Tering wat had ik het gisteravond even slecht. Ik ging tegen een maatje voetballen online en ik heb gewoon 1x gewonnen en 5 keer verloren.
Wat een lag, wat een hel. Mannetjes die niet juist van cursor verwisselen (ik snap daar echt af en toe niets van > in single player ook trouwens).
Daarna PES5 gespeeld op 6 sterren, ik AC Milan, CPU Inter en toen verloor ik met 1 - 3. Stomme foutjes, maar toen had ik tenminste echt het gevoel dat ik ZELF de oorzaak was van de tegendoelpunten. Met PES6 heb ik telkens het idee dat ik er iets aan had kunnen doen.
Heel vaag is dat. Maargoed, dat komt gewoon vanwege de cursor-change, die ik niet meer met LT + een richting kan veranderen naar poppetje. Cursor-change staat net als PES5 gewoon op Manual.
Ook loopt de keep vaak onnodig uit, waardoor je met een schot vanaf de 16 bijna altijd doel treft. Toen ik PES5 ging spelen was dat ook het geval, maar het viel me daar veel minder op, omdat de ruimtes daar kleiner zijn. De wedstrijden tegen anderen vond ik met PES5 daardoor spannender voor mijn gevoel.
Nu ben ik gewoon nog steeds geen held met PES6, maar hier irriteerde ik mij iig mateloos aan. De lag deed er nog even een schepje bovenop.
Kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe?
Laatst bewerkt: 1 nov 2006