speelde de japanse versie eerst bijna iedere dag bij buurjonge op omgebouwde ps2 en was wel vet, op de 360 is die echt veel minder, op tactisch gebied, op snelheid van gameplay en voorzetten gaan beter. Alleen de graphics zijn ietsje beter.
Op de 360 zou ik deze keer fifa 07 aanraden zoals velen die FIFA 07 ECHT gespeeld hebben en niet een half uurtje de demo gedaan hebben, want na een uur of 2 begin je alles door te krijgen en zul je merken hoe vet het spel is. Veel tactischer, snellere gameplay, realistischer hoe de bal rolt, spint e.d., betere AI van de keeper, het is mooier en dat het zo grauw was in de demo licht puur aan het stadion en tijd vd dag, hogere moeilijkheidsgraad, 4v4 online, betere feeling in de career-mode, bij Pes6 sta je steeds zo in een kluitje op et middenveld om een of andere rede.
Pes6 op de ps2 was iig beter dan de 360 versie en is op de oude consoles ook echt de winnaar van wat ik er tot nu toe van gezien&gespeeld heb en dat vind ik jammer terwijl FIFA echt helemaal geoptimaliseerd is voor de 360 versie en ook echt totaal anders is dan op de oude consoles en pc.
Maar goed dit is mijn mening en ik hoop dat ik geen PES faboys op mn dak krijg met dat ze zogenaamd wel uren in FIFA 07 voor de 360 hebben gestoken of van 'het is arcade en nep'. Ik geef toe dat dat wel zo was met RTFWC en WC 06, maar zeer zeker niet met 07 wat echt realistish is geworden voor het eerst in de FIFA reeks.
Laatst bewerkt: 27 okt 2006