[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    most wanted vond ik weer een beetje terug bij het begin van de serie.
    Lekker racen met de politie achter je aan, hot pursuit actie.
    En nu gaan ze weer terug naar die achtelijke nachtraces.
    Underground 3 is het eigenlijk
    Nee dit deeltje is voor mij dus duidelijk niks, ik heb heel die underground hype nooit gesnapt.

2. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou lijkt het me wel duidelijk hoe het met de auto's in de collectors editie zit, in de normale versie etc.

Maar weet iemand of nou met dit spel meerdere save games kan doen, want met TDU moet je een hele nieuwe gamertag aanmaken voordat je een nieuwe game wilt beginnen, hopelijk hoeft dat niet met Carbon en kan je gewoon meerdere savegames op 1 gamertag. Weet iemand het misschien?

Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  3. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game komt niet in mijn collectie. Stroefe gameplay en het ziet er niet uit. Ik kan géén reden bedenken waarom ik deze game zou moeten kopen!

4. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb hem trouwens gister gehaald bij Futurezone. Door al dat gedoe bij Bol.com heb ik hem lekker teruggestuurd en dan maar gewoon in de winkel gekocht. het spel is echt zo super, ik vind hem gewoon veel beter dan NFS MW. Eerste rede is al dat er verhaal in zit met super animaties en het ziet er gewoon uberstrak uit op me HDTV_O_ _O_ .

ps. De Demo versie speelt echt anders dan de volledige versie ook al omdat ik lees in reviews van framedrops enzo nou ik heb er geen last van en ook van dat je maar tegen 4 auto's gaat racen in races. das niet waar. Standaard race je tegen 8 wagens en in sommige races zelfs tegen 20 !!!!. Dus waar die reviews uit worden gehaald, ik weet het niet

Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  5. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dan Maver21?? je krijgt m nu gewoon voor 30 euro hoor, ik iig wel :D

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Dat las ik dus ook nadat ik dus maar het spel had gekocht gister. Maar door al dat gedoe met bol.com had ik er een beetje genoeg van en toen tie gister in de winkel lag bij futurezone heb ik hem daar maar gehaald. Ik kreeg ook NFS MW thuisgestuurd en die is inmiddels allang ook terug. Maar ff over het spel. Ik vind het gewoon stukke lekkerder spelen dan NFS MW en die reviews klopt in mijn eigen ogen geen hol van

Als je trouwens het spel koopt en je gaat hem spelen en je gaat online dan registreer je automatisch het spel bij EA. Ik kreeg een mail van hun met daarin ook een link die het nu nog niet doet zodat je als het goed is auto's voor je spel kan krijgen.

7. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook gehaald bij FutureZone, ben benieuwd, vanavond f tjecken! :)

8. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze het spel daar dan al??
    Ik moet nog wachten op Bol op donderdag als ik de collectors editie krijg.

9. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jepz daar hebben ze em al... :D

10. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De framedrops en het beperkte aantal auto’s in een race komen voor in de Xbox versie. Als je de review op Gamer.nl leest denk je dat de Xbox 360 versie dat ook heeft terwijl dat niet zo is.

11. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe geen framdrops gehad , zowel niet op de xbox versie als de PS2 versie .
    Xbox versie kreeg ik gratis ( games geruild bij Gameshop ) . PS2 versie heb ik gekocht voor online .

12. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt het spel erg leuk gisteren een kleine 2/3 uur gespeeld en zit nu al op 11% gaat hard. Denk wel dat ie gauw uitgespeeld is.
    Nu een dikke Brera... :cool:

Ingame fimpjes zien er echt mooi uit. :thumbs:
    Tijdens het racen ook geen last gehad van framedrops.

Hij lijkt wel een beetje op Most Wanted, maar qua omgeving is ie anders en je hebt niet de missies waar je de hoogste bounty moet halen ofzo...

Vanavond weer lekker verder! \o/

13. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb dus gisteravond tot half3 bezig geweest, heb Carriere mode inmiddels gehaald, in 2 avondjes. Het wordt trouwens wel knetter lastig naarmate je naar het einde gaat. Heb toch een aantal keren met me controller figuurlijk lopen gooien:eek: Ik ga nu maar eens beginnen aan al die challenges die ook niet makkelijk zijn, misschien wel wat moeilijker dan de carriere mode zelf

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    De eerste downloads zijn inmiddels aangebroken op marketplace, je kan je versie naar de collectors versie upgraden voor 800 punten maar dan heb je wel de 10 extra auto's die in de collectors edition zitten. tevens zijn er ook nog tuning dingen te kopen voor 400 punten per stuk. meer info volgt later

Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  15. mars15

mars15 Guest

Goede reactie's tot nu toe, dat die anders speelt dan de demo :thumbs:

Ben benieuwd, hopelijk krijg ik hem vanmiddag, heb dan echt veel nieuwe spellen :+ Hitman zit nog in de seal zelfs

16. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    F een vraagje: is het nou zo dat er overal tuningshops zijn? Of tune je, je auto gewoon bij je schuilplaats?
    En als je voor een type auto kiest, dan kan je toch nog wel auto's van een andere klasse kopen en tunen of niet?

17. mars15

mars15 Guest

Ik heb hem nu ook, ga hem gelijk proberen, hopelijk is die veel beter dan de demo

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    hoorde dat ie op de deurmat lag :) nog paar uurtjes werken en dan lossssssss!!! :)

19. mars15

mars15 Guest

Zo mijn 1e indruk na een half uur spelen ongeveer,

Hij speelt lekkerder dan in de demo. Ook zijn de tussenfilmpjes weer zo goed als vanouds. Het is leuk om een team te hebben. Politiewagens zien er vet uit zeg.

1 procent voltooid, en 10.200 cash. Heb gekozen voor de exotische stijl. dat tunen heb ik wel gehad

Grafisch toch wel erg goed. Ik speel hem lekker in het Nederlands, zo is alles goed te volgen.

Alleen online zag ik geen leaderboards, beetje moeilijke menu structuur om naar xbox live te gaan

Waar staan de foto's die je hebt gemaakt in het spel op needforspeed.com ?

Net me 1e unranked race gewonnen online, me tegenstander schokte door de map

erg tof spel zeg, career op 11 procent, maar hoe kan je in de career een nieuwe auto kopen ?

Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2006
  20. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mars15 welke heb je de collectors of de normale, want ik wet namelijk niet of je nederlands kan doen bij de collectors.

Deel Deze Pagina