Waarom is deze game bij Play-asia eigenlijk zo goedkoop? Of zijn de shipping costs gewoon hoog? Heeft iemand ervaring met deze site? EDIT: Zojuist van Replay gehoord dat de Europese versie uitgesteld is tot 3 november.
Het is een Regio vrije game. En via Play Asia is het vak gewoon erg goedkoop... Don't know. Heb hem daar ook besteld, hoop hem van de week binnen te krijgen.
Damn voor zo'n prijs heb ik hem ook maar gehaald Lekker te keer gaan als de game binnen komt. Zo bespaar je toch aardig wat geld als je de games regiovrij koopt bij play-asia.
Nope, iets van €3 verzendkosten. Enige dat zou kunnen gebeuren is dat het bij de douane wordt onderschept en dat je iets extra moet betalen, maar dan ben je alsnog een stuk voordeliger uit!
Marvel is natuurlijk wel bekend, maar die game niet echt. Het is niet een game waar je in de winkel langsloopt en meteen blind meeneemt zegmaar. Bij een CoD of GoW weet je dat je een topgame meeneemt, maar hiervan wil je eerst wel even een reviewtje lezen lijkt me.
De EU release is (als ik het goed heb gelezen ergens in dit topic) ergens in November. Maar dan betaal je €60 voor de game. Via Play-Asia betaal je +- €40. Scheelt toch weer wat
Volgens de verschillende reviews moet dit spel echt te goed zijn. http://www.gamerankings.com/htmlpages2/932586.asp Erg hoge cijfers. Raar dat deze game nauwlijks aandacht krijgt.
ik heb geen creditcard, en ik heb ook maar besloten om er geen te gaan nemen (wat dus speciaal voor games zou zijn...) dus ik wacht wel op aanbiedingen hier in NL
Spel is verstuurd door Play-Asia, meestal gaat het wel redelijk snel met de post is mijn ervaring tot op heden. Dus ik hou mijn vingers gekruist en hoop dat de game vrijdag/zaterdag aankomt
Je kan betalen met Creditcard, PayPal, Western Union en Moneybookers bij Play Asia dus een creditcard is niet verplicht.
De Gameshop(nieuwe schoolstraat,den haag) toevallig? Ik zie dat je ook uit den haag komt vandaar, maar zie um nog niet op de site staan van de gameshop.