[Casemodding] Inkoopactie voor de zwarte controllers [Inkoop gesloten.]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 28 okt 2006.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Euh enveloppen zijn er in veel soorten en maten he.. :cool:

En voor mij hoeft dat niet zo te lopen.. Ik kom m'n bestelling wel halen bij dynamike mits hij dat ok vindt..

Kan ik meteen eens naar de X-cube kijken 8)

2. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit ziet er goed uit:) maar worden die torx schroevendraaiertjes dan meegeleverd? en wat voor soldeer bout zou ik dan moeten aanschaffen?

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    soldeerbout die niet al te sterk is en met een heel fijn puntje, staat er vaak bij, soldeerbout voor elekronische/printplaat toepassingen oid

4. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    veiligst is rond de 15-20 watt, daar kan je voorzichtig mee solderen

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier thuis een in oranje gespoten controller.
    Ik neem aan de wanneer ik de behuizing eraf haal voor deze actie, ik diezelfde behuizing moet opsturen voor de "casemod".

Nu is mijn vraag... Kan dat? Er zit natuurlijk al een laag(je) oranje verf overheen, dus zou dat de eventuele mod kunnen verhinderen? Weet jij dit misschien Dynamike?

Of moet ik dan eerst ff proberen de verf eraf te halen? Ik weet niet of dit met terpentijn lukt ofzo.

Alvast bedankt :)
    (Ik ben iig wel geïnteresseerd, als één van de 2 oplossingen lukt, dan doe ik zeker mee!)

6. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke, schrijf mij maar in:):D die torxjes worden meegeleverd? en dan solderen moet ik dan maar eens gaan proberen..(soldeerbout gewoon te koop bij gamma?)

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Jij snapt het niet helemaal, je krijgt gewoon die 3rd party controller case opgestuurd en schroeft die zelf in elkaar.

Het is niet zo dat ze jou controller verfen hoor 8)

@ R-L3x, soldeerbout & torx zijn te koop bij elke bouwmarkt

8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, blond he O-)

Maar goed, schrijf 'Meneer Stefan' er dan ook maar bij! :)

Ik ga voor de Full Black 1x ^^

9. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je er eigenlijk aan als je 360 wit blijft?..

10. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch gewoon mooi?

Ik kan ook mijn kozijnen rood verven, dan kan het alsnog mooi zijn ook al is mijn hele huis niet rood...

Vind het daarom een beetje gekke reactie van je...

11. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er ook een zwarte case bijbestellen als je dat zo graag wil ;)
    Al veel bestillingen gaat hier goed :)

12. Sulletje

Sulletje 370 PK Nekslag!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  13. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik ook Sulletje :cool:
    Gewonnen door 10e van Europa te worden ^^, maargoed, hij is alweer kapot dus ja :9

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit dudes....we zitten al op de 18! :D
    Check ff of je allemaal nog goed in het lijstje staat.

Ik heb nog steeds geen antwoord op de vragen over onder andere de torx schroevendraaier van Divineo. Ik had op mijn vragen vrijdag en zaterdag beide keren binnen een paar uur antoord, dus ik weet niet hoe dat zit met die weekenden daar in Duitsland...ik heb iig geduld :)

Haha, als ik dalijk de adresjes heb van Meneer Stefan en Sulletje heb, zal ik wel een keertje langs komen savonds....in mijn bivakmuts :+
    Damn, I'm jealous.... _O_

edit:
    Oja...Als je je spullen bij mij komt ophalen over een paar weekjes hoef je natuurlijk niet mee te betalen aan de verzendkosten voor degene die wel verzending willen. Voor degene die wel verzending willen is het aanbod van Bolster toch wel heel erg verleidelijk? Zo besparen we echt bijna alle verzendkosten. Als je er wat op tegen hebt als het zo geregeld wordt, laat het weten. Dan stuur ik dus een grote doos met alle controllers die verzonden moeten worden door Nederland naar Bolster, alle controllers voorzien van naam en adres waar het heen moet, en dan stuur de vader van Bolster het gratis door naar jullie. Lijkt mij een puik plan :)

Ophalen is natuurlijk ook goed Goiz ;) Eindelijk de eer om Goiz de hand te schudden...

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Waar heb jij hem mee gewonnen dan? :) Ik heb die xbox ook, vandaag gekregen. Ik was 13/14de van EU :)

Edit:
    Dynamike, we hebben dus een apparte schroevendraaier nodig? :9

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrijf net dat ik nog geen antwoord heb gekregen op die vraag :9

Ik de handleiding op de site van de maker van de case wordt gesproken over een meegeleverde schroevendraaier. Dus ik heb een vraag gestuurd ter verificatie, die dus nog niet beantwoord is. Nog even geduld.

Als je een gewone torx of inbus hebt lukt het ook, want het pinnetje van de security torx in de controller is makkelijk af te breken met een gewoon schroevendraaiertje. Heb ik ook gedaan, zodat ik mijn gewone inbus kan gebruiken. Zie je niks van.

Maar goed, een meegeleverde security torx zou natuurlijk het beste zijn :D

edit: oja....dynamike is met een kleine 'd' :)

En ook iedereen bedankt die meehelpt met deze actie! (vragen beantwoorden, mensen zoeken, etc)

17. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een vriend van me wilde er ook wel eentje dus worden er twee van mij kant :thumbs:

18. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Nou jongens goed nieuws:

"Hello Mike,

Yes they have blue leds, and a srewdriver is included.
    the led install is optional , you will need to do a small solder job on them.
    sorry just got round to answering after a busy weekend."

Mooi toch? Nu hopelijk nog meer controllers binnen halen.

\o/ \o/ \o/

Jullie hebben tot Zondag 12 November om te reageren of mensen te waarschuwen, dat wordt het einde van de inkoopactie. Het is mijn target om dat weekend alle gegevens op een rijtje te hebben en dan maandag de order te versturen.

Kan een modje deze datum in de startpost te zetten en eventueel in de titel zetten [OPEN tot 12 nov] :)
    Misschien kunnen de mensen het ook in hun sig erbij zetten :)

edit: 2e post ook geupdate...

19. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat is dus duidelijk... Ik doe mee...:thumbs: verander mijn onder dus in definitief..!!

20. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    chill die blauwe ledjes en schroeven draaier de erbij zitten:) maar waar moet je die ledjes op vast solderen dan? heeft iemand daar een plaatje van?

Deel Deze Pagina