Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik scoor in de master league dan reageer ik net zoals in het stadion als mijn ploeg scoort. :D
    Zo moeilijk dat ik het heb, en dan nog op regular. Heb nu tijdens seizoenstop amper 3 spelers kunnen kopen. Dindane, Ribery en Kallström. Nu probeer ik opnieuw spelers te kopen maar de meeste komen niet. En ik blijf in div2.
     
  2. tito

    tito Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ale dan ben ik ni de enigste :d
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, nooit gemerkt.. Probeer eens een andere controller of kijk in de button-configuration in PES 6 ;)
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Sommige hufters hebben een natuurlijk talent om het plezier van anderen te verzieken :mad: Dit hebben ze weer snel voor elkaar; het spel is net een week uit!
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    ff offtopic, ik heb nog geantwoord op de vragen die je had nav mijn review.
     
  6. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn geen cheaters, dit komt door het stadion, als je in 2 van de stadions op start doet dan blijft de game hangen, ik weet zo niet meer welke stadions, maar MEESTAL gebeurt dit PERONGELUK.
     
  7. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd..De top 100 van de Overall Rankings staat vol met van die mannetjes =(
    Let er dus op dat als je iemand wil joinen,of iemand joined jou,of ie niet alles heeft gewonnen en een gemiddeld doelsaldo heeft van 3 voor en 0 tegen,terwijl die al tig wedstrijden heeft 'gespeeld'.
     
  8. shonosuke

    shonosuke Guest

    Werkt online al optimaal?
    Ik was van plan om PES6 vanmiddag te halen maar als online nog niet werkt....
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je bedoelt dit? Dat heb ik inderdaad gemist. Wel goed nieuws overigens. Ik begrijp dan niet waar het gerucht vandaan kwam dat het niet kon...
    Op de overige antwoorden had ik niets toe te voegen :)
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als jij leest wat Yuri hieronder schrijft over die top-100 dan kan ik dat moeilijk per ongeluk noemen hoor...

     
  11. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    dan had ik het verkeerd gelezen.. toch vind ik het triest dat de je eigen team maken in ML eruit is gehaald
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag weer de hele dag met een maat gespeeld, hoe meer je het speelt, hoe meer je het begint door te krijgen en hoe meer plezier je erin krijgt! Vind het de beste weer uit de serie, elk jaar is het altijd ff wennen maar als je het eenmaal allemaal doorhebt speelt het gewoon weer zo heerlijk als altijd ! :)


    ps. Icedwight, heb al meer dan 50 wedstrijden gespeeld maar nog geen een keer heeft een medespeler (A.I.) een overtreden gemaakt als het niet mijn bedoeling was...
     
  13. shonosuke

    shonosuke Guest

    Ik wil niet irritant zijn maar de winkels gaan hier zo dicht dus als iemand het antwoord weet..
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat verschilt, voor de een werkt het super en de ander heeft last van lag of kan niet eens online. Wij kunnen dat dus niet voor jou bepalen op dit moment.
     
  15. mark8925

    mark8925 Guest

    dan ga je toch ff offline spelen.. dat is óók goed bij pes:+
     
  16. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal fijn.

    Nou kan ik helemaal niet op xbox live (terwijl internet t wel gewoon doet) Heel vaag is dit...
     
  17. shonosuke

    shonosuke Guest

    Heb ik ook soms gaat vanzelf over
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Morgen komt er ook weer een update van het dashboard. Dan zal Live dus ook even down zijn.

    Support voor de HD-DVD en 1080p zijn enkele aanpassingen. Ook WMV support enzo.
     
  19. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    enig idee van hoe laat tot hoe laat?
     
  20. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja als er nog geen goede verhalen komen van het online gebeuren ga ik voorlopig niet online.. schiet niet op natuurlijk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina