dom dom dom dom ... dom trouwens keb nog helemaal niet het mod probleem kunnen oplossen . bij data files staat alleen master file geen mod (hoort dit? ) van oblivion overhaul. bij mij staat de mod bij: C:\Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion\Data en k heb 6 BSA en 1 ESM moet k daar iets mee doen k sanp echt niet wat ik nu verder moet doen. srry dak dit op een xbox forum vraag maar k moet t echt weten
dom dom dom dom ... dom -------------------------------------------------------------------------------- trouwens keb nog helemaal niet het mod probleem kunnen oplossen . bij data files staat alleen master file geen mod (hoort dit? ) van oblivion overhaul. bij mij staat de mod bij: C:\Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion\Data en k heb 6 BSA en 1 ESM moet k daar iets mee doen k sanp echt niet wat ik nu verder moet doen. srry dak dit op een xbox forum vraag maar k moet t echt weten
deze vraag zal vast al gesteld zijn: hoeveel gates zijn er in totaal en krijg je iets extra's als je ze allemaal gesloten hebt?
tis gelukt maar nog niet goed genoeg als ik in het begin van de game een potion pak staat het plaatje er niet ne van sommige andere items ook niet en naast dat dooie skelet staat een kist en als ik er op klik geeft hij paars licht is dat zo een kist met een vloek wat ik in het mod filmje heb gezien maar die kist gaat niet open en k heb wel lockpicks srry dak dit op een xbox for meld maar k moet t weten
Nee hoor 61. Ik was eerst van plan ze allemaal te sluiten. Maar na 5 gates heb je het toch al lang gezien. Ik had er 50 gesloten daarna een eind aan gemaakt door de main-quest uit te spelen. Het zijn er idd veel ja. En er zijn maar 6 verschillende ofzo.
Ik moet die main-quest nog uitspelen, maar ik vind die gates echt te saai worden. Gelukkig heb ik 100% chameleon, dan kan ik er gewoon ff snel langslopen en dan de mainquest uitspelen
Ik vind Oblivion best wel stoer!! Alleen nu ik hem al een tijdje niet meer heb aangeraakt blijft hij daar nog wel ff denk ik....Maar de game is vet! Zodra ik meer tijd heb om te spelen