[PC] Shenmue III Campaign - VideoGaiden / Consolevania actie

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 30 okt 2006.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik heb deze post ff van het insidegamer forum geplukt (als hier mensen op andere grote forums zitten, post het daar ook!)
    Er zijn hier vast genoeg mensen die Shenmue 3 willen zien. Zegt het voort!
    En dneken jullie dat dit effect zou kunnen hebben?

Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, man wat een game is shenmue, zo'n game daar leg ik graag wat geld voor op tafel, dat verhaal en die gameplay = PLATINa, echt te vet.

3. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Shenmue 2 lijkt me wel vet, maar om het verhaal compleet te krijgen moet je wel Shenmue gespeeld hebben. Ik heb geen mogelijkheid om Shenmue te spelen, omdat ik geen Dreamcast heb. Daarom ga ik Shenmue 2 ook niet spelen, omdat het spel naar mijn mening vooral om het verhaal draait. Ik heb voorlopig dus geen baat bij een Shenmue 3.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Bij de xbox versie van shenmue 2 zit een dvd waarop een soort film gemaakt is van stukken gameplay en cutscenes uit deel 1 ;)

5. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    ...en wordt daarmee het verhaal van Shenmue 1 duidelijk?

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    ja, grotendeels wel. (zal hem morgen wel ns ff voor je bekijken, want ik weet het niet meer helemaal)

de game is het echter zeker waard, want imo is het een van de mooiste games van de laatste jaren. (niet qua graphics, maar qua sfeer)

Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  7. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Top :thumbs: Ik vind dit belangrijk omdat ik games vooral speel voor het verhaal.

Edit: sfeer vind ik ook erg belangrijk.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Dan zit je bij shenmue zeker goed ;)

Het is alleen jammer dat ze deel 1 nooit als game hebben uitgebracht op de Xbox, want die vind ik zelf mooier dan deel 2. (die ook al geweldig is)

9. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt de dubbele prijs(120 euro) over voor shenmue 3(als het niet meer is:eek:). Die game moet komen. Waarschijnlijk een van de beste games van de xbox en een van de betere game series

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Heb ik er ook voor over. Daarom is deze thread zo belangrijk. Sega moet overgehaald worden het verhaal af te maken!

11. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat ze toendestijds bezig waren met een online spel genaamd shenmue online wat bij ons nooit is uitgekomen http://www.youtube.com/watch?v=qAbLcksZZc8
    en als dat zou aanslaan dat ze dan shenmue 3 zouden gaan maken want de shemue spellen zouden veel verlies voor sega hebben gebracht maar ik zou er veel geld voor overhebben om shenmue 3 te spellen

Deel Deze Pagina