Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou best wel willen weten hoe jij zo hoog kan staan,want ik kan niemand joinen en createn gaat ook niet!
     
  2. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lukken de transfers bij jullie?
    Ik kan bijna geen enkel speler te pakken krijgen!
    Zelfs spelers zonder club willen bijna niet komen! Ik speel met Barcelona. Eerste jaar kampioen en beker in D2, ditjaar kampioen en beker in D1.
     
  3. Dioxic

    Dioxic Guest

  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
  5. Dioxic

    Dioxic Guest

  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik was het jammer genoeg niet, maar vind het mannetje wel leuk vallen :)
     
  7. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nogsteeds niet echt online spelen.. pas 1 pot gespeeld en door heel veel geluk niet verloren.. lag was best erg.

    maja heb veel plezier in de ml die ik begonnen ben.

    Vraagje.. Wat is jullie favoriete opstelling? ik zelf ben nog aan het zoeken.
     
  8. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt niet uit dat je kampioen bent geworden in je eerst of 2de jaar in D1 je hebt een team ranking aan de hand daarvan als je hoger komt dan willen er meer spelers naar jou club.. of er een speler naar je toe wilt komen..

    als je een speler ziet druk dan met 4 ptn drukt toets naar rechts zodat je sterretjes te zien krijgt

    1- eigelijk willen ze dan niet weg maar mits je een hoog salaris aanbiedt een heel hoog
    2- Willen ze wel tegen een hoog salaris
    3- ze komen naar je toe met het salaris dat ze willen..

    en 0 sterren is natuurlijk dat je kansloos bent

    dus de motto is hoe hoger je in de teamranking staat des te meer kans je hebt op top spelers
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Mijn favoriete opstelling is 4-4-2 met 1 verdedigende mid en 3 aanvallende! Backs komen mee op! Speelt best lekker :)
     
  10. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe wordt die ranking bepaald?
     
  11. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    Door nou iig veel te presteren tegen clubs in de zogenaamde European Championship (soort CL)
    en door die wedstrijden te win je stijg je en natuurlijk gewoon in D1 kampioen te worden uiteraard
     
  12. Dioxic

    Dioxic Guest

    Dat weten ze hier niet, ik heb het ook gevraagd, 3 keer
     
  13. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    antwoord staat boven je post
     
  14. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ja bedankt ervoor, maar zou graag specifieke puntentelling willen weten
     
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hier heb ik het antwoord niet voor en kan het ook zo 1 2 3 niet vinden maar zodra ik het weet pleur ik het op het forum neer ;)
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nog even een reactie op Zzz

    Druk de langepass knop eens twee of drie keer in.

    Heb ik ook wel eens last van. Heeft toch echt met de analoge stick te maken. Verder moet de speler de andere speler wel goed kunnen bereiken.

    Is zeker irritant en gebeurd over het algemeen alleen als je de sprint knop aan hebt. Druk de Special Control button eens in bij de lijn, standaard RT.

    Net een maatje van mij uitgelegd dat hij moet schieten met de RT knop ingedrukt. Dan plaats je het schot. In het echt kun je ook niet strak uit de draai schieten, op een paar uitzonderingen na. Het vergt wat oefening, maar na een tijdje gebruik je het steeds vaker.

    Kijk jij maar eens echte wedstrijden. Alleen bij wedstrijden in de winter of met regen zien de velden er iets minder uit. In de zomer is het meestal super.

    De keepers zijn idd nog steeds niet erg sterk. Dat geef ik ook als minpunt op in mijn review.
     
  17. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Pff zojuist weer 2x vastgelopen in een ranked match,op dit moment ook,en het is me wel duidelijk dat het met opzet is.
    Het beeld staat momenteel al 10 min. vast nadat ik op 1-0 kwam en een of andere spanjaard zit constant door zn mic te schreeuwen (het enige dat ik versta is Puta),en berichtjes te sturen,dat k moet afsluiten.
    En net ook een nederlander die,toen het beeld vast was gelopen,door zn mic zei dat ik moet afsluiten zodat we opnieuw kunnen beginnen (huhu!)
    Ook vlak voordat t vastloopt zat ie steeds op start te drukken,aangezien dat fluitje rechtsboven in de hoek steeds aan t knipperen was...beetje vaag allemaal.
    Word een beetje moe van die fckng cheaters!
    Dus zoals al eerder gezegd,als het je overkomt,en je wilt niet verliezen,wacht dan tot de ander eruit is genaaid,daar krijg je vanzelf een melding van.

    ps. Boze spanjaard is inmiddeld gequit hehe
     
  18. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0


    Jezus waar slaat dit op, waarom heb je van die trieste mensen die zo moeten winnen klere lijers.. hele nieuwe trent online met vastloper..

    btw Yuri_Ehv netjes gedaan ;) gewoon terugpakken dat hele zooitje
     
  19. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    echt te triest dit. dan maar gewoon geen ranked match spelen. statistieken zijn zo karig dat het eigenlijk toch niet uitmaakt. dan maar niets bijhouden.
     
  20. shonosuke

    shonosuke Guest

    Wel zielige mensen...
    En Ik denk dat het net zoiets is als bij saints row dat mensen hun router en modem manipuleren zodat het lijkt of ze steeds bijna disconnecten
    Elke game reageert er anders op
    Bij meeste games heb je er geen last van want het heeft geen nut maar bij Saints row en PES6 wel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina