1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opnieuw grote dashboard-update in de Herfst

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 27 mei 2006.

  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Inloggen op Live was bij mij al voldoende om de melding te krijgen dat er een update beschikbaar was. :)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    live game opstarten of uitoggen/inloggen
     
  3. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind die nieuwe resolutie maar niks. Ziet er ook niet mooier uit lijkt het. Ik zie zelfs meer kartels als normaal lijkt het wel.
     
  4. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Je bedoelt 1080p zeker, dan moet je tv het wel ondersteunen natuurlijk :) Toen ik 1080p voor de grap probeerde kreeg ik mijn beeld in 2en gesplitst, maar mijn tv ondersteund ook maar max 1080i. Voor de rest wat ik nu al kan zien loopt de xbox dashboard soepeler dan eerst en het ziet er goed uit _O_
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij ondersteunt het wel maar de 2 zeikanten vallen weg
     
  6. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ondersteunt ie het dus eigenlijk niet ;)

    sowieso heeft maar 0.01% een tv die 1080p vol kan ondersteunen, waarschijnlijk ligt het percentage nog stukjes lager.
     
  7. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    hey maar hoe zit het met het bericht wat op de site zelf van xboxworld staat, in het nieuwsbericht van Mirik Smit? er staat daar:

    Bedenk je wel, de extra kracht die daar voor nodig is, gaat ten koste van details in het spel.

    hoe moet ik dit opvatten?
     
  8. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze zijn zo snugger geweest om alleen (voor de VGA'ers) 1920 x 1080 toe te voegen bij de update en geen 1440 x 900 en 1680 x 1050 :mad:
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De games die tot nu toe gemaakt zijn, zijn niet ontworpen om te draaien op 1080p. Dus ik denk dat hij het over zaken als anti-alias heeft.
     
  10. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat om balans tussen graphics, resolutie en gameplay. Als je de resolutie hoger gooit bij je game (1080p) zal je minder rekenkracht kunnen gebruiken voor je graphics (antialiasing) en ook minder rekenkracht kunnen gebruiken voor gameplay (physics).
     
  11. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit! Mooie update!
     
  12. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Had een vraagje aan jullie.
    Met welk programma kan ik muziek (en nu dus ook films) streamen naar de Xbox 360? Doe ik dat gewoon via Media Player 11 of is daar eits anders voor nodig?
     
  13. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je Windows Media Connect voor nodig :)
     
  14. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat het een TV is?
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik gebruikte normaal gesproken altijd dit progje
    http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/devices/wmconnect/

    maar de laatste tijd vond ie mijn MP3s niet meer =( (maar dat zal wel aan mij liggen, mijn 360 is nu helemaal dood)
     
  16. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Die update is wel leuk maar dan moet hij het wel doen :{

    Update Required -> Yes, update
    Update is gedownloaded, krijg een foutmelding (update failed) 'Ok', Xbox reboots.

    Na opstarten bij het Xbox-logo, zelfde melding: Update Required -> Yes update
    Update Failed -> Can’t download the update
    Continue -> Xbox doet weer een reboot
    Selecteer ik No, don’t update kan ik naar het Dashboard

    Test Xbox Live Connection op het System-blade:
    Alles ok, totdat ie de Xbox Live test doet: krijg weer de melding: Update Required.
    Kies ik Yes, update, gaat ie de update weer downloaden. Waneer die klaar is krijg ik weer de melding Update failed, en gaat de Xbox weer rebooten. Kies ik nee, bij het Live testen dan krijg ik failed...

    De verbindingen en instellingen zijn goed aangezien ik gister nog op live zat.... :'-( =(
     
  17. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ging ik van uit omdat Xbox Neut al begon over een TV, waarop jij antwoorde 'Hij ondersteunt het wel...' en hem niet verbeterde toen hij aankwam met de afkorting "TV"

    even wat anders; ik ben op zoek naar een goede converter die eigenlijk alle bestanden over kan zetten naar .wmv...

    dit voor de overduidelijke reden dat de xbox alleen maar .wmv streamt vanaf de PC.

    weet iemand iets?


    wat ik zou doen, is even maintenance uitvoeren op je hardeschijf.

    ga naar je 'settings' tab. en naar 'memory'

    als je de harddrive van de xbox 360 voor hebt staan, moet je op 'y' drukken om bij de opties van de HDD te komen. dan druk je LB,RB,X,X,LB,RB

    dan komt er een schermpje met 'perform maintenance blablabla'.

    hiermee verwijdert de xbox alles wat in de cache zit. en hierdoor moet je ook alle updates van spellen weer downloaden (als je bijvoorbeeld splinter cell erin doet, vraagt ie aan het begin weer of je de update wil installeren) dit is verder helemaal niet erg. je gegevens en save-games en achievements worden niet verwijdert, tis alleen om je cache te wissen. hierdoor slaagt de update misschien wel.

    ik heb die maintenance ook weer ff gedaan na de update, toen liep alles ook weer net wat soepeler.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2006
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Opzich vind ik de Update wel goed, maar aan sommige dingen erger ik me.

    Er is meer samengevoegd wat ik eerder irritant dan overzichtelijk vind. Dan de plaatjes erbij vind ik iets te druk. De videos naar het blauwe tabblad vind ik irritant, nu moet je steeds Terug, Terug, Terug, Terug. Er zijn te veel menu's achter elkaar nu. De automatische Arcade Downloades zijn ook gaar. Zet ik ze uit, even later Lumines, Mortal Kombat 3... nog niet alles werkt goed.
     
  19. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, werkt ook niet. Nog steeds de 'update failed' melding:'-( :'-(
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu nog een converter naar WMV, iemand tips?
     

Deel Deze Pagina