[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het u belieft blijft u OP de lijn.... is inderdaad iets vaags.
    Had ik ook vorige week toen ik opheldering wilde over de 360 die ik nog niet terughad...
     
  2. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ze net na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan aan de lijn gekregen!
    kreeg ik dezelfde knakker als vanmorgen.
    zou hij daar in z'n eentje zitten?dat zou wel die achterlijke wachttijden verklaren!
    maar goed, ik vertelde hem dus dat ik mijn mail nog niet had ontvangen, en volgens hem moest ik nog even geduld hebben, en dat ik vanavond of morgen in de loop van de dag ook die mail nog kan krijgen.
    ook vertelde hij dat hij wel vaker telefoontjes kreeg van mensen die hun mail niet hebben ontvangen, maar dat hij vandaag nog niemand gehoord heeft daarover.
    heb er maar meteen bijgezegd dat als ik hem morgen nog niet heb ik weer zal bellen met het verzoek of ze de labels met de post kunnen sturen!
    dat kon , maarrrrrrrrrr...........dan moest hij deze aanvraag cancellen en duurt het 2 tot 3 dagen voor ik de labels thuis heb...

    nogmaals: ik vind dit schandalig, aangezien ik niet de enige ben met deze klacht!!

    goeie reclame voor microSOF!
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die medewerker is het best wel k*t. Het is Microsoft die bepaald hoeveel personen je op zo'n helpdesk zit.
    Ik zou het daar nog geen week uithouden als ik de hele dag gezeik aan mijn hoofd kreeg en zelfde dingen!
     
  4. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleeh haat dat ms. Serieus krijg ik iemand aande lijn vertel ik me verhaal gaat ze het eerst een uur opzoeken, dan krijg ik te horen dat hij waarschijnlijk eind deze week begin volgende week terug krijg.( en dan kan je nagaan hijs al bijna 4 weken weg :confused: ) MAAR DAT IS WAT ZE ME FOCKING ELKE KEER ZEGGEN. Damn geduld raakt echt op meer mensen ervaring met deze "tragedie"??
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  5. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    De 17e was mijn Xbox 360 opgehaald, vandaag kreeg ik een vervangende binnen. (het was een andere als mijn opgestuurde, meteen even gecontroleerd) Heb de Xbox 360 meteen aangesloten en hij startte niet. Vervolgens de kabels met veel kracht erin geduwd (nog nooit hoeven doen, maar goed) en toen ging hij aan ... dat dacht ik althans, kreeg meteen een rood lampje en de E71 (whatever that may be) foutmelding. Super service Microsoft, een kapotte Xbox 360 leveren ter vervanging van een andere kapotte. Zojuist eerst maar even de Xbox 360 van een vriend op m'n kabels aangesloten en die werkt perfect.

    Goed, ik wil nu hun service bellen, doet de lijn het niet. Baal hier flink van!
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  6. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde! Ik probeer ze nu te pakken te krijgen, wat een waardeloze situatie is dit.
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is jullie man. date?
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik zit nu bijna een half uur aan de lijn en het "als het u belieft blijft u aan de lijn"-riedeltje komt m'n neus uit. Ik was best tevreden over de service (alles snel geregeld, twee weken wachten viel ook wel mee), maar dit is schandalig!


    2006-03-02
     
  9. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
  10. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    o leuk ze hadde me hoogstens belooft dinsdag te bellen ( al 2 weken later toen ik zelf had gebeld maar blijkbaar zal ik voorlopig nog nie gebeld worden
    omdat er geen supervisiors ofzo zijn lekker is dat|:-


    EDIT: raden.... niet gebeld als ze morge nie belle dan bel ik nog zelf wel een keer

    na 2 weken wachten
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  11. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke....maar ik heb het opgegeven die stumpers daar weten niet meer waar mijn xbox is (was pas een week oud) ik werd van het kastje naar de muur gestuurd, mocht een spelletje voor het ongemak uitzoeken en die supervisor zou mij de volgende dag terug bellen (dat zou die al 3 keer doen) maar de volgende dag belde hij dus ook niet.

    nu is DIXON het aan het uitzoeken en die hebben vandaag een officiele klacht verstuurd...nu maar weer afwachten.....mijn xbox is nu al 6 weken in duitsland.
    die helpdesk is echt een zooitje enne voortaan gaat alles via de winkel en niet meer langs die helpdesk.
     
  12. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    @nlegendkiller en royalwithcheese, serieus? kapotte terug gekregen:confused:, ik zweer et als dat gebeurt eis ik binnen 3 dagen een nieuwe en krijg ik em niet... Consumentenbond.

    waar slaat dat op gek een kapotte console van €400,- opsturen en er gewoon effe een console terug krijgen die nog erger naar tering is als het ding van jezelf... ik hoop em snel weer terug te krijgen en een werkende van een bijna vergelijkbare zelfde productie datum als die van mij of een nieuwe of mijn eigen als ik er een terug krijg van 2005 dan bel ik zo weer op en dan zeg ik eh kerel als jij een bmw koopt en de motor loopt na 2 maanden kapot en hij gaat terug naar bmw duitsland voor reparatie, en je krijgt een BMW terug die 2 jaar ouder is en 30000 km heeft gelopen, wat denk jij dan? wordt je dan ook niet geflipt? en als die gast dan zegt dat is heel iets anders is niet te vergelijken dan ga ik tegen die gast zeggen weet je wat niet te vergelijken valt ons salaris met die van jou baas, wij jongeren van tussen de 15 en 19 jaar die zich te pokke hebben gewerkt voor de xbox 360 en deze na een maandje spelen als kapot hebben dat is niet te vergelijken.

    fucking sooi ik kan hier zooooo kwaad op worden he, die bill gates verdiend een xbox 360 in het uur man, pfffffoei, ik hoop op een goed exemplaar anders ga ik echt sancties ondernemen en ik vind in princiepe dat iedereen die nu nog weer een kapotte xbox toegestuurd krijgt dit ook moet doen
     
  13. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    kheb net even een 1uur en 5 minuten aan de lijn gezeten terwijl ik gamekings keek. Stelletje lutzers, ik denk dat ik gewoon naar de winkel ga waar ik hem heb gekocht en zeg dat Microsoft zegt dat je hem ook via de winkel kan inleveren( heb ik ook met m'n xboxcontroller gedaan ) Ohhhhhh
     
  14. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond heb ik een mail van microsoft ontvangen met de labels voor UPS.
    morgen ga ik meteen om 8 of 9 uur bellen (geen idee hoe laat ze precies open zijn) en dan maar hopen dat ze hem morgen nog komen ophalen en dat ik zo snel mogelijk een nieuwe in huis heb.

    is er bij de mensen hier die problemen hadden met het niet ontvangen van de mail inmiddels ook iets meer bekend wanneer ze de labels krijgen?

    schandalig dat er zoveel xboxen kapot gaan terwijl hij al bijna een jaar op de markt is.
    slechte reclame, vooral omdat de ps3 nu in aantocht is.
    maar ik verwacht dat daar ook nog wel het een en anders mis mee is in het begin....
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS = :thumbs:

    M$ = :'-(
     
  16. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    johhhh speel het via de winkel daar bij de helpdesk zijn ze allemaal over de zeik en raqken alles kwijt....ik wacht al 6 weken voor een defecte usb-poort.
    die van jou komt ook niet meer terug of je krijgt er een die veel ouder is.

    de supervisors zitten allemaal thuis over de zeik omdat ze het werk niet aan kunnen....ze kegen hulp van een paar alochtonen die 5 woorden nederlands kunnen spreken en die denken dat een xbox hetzelfde is als een ps2 of pc....

    het zaakje daar is niet georganiseerd dus ga aub naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ga ik dan denk ook maar eens doen sturen die hem op voor je? en wordt ie dan weer terugverzonden naar ej huis of naar de winkel?
    en heb je dan ook dat gekllot niet met die labeltjes?
     
  18. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm als ik het zo lees, moet ik dus nog geen xbox kopen?
     
  19. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe lang duurt het voordat je die labels per mail krijgt? Ik had vanmiddag de klantenservice gebeld en aan de telefoon alles afgehandeld zodat ik m'n xbox kan opsturen en de mail met de labels werd 'zo' verstuurd zei die jongen maar heb vandaag nog niets ontvangen.
     
  20. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet er eerlijk bij zeggen dat hij het wel eerst gedaan heeft..... 2 minuten dan. In het dashboard wilde ik mijn gamertag importeren maar tijdens het verbinding maken kwam de melding steeds of ik de update wilde downloaden. Nadat de update klaar was met downloaden/installeren herstartte mijn xbox, en kreeg ik na het opstart logo de E71 melding.

    Ik heb 2 x vanavond geprobeerd te bellen, eerste keer bijna een uur gewacht, toen gegeten, en weer bijna een uur gewacht. Uiteindelijk maar een mailtje verstuurd. Zelfs de bevestiging van de ontvangst van mijn support aanvraag is nog niet binnen, het lijkt er toch ernstig op dat ze het daar niet helemaal meer in de hand hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina