Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    srry maar dat gaat niet, mijn modem heeft maar 3 porrten en ze zijn allen bezet, 1 voor de electr. 1 voor de kabel en 1 als link naar mijn router
     
  2. Dioxic

    Dioxic Guest

    Joaquin _O_ Vicente ook zeer sterk. heb ze aan beide kanten met Milan
     
  3. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan niet hij zegt dan invalid ip adress, maar mischien heeft dit er iets mee te maken: dit stond op de hoofdpagina van mijn router,

    Account Name (If Required)
    Domain Name (If Required)

    Internet IP Address
    Get Dynamically From ISP
    Use Static IP Address
    IP Address ...
    IP Subnet Mask ...
    Gateway IP Address ...

    Domain Name Server (DNS) Address
    Get Automatically From ISP
    Use These DNS Servers
    Primary DNS ...
    Secondary DNS ...

    Router MAC Address
    Use Default Address
    Use Computer MAC Address
    Use This MAC Address

    alles staat op Automatic, moet ik het niet op manual instellen ? en zo ja wat moet ik dan instellen
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, doe dat maar niet.
    Probeer het server-IP-adres te wijzigen in 192.168.0.1 of 192.168.0.0
    Heb je de service name bij de tweede invoer ook veranderd in Xboxlive3602 ?
    Dus Xboxlive3601 voor port 88 en Xboxlive3602 voor 3074...
    Gebruik je wel een statisch IP-adres?

    Voor de rest moeten we het maar per PM afhandelen okee?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  5. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer ff online gespeeld. 2 wedstrijden gewonnen (9 punten uit 3 wedstrijden) en gelukkig nog geen cheaters ontdekt!! *)

    Die lag is wel ernstig irritant en kost je gewoon goals, maar daar hebben we allen last van... Gelukkig komt Konami met een patch!! Leve Live!!:thumbs:
     
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    Konami is nu alleen wakker geschud, hopelijk maken ze een patch
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand hoe ik m'n formation/team settings kan opslaan, zoals m'n gameplan A en B enzo. Ik kan dit niet in de masterleague, Save Stock Information blijft onzichtbaar, en ook niet online. Als dit mogelijk zou zijn zou het heel wat irritatie bij m'n tegenstanders schelen(ik ben zo'n 3 min kwijt aan het instellen van gameplans en formations). Misschien domme vraag maar kan het echt nergens vinden.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Om iets op te kunnen slaan moet je signed in zijn, dat weet je?
     
  9. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Opslaan kan in een gewone friendly match offline, maar ja, wat heb je eraan :p Je kan nu eenmaal toch niet laden online!
     
  10. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0

    dat kan je zeker wel.

    Wat ik doe is het volgend:

    - Je kiest de juiste elf spelers en maakt een opstelling (gewoon bij match) en allerlei aanpassingen etc.

    - die save je gewoon op je HDD

    Dit kan je voor iedere team doen als je wil

    Ik heb het voor Lyon en Frankrijk gedaan \o/

    Nu wil je je save gebruiken tijdens je online games...dat kan.

    Je zet je xbox 360 aan...je gaat naar Match...je kiest de teams....je komt dan uiteindelijk bij de opstellingen en change player en stratgie etc. Daar ga je naar data management....kies dan Load stock. je kunt zoveel formations laden als je wil. Je start de wedstrijd. Je stopt meteen na de afrtap...je kiest dus voor quit match en ga terug naar top menu.

    Et voila...je gaat naar xbox live en je kan de formations laden etc. \o/
     
  11. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst Copy Formation doen, en daarna kan je pas Save formation doen.
     
  12. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja idd...vergeten. :b:

    ik ga zo op xbox live...iemand een potje? :thumbs: (je kan me gewoon toevoegen als je wil)
     
  13. poiuyt

    poiuyt Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd wat ben ik slecht in dit spel
     
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Heb zojuist NL classic team unlocked maar de namen kloppen niet. Heb een beetje rond gezocht op internet of er ergens een lijst te zien is met de namen die je kan editte zodat ze wel kloppen maar niks gevonden. Weet iemand waar ik dat kan vinden?
    Thanx already!
     
  15. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Laadtijden gaan érg snel! Maar op regular is het echt moeilijk, wat ik nu doe.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tering wat had ik het gisteravond even slecht. Ik ging tegen een maatje voetballen online en ik heb gewoon 1x gewonnen en 5 keer verloren.

    Wat een lag, wat een hel. Mannetjes die niet juist van cursor verwisselen (ik snap daar echt af en toe niets van > in single player ook trouwens).

    Daarna PES5 gespeeld op 6 sterren, ik AC Milan, CPU Inter en toen verloor ik met 1 - 3. Stomme foutjes, maar toen had ik tenminste echt het gevoel dat ik ZELF de oorzaak was van de tegendoelpunten. Met PES6 heb ik telkens het idee dat ik er iets aan had kunnen doen.

    Heel vaag is dat. Maargoed, dat komt gewoon vanwege de cursor-change, die ik niet meer met LT + een richting kan veranderen naar poppetje. Cursor-change staat net als PES5 gewoon op Manual.

    Ook loopt de keep vaak onnodig uit, waardoor je met een schot vanaf de 16 bijna altijd doel treft. Toen ik PES5 ging spelen was dat ook het geval, maar het viel me daar veel minder op, omdat de ruimtes daar kleiner zijn. De wedstrijden tegen anderen vond ik met PES5 daardoor spannender voor mijn gevoel.

    Nu ben ik gewoon nog steeds geen held met PES6, maar hier irriteerde ik mij iig mateloos aan. De lag deed er nog even een schepje bovenop.


    Kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe?
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  17. mark8925

    mark8925 Guest

    ja regular zuigt.. de cpu hang met zn alle voor de goal. Ik ging daarna topplayer doen kijken hoe t daar ging, en daar won ik veel makkelijker:+
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je moet anders verdedigen, nee serieus. Ik speel nu heel anders als dat ik deed in PES5 en nu pas gaat het beter. Het wisselen van mannetjes gaat bij mij eigenlijk wel okay, gewoon zoals ik dat ook deed met PES5. Ik speel alleen niet meer met het pookje, en kijk dan het verschil maar eens met het selecteren van spelers.

    Tuurlijk heb ik soms ook dat het verkeerde mannetje geselecteert wordt, maar dat was in PES5 ook weleens zo. Het gaat nu steeds beter en ik begin steeds meer gevoel te krijgen voor deze game.

    Als ik verdedig hap ik gewoon niet meteen, maar ik time wanneer ik op "a" druk om de bal af te pakken. Online ben je zo weg als iemand inspeelt op een spits en jij rent er gelijk op af. Als je tegenstander weet hoe hij moet aannemen en wegdraaien ben je al te laat. Je kunt wel gaan maar dan moet je zeker weten dat je er kort genoeg op stond op het moment van de pass.

    Tegen de CPU heerst de oneerlijkheid, maar dat komt ook een beetje omdat we nog niet het niveau hebben van PES5. Ik hoef nu geen regular meer te spelen want dan versla ik de computer bijna altijd met meer dan 5 goals verschil. Terwijl ik 4 dagen geleden nog aan het F-jes voetballen was tegen de CPU op regular. Ik won dan ook makkelijker op topplayer eigenlijk.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De keeper is niet dom, deze is zelfs beter dan in PES5. Hij bevat nog altijd bugs waardoor er domme goals vallen en dat is wel jammer idd. Maar er zit wel verbetering in.

    Bij corners moet je het volgende doen: Selecteer een mannetje met lengte en ga in je zestien staan. Zorg dat je voor je tegenstanders staat (meestal moet je dan net voor de eerste paal gaan staan. En als de bal dan komt moet je zorgen dat je er snel bij bent en voila, geen tegengoal.

    De tackle van de CPU is vaak zat niet perfect, je moet gewoon (beter) dribbelen en inschatten. De CPU haalt je ook niet altijd in, het ligt eraan hoe je sprint. Wel ben ik het met je eens dat het vaak oneerlijk aanvoelt tegen de CPU. Zij zijn behoorlijk sterk en laten zelden een gaatje vallen. Maar als je leert rustig rond te tikken en het spel via de flanken te verplaatsen komt er ruimte en als je dat eenmaal doorhebt dan gaat het wel. Ook met betrekking op buitenspel, als je wat rustiger rondtikt (een tikkie terug is belangrijk in dit spel, daar creeer je ruimte mee), als je op het middenveld de bal hebt en voorin kun je hem niet kwijt, gewoon terugspelen die hap en opnieuw beginnen.
     
  20. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Om de computer voor te blijven heb je meer aan een sterk persoon dan een heel snel.. de computer zet jou dan niet zo makkelijk van de bal en dus als je een stap voorsprong heb hou je die ook.. alleen als je dan ga schieten moet je nog goed opletten want dan zetten ze vaak een blok.

    Maar het is inderdaad vaag dat als je met robben de ruimte in duikt.. een verdediger ala john de Wolf je op snelheid aftroeft :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina