1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    nou hier in belgië kreeg ik nochtans elke keer een hollander aan de lijn :lol:
     
  2. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    de mijne is hopelijk volgende week terug..stil waiting
     
  3. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Sinds gisterenavond is ie echt overleden. Hij startte nog wel gewoon op met het dashboard maar na een paar minuten liep ie weer vast en nu heb ik 3 knipperende rode lichten...geen beeld meer...gewoon helemaal vastgelopen.

    Ik ben vandaag al een tijdje aan het bellen maar werd er een paar keer afgegooid en nu krijg ik steeds in gesprek. Gaat lekker zo!
     
  4. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat als je na 15 werkdagen + 5 verzenddagen nog niks hebt ontvangen dat je kan klagen en een vergoeding kan krijgen in een vorm van bijvoorbeeld een game??? Had dat ergens gelezen maar weet niet of iemand dit voor elkaar heeft gekregen...
     
  5. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ze geven geen vergoeding denk ik , behalve dan bij degene bij wie de xbox kapot ging na de release date (dus bv 3 dec) en toen gaven ze niet eens iedereen vergoeding van wie die kapot is. het enige wat je kan doen is kijken op de Ups site(met je trackingcode) en kijken waar je xbox is gebleven.<-- helpt natuurlijk alleen als hij verzonden is

    Btw: hoe lukt het jullie om die rode lampjes te krijgen , ik heb het dus nog nooit gehad!
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  6. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga er nu maar vanuit dat het minimaal 15 werkdagen duurt. Die van mij schijnt volgens UPS morgen te worden aangeboden. Mijn moeder zal de hele dag thuisblijven, terwijl ik op stage ben en les geef aan de kindjes van groep 8 ;).

    Morgenavond hopelijk weer 360 :D
     
  7. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag geprobeerd te bellen maar kom er niet eens doorheen. Een tijdje waren ze alleen maar in gesprek en twee keer werd ik er zomaar uitgegooid nadat ik al 20 min aan de lijn hing en toen had ik het even gehad voor vandaag. Het begin is alvast veel belovend ;)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ben vandaag bij een vriend geweest en nam mijn xbox mee, nog nooit problemen mee gehad. Sluit ik hem net aan, en doe ik hem dus aan.. 3 rode lampjes des doods! :|
     
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Check even of de stekkers echt goed zitten, even los halen en weer goed aansluiten.
     
  10. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 sinds gister avond stuk, helaas..
    Ik ga zometeen naar mn vader om daar dus even te bellen ( geen thuistelefoon hier :eek:) Nu is mijn vraag, moet je je 360 binnen handbereik hebben als je aan het bellen bent? Of zijn de gegevens van je console die op de achterkant vermeld staan al genoeg..?

    bij voorbaat dank..!
     
  11. maurice05

    maurice05 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox360

    alleen de gegevens aan de achtrekant zijn genoeg xe vragen alleen het serienummer
     
  12. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi:thumbs: bedankt voor je snelle reactie.. :)
     
  13. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand tot hoelaat UPS bezorgt door de weeks?

    Heb nog geen poppetje van ze gezien en bij tracking staat dat ie vanmorgen mee is gegaan op transport vanuit best/eindhoven + aflevering vandaag.
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan best tot even na vijven duren. De mijne werd vorige keer om half zes afgehaald.

    Mijn 'gerepareerde' xbox is inmiddels weer op weg naar Deutschland, ik ben benieuwd...
     
  15. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vandaag weer nie gebeld dan zijden ze dat het hoogstens dinsdag wordt
     
  16. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg die tracking wordt die de volgende dag bijgewerkt of hoe zit dat? er is namelijk nog niets gebeurt met mijn tracking nummer. staat nog steeds op

    Type: Pakket
    Status: Ontvangen factuur gegevens
    Verzonden naar: WEITERSTADT, DE
    Soort service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg




    Traceerresultaten verstrekt door UPS: 30/10/2006 12:45 's middags Eastern Time (EST)/New York Time (VS)
     
  17. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Status van uw pakket
    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
    APELDOORN,
    NL 30/10/2006 11:27 's morgens PICKUP SCAN
    DE 30/10/2006 10:34 's middags BILLING INFORMATION RECEIVED

    wat the fuck betekent billing information received? is het pakket dan al aangekomen of hoe zit dat????
     
  18. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    JEEEJ EINDELIJK HIJ IS ER WEER..., maar volgens mij is hij weer kapot. Hier is de klacht:

    ik krijg de xbox dus terug, helemaal blij :) maar dan ik zet hem dus aan en doe de tray open wil mijn cd er in doen, en wat gebeurt er dan de cd tray gaat iedere keer als hij dicht gaat weer open(net als de klacht van mijn 2de xbox terwijl ik toch deze keer echt een andere heb) maar na het 5x openen en dichtgaan blijft hij eindelijk dicht en kan ik gewoon mijn spel spelen zonder kuren , alleens het spel erin krijgen is moeilijk
     
  19. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n xbox binnen_O_ Precies 10 werkdagen in reparatie gestaan (hij was de 16e van oktober daar aangekomen) Hij is splinternieuw namelijk 2006-04-25! Alleen heb ik helemaal geen bericht gehad dat hij onderweg was, terwijl ze m'n email hadden.

    Dat betekend dat ze weten wie het pakket betaald heeft geloof ik.... Factuur informatie binnen is de letterlijke vertaling.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Yep, voordat ik jouw post las had ik dat al gedaan, en hij doet het weer. ;)

    Thanks though voor de tip. :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina