das best wel een idee eigenlijk! Straks in de champ. leaugue finale: inter-Barca (o.i.d.) Uefa cup finale Inter-Barca \o/
Manchester united! \o/ \o/ \o/ Dan kan je ook meer poules doen voor Champiosn League voorronde want dan heb je twee leuke toernooien!
Idd begin gewoon deze week anders, je bent wel een paar mensen vergeten in de OP te zetten, maar ik denk wel dat we al aardig wat mensen hebben.
Nee natuurlijk neit, je moet er wel voor zorgen dat je de topic in de gaten houdt en gewoon aanwezig bent op afgesproken wedstrijden
Schrijf dan maar gewoon DSF Germain in Staat 64e van de wereld, zonder al die cheaters wel top 10 Gamertag : DSF Germain Team : Barcelona
wordt nu al te moeilijk met zoveel mensen, maar volgens mij was ik de eerste die inter zei, dus vind het prima
hierbij wil ik DSF Darkraver team: Barcalona DSF Germain Juniorbuddy FatalFlame VI DSF X inferno X zal rest van de dsf memebrs team laten weten als ik het weet schijrf mij nu alvast maar bij de rest komt later als ik het weet. inschrijven/mee laten doen. tnx.