarna nog heel vaak weg.
     
  11. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor een aansluiting moet een HD-tv hebben om aan de Xbox360 te worden aangesloten? Moet dat een HDMI zijn ingang voor nodig? Ik heb er zelf weinig verstand van, maar zag dit spel bij een vriend van mij op een HD tv. Zag er erg strak uit\o/
     
  12. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, jah, ik ben nu bezig met ligue 1, erna wil ik de rest van de competities nog spelen (het is wel pittig op een hoger niveau, maar wel lekker spannend), pas erna begin ik de ML. ik speel enkel tussendoor wel ns n potje online, maar ben al 2keer disconnected (en heb dus verloren) in een ranked match, ik denk vanwege de wat slechtere online dienst nog van het spel. hopelijk komt hier nog een update van, want zo heb ik echt geen zin om veel online te spelen
     
  13. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doen jullie dat met de RB en RT knoppen?

    Ik kan er maar niet aan wennen om ook met mn middelvinger te spelen.. wissel nu steeds af tussen deze knoppen maar dat lijkt me niet de goeie manier
     
  14. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen hdmi, althans dat gebruik ik niet. Heb de Xbox 360 Component HD AV Cable gekocht, kun je overal wel krijgen en dan doe je het volgende:

    1. Turn off the Xbox 360 console.
    2. Connect the audio-visual (AV) connector on the Component HD AV Cable to the AV port on the Xbox 360 console.
    3. Set the HDTV switch on the AV Connector to HDTV.
    Note Only set the switch to HDTV if the TV supports high-definition resolution, such as 480p, 720p, or 1080i.
    4. Connect the red, green, and blue RCA connectors on the Component HD AV Cable to the corresponding color input jacks on the high-definition TV. Do not use the yellow RCA composite video connector.
    5. Connect the red and white RCA audio connectors on the Component HD AV Cable to the corresponding colored input jacks on the HDTV.
    6. Turn on the Xbox 360 console. From the System section, you can change your display and HDTV settings. Select the appropriate high-definition video setting for the HDTV.
     
  15. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf de RT en LT verwisseld met RB en LB, dit vanwege het makkelijker spelen en uitaraard omdat ik gewend ben van deel 5 om het zo te spelen
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Component aansluiting. Rood, blauw, groen. Zit standaard bij de Premium. Als het goed is heeft je TV (mits hij HD is) ook een dergelijke aansluiting.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Precies! Zo heb ik het ook gedaan!
     
  18. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, en je kan met breedbeeld ook langere passes geven...:D
     
  19. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ook gedaan. Helaas kan ik niet meepraten over deel 5, ik heb een jaar noodgedwongen FIFA moeten spelen. (omdat dus Pro Evo niet op next-gen was en ik had geen zin een oude PES op me neiuwe 360 te gaan spelen)
    Doordat ik een jaar FIFA heb gespeeld ben ik echt totaal het PES gevoel kwijt en moet ik weer helemaal van voor af aan beginnen. Ik zit nog wel te kutten met de knoppen (de tricker-knoppen en RB+LB dus.). het lukt me bijvoorbeeld niet kort te draaien met een speler (is dit ook een knoppen-combi?) Het lukt me momenteel ook maar om op 1 manier te scoren, das meestal vanaf randje 16, dan de RB indrukken en de shootknop. Heel irritant, ik heb nog niet een x vanuit een voorzet gescoord. Zijn er mensen die me met tips een beetje op weg kunnen helpen? Ik heb de Guide ook gekocht, maar ik denk dat het nog niet veel zin heb die al te hanteren omdat ik momenteel de PES-basis even kwijt ben. (speel zelfs amateur nu :'-( , terwijl ik op de PS2 met pes4 meesterlijk was bij tijd en wijlen :9 )
     
  20. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jullie spelen ook met je middelvinger op die knoppen?
    Het zal wel een kwestie van wennen zijn...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina